Ашық сабақ. 4 саны және цифры 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. 4 саны және цифры 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды жариялау себебім жас мамандарға көмек беру және олардың жаңа технологиялар бойынша деректер беру деп ойлаймын. Материал ішінде жаңартылған білім мазмұны бойынша әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, әр түрлі тапсырмалар бойынша жазылған. Әдіс-тәсілдердің түрлері: "Сұрақ-жауап", "Кім шапшаң", "Галлереяға саяхат", "Жұлдызды сәт" және басқа да түрлері қолданылған. Бағалау кезеңінде «Бас бармақ» , "Кері байланыс", «От шашу», «Бағдаршам» әдістерінен пайдаланылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пән: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1Б Бөлім Сандар және цифрлар

Сынып:1

Күні:

Сабақтың тақырыбы: 4 саны және цифры

Мектеп: С.Айни ЖОМ


Мұғалімнің аты-жөні: Асланова Ойша

Қатысқандар:24

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

1.4.3.1** 10-ға дейінгі сандар тізбегін құрастыру

Сабақ мақсаты

Барлығы: Натурал сандарды алу жолдарын біледі. 1-10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды. Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.

Көпшілігі: Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды.

Кейбірі: Цифр мен санды бір-бірінен ажыратады. Бір таңбалы сандарды әр түрлі тәсілдермен көрсетеді. +,-,=,>,<таңбаларын қолданады

Бағалау критерийлері

4 санын жазады. 10 -ға дейін тура және кері санайды

-Өрнек құрастыра алады

-4 санының құрамын анықтайды

Тілдік мақсаттар

Цифр, төрт

Құндылықтарды дарыту

Қарым- қатынас дағдылары

Пәнаралыық байланыс

Көркем еңбек, жаратылыстану

АКТ қолдану дағдылар

слайд

Бастапқы білім

10 көлеміндегі сандарды санай алады

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут



















Ширату тапсырмалары: ҰЖ

  • 1- ден 10-ға дейін тура және кері сана.

4- тен 9- ға дейін, 6- дан 2- ге дейін, 8- ден 4-ке дейін әртүрлі тәсілмен сана.

Дәптердің, оқулықтың, партаның бұрышын санайық. Қанша болды? - 4 Сынып бөлмесінің қабырғаларын санайықшы. Қанша болды? Қолдарыңдағы бет орамалдың бұрышы қанша? - 4 Бұл сан сіздерге таныс па?

Балалар бір жылда неше мезгіл бар санайықшы?

- Жаз,күз, қыс, көктем.

Топқа біріктіру:Жыл мезгілдері арқылы топқа біріктіремін

I-топ «Жаз» III-топ «Қыс»

II-топ «Күз» IV-топ «Көктем»

ҚБ Бас бармақ әдісі арқылы бағалаймын


1-10 дейінгі сандар















Топтың атауы жазылған парақшалар



Сабақтың ортасы


22 минут























Сергіту сәті






















6 минут

1-тапсырма ӨЖ

«Кім шапшаң» әдісі. ( Белсенді оқу) МК Сандық сәулені пайдалану:

- 4 санын сандық сәуледен орнын анықта.

- Көршілерін ата. Жануарлардың неше аяғы бар? Олардың пайдасы және зияны туралы айт


(ҚБ) От шашу әдісі арқылы бағалаймын

БК

Дескриптор:

4 санын жазады. 10 -ға дейін тура және кері санайды. Жануарлар туралы әңгімелейді


Сандық сәуледен пайдаланады, 4 санын орнын анықтайды, көршілерін біледі. Жануарлар туралы әңгімелейді

Математикалық жұмбақ

Маратта бар 1 іні,

Мұратта бар 3 іні.

1-ге 3-ті қоссаңдар,

Неше болды шешуі?

Шешуі: 4

2-тапсырма. Оқылым мен жазылым

1



3



«Галлереяға саяхат» әдісі Топтық жұмыс I –топ Түсіп қалған санды тап


II- топ Сандарды салыстыр 4=4 4<3 4 >1 4> 4 III –топ 4 санын мүсінде

IV – топ Өрнек құрастыр 2+2= 1+3= 4-1= 4-0=

БК

Дескриптор

Топпен жұмыс жасайды,тапсырмаларды орындайды

Түсіп қалған сандарды тапты, сандарды салыстырды, 4 санын мүсіндей білді, өрнектер құрастыра алды

ҚБ «Бағдаршам»әдісі арқылы бағалаймын

Жұмыс дәптері 17-20 беттер

Саралау жұмысына арналған тапсырма Оқушылардың деңгейіне қарап тапсырма беремін Оқушылармен «Жұлдызды сәт» ойынын өткізу. Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар беремін. Әр дұрыс жауап үшін жұлдызша беріледі. Кімде жұлдызша көп болса, сол жеңеді А Бір таңбалы сандарды әр түрлі тәсілдермен қос, азайт және салыстыр

5-конечная звезда 1

В 4 санының құрамын анықта

С Сандарды тура және кері сана, натурал сандар қатарындағы орнын анықта

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1


Интербелсенді тақта, слайд







Оқулық





















Маркер, стикер, флипчарт
















Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс. «3-2-1» стратегиясы. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет


Дифференциация- оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?




Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілетті жоғары оқушыларға «Жұлдызды сәт» ойыны бойынша сұрақтар қоямын. Үлгерімі төмен оқушыларға сұрақтарға жауап беруді ұсынамын

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. Кері байланыс. «От шашу» әдісі, «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау, топтық бағалау

Топың атауы

Кім шапшаң

Топтық жұмыс

«Жұлдызды сәт» ойыны


Жинаған балл

Баға

Жаз





Күз





Қыс





Көктем





Сергіту сәті мен белсенді іс-әрекет түрлері кезінде қауіпсіздік ережелерін ескертемін

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен? Сабақты саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтық уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай аутқулар болды? Неліктен?

Сабақ өз мақсатына жетті. Оқушылардың барлығы сабаққа жақсы қатысты. Бұл менің ОМ қол жеткізгенім деп ойлаймын

Оқушылар 4 санының құрамы туралы білді.Натурал сандарды қолданып есептер шығарды. Бір-біріне сұрақтар қоя білді. Топтық жұмыс қызықты өтті.Өйткені әр топ өз жұмыстарын жасау барысында бір-бірінен қалыспай әрекеттенгені маған ұнады. Саралау тапсырмасында «Жұлдызды сәт» ойыны арқылы оқушылар жаңа сабақты пысықтады.Уақыттан тиімді пайдалана алдым, өйткені мен тапсырмаларды оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай бердім. Сабақ қызықты өтті. Келесі сабақта АКТ –ны көбірек қолдану керек екенін түсіндім.


Қорытынды бағалау

1.Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1. «Кім шапшаң» әдісі

2. «Жұлдызды сәт» ойыны қызықты болды


2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді. (оқыту мен оқуға қатысты)

1: Кері байланыс «3-2-1» стратегиясы

2: Бағдаршам әдісі арқылы бағалау


3.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым.

Сабақты әр түрлі ойындармен өту, тапсырмаларды түрлендіру





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2019
488
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі