Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
4. .2.3.1* белгілі бір
тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем)
баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын
келтіріп сөйлеу
4.3.2.1 таныс емес сөздер
кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды
түсіну
|
Сабақтың мақсаты
:
|
Оқушылардың
барлығы: «Қызыл кітапқа» енген гүлдер
туралы оқып,
кестеге маңызды мәліметтерді
таңдап жазуды үйренеді.
Оқушылардың басым
бөлігі: мәтіннің мазмұның түсінеді ж/е
сипаттайды
Кейбір
оқушылар: белгілі тақырыпта шағын
мәліметті баяндайды, кері байланыс береді
|
Сабақтың
басы
8
минут
|
Ұйымдастыру.
Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Психологиялық
дайындық.
Үй тапсырмасын
сұрау. Дұрыс орындалуын
тексеру.
«Қызығушылықты
ояту» .
-Балалар,бұлар
нелер?
-Қандай гүлдің түрлерін
білесіңдер?
Сабақтың тақырыбын
болжату.
Сабақтың тақырыбымен,
мақсатымен таныстыру.
|
Психологиялық
дайындық.
Қуанамын мен де, Қуанасың сен
де. Қуанайық достарым, Арайлап атқан
күнге.
Айтылым. Үй тапсырмасын оқиды,
тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Болжау. Оқушылар өздері білетін
гүлдерді атап, тізімін жасайды. Сабақтың тақыры-бын сурет бойынша сұраққа
жауап беру арқылы болжайды.
Сабақтың мақсатымен
танысады: «Қызыл кітапқа» енген гүлдер
туралы оқисың.Кестеге маңызды мәліметтерді
таңдап жазуды
үйренесің.
|
Мұғалім оқушылардың жауабына
қарай бағалайды.
Басбармақ
Өзара
бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын»
|
Слайд
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
(9-42
минут)
|
1.
Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа
сөздер:
Гүлзар-клумба
Раушангүл-роза
Тікенек-колючка
Сирек-редкий
Теру-собирать
Осы сөздердің мағыналарын
түсіндіру.
Жаңа сөздерді
меңгертеді. Дұрыс айтуға
дағдыландырады.
2.
1-тапсырма.
Сөйлемдерді сөздермен
толықтыр.
Керекті
сөздер: сирек, гүлзар,
теру.
1. Тауға барып бүлдірген ...
маған қатты ұнайды.
2. ... – түрлі гүлдерді
өсіретін орын.
3. Лалагүл – ... кездесетін
өсімдік.
Сергіту
сәті
|
Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздермен «Суреті сөздік»
арқылы танысады.
Жаңа сөздерді тыңдайды, оқиды,
мұғалім соңынан қайталайды.Жаңа сөздерді сөздікке жазады.Сөз
тіркес-терін, сөйлем құрастырады
2.
Айтылым.Жазылым.
1-тапсырма
Сөйлемдерді сөздермен
толықтырады.
1. Тауға барып бүлдірген теру
маған қатты ұнайды.
2.Гүлзар – түрлі гүлдерді
өсіретін орын.
3. Лалагүл – сирек кездесетін
өсімдік.
«Стикердегі
жауап» әдісі арқылы тапсырманы
оқушылар алдымен жеке орындайды, кейін жұп болып бір-бірі
тексереді.
«Бұзық телефон»
ойыны
|
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
Дескриптор:
-жаңа сөздерді орынды
қолданады
-сөйлемдерді
толтырады
Өзара
бағалау:
«Өте
жақсы», «Жақсы», «Талпын»
|
Слайд
Слайд
Оқулық 132 бет
|
|
3.
(Т) Оқылым.Жазылым.
Айтылым.
2-тапсырма. Үш топқа бөлініңдер. Текшені
шиыру арқылы мәтінді
таңдаңдар..
«INSERT»
әдісі .
Үш топқа
бөлініп, текшені шиыру арқылы мәтінді
таңдайды.Мәтінді оқуда «Белгі қою»
әдісін қолданады. Мәтінді оқып
отырып, ондағы түсінбеген сөздер мен сөйлемдеріне белгі қойып
отырады. Таныс емес сөздерді сөздіктің көмегімен немесе мұғалімнің
қолдауымен түсінеді.Мұғалім оқушылардың түсінбеген тұтастай
сөйлемдері болса, қайта
түсіндіреді.
азмұның
түсінеді,олтырадыереді,
Гүл
атауы
|
Биіктігі
|
Гүлдің
түсі
|
Ұшырасуы
|
Таралған
аймағы
|
Пайдасы
|
|
|
|
|
|
|
Оқыған мәтін бойынша
постерге кесте сызып (3-тапсырма),
гүл туралы мәліметті кестеге
жазып,
толтырады
.
Дескриптор:
- мәтінді түсініп
оқиды
- постер
дайындайды
-
кестеге маңызды мәліметтерді
таңдап жазады
Сабақты қорытындылау
үшін «Ыстық
орындық» әдісін қолданады. Оқушылардың
өз қалауларымен немесе мұғалімнің өз ұйғарымымен бір оқушы ыстық
орындыққа отырады. Сынып болып отырған оқушыларға бүгінгі сабаққа қатысты сұрақ
қойылады.
|
Оқулық
133 бет
|