Рамазанова Фарида Токтаровна
Павлодар обласы,Екібастұз қаласы
№8 «Теремок» бөбектер бақшасының тәрбиешісі
Ұйымдастыру оқу іс-әрекеті- Математика(ҚМҰҚ)
Білім беру саласы; «Таным»
Сабақтың тақырыбы: 4 санымен таныстыру
Сабақтың мақсаты: 4 санының пайда болуы, құрамы, 4 цифрымен таныстыру.4 цифрын жаза білуге үйрету.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: 4 санымен таныстыру. Құрамын анықтау арқылы 4 санының қатарын ретімен санауға жаттықтыру. Логикалық ойын есептер шығару арқылы баланың 4 саны көлемінде білім -біліктілігін арттыру үшін дамытып оқыту және тізбек әдісін қолданудың тиімділігін білу. Сан қатарындағы алдыңғы және келесі санды атай білуге үйрету.
Тәрбиелік: Халық педогогикасын ұштастырып жұмбақ,санамақ туралы ұғымдарын қалыптастыру,есепке қызығушылығын ояту.
Дамытушылық: Баланың танымдық,шығармашылық,сөйлеу іс-әрекеттерін біріктіріп дамыту.Жан-жақты ойлау қабілетімен сұраққа толық жауап беру деңгейін арттыру.Ойлау,қабылдау сезімдерін жетілдіру.Сөздік қорын дамыту.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілдері: Ой қозғау, әңгімелесу,логикалық ойын дамыту,сұрақ-жауап,көрсету,санау,қайталау,бағалау,сергіту сәті,қорыту.
Көрнекіліктер: Сан таңбалары,үлестірмелі материалдар суреттер,таңғаждайып алаңы ойыны.
Сөздік жұмыс: төрт,бірлік.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|||||||
|
Ұйымдастырушы қозғаушы қызмет түрі Ұйымдастыру ізденушілік Рефлексивті түзету. |
1.Шаттық шеңбері:
Күндей жадыра 2.Жүректен- жүрекке Біздің топтың ұл-қыздары Тату-тәтті ойнайды Әлемдегі бар адамға тек жақсылық сыйлайды 3.Ережелермен таныстыру. Бүгінгі математика сабағында баршамызға ортақ ережені естен шығармайық. Бір-бірімізге бөгет жасамай көмек беру. 4.Өткен сабақты қайталау. «Қоянның тапсырмасы» Себеттен 1 алма алып қою
1-саны туралы білімдерін тиянақтау 1 саны сандық қатардақай жерде тұрады? Жалғыз сөзі нені білдіреді? Кім 1 саны жайлы тақпақ біледі?
2-саны ол бірдің көршісі,яғни 1-санынан кейін 2-саны тұрады. Екінің құрамы 2-саны жайлы қандай тақпақ білесіңдер 3-саны ол екінің көршісі,яғни 2-санынан кейін 3-саны тұрады
1 2 3 4 4 цифрымен таныстыру 5.Жаңа сабақ №1тапсырма: «Үйшіктегі қояндар». Орманда бір үйшік тұр .оған бір қоян келді, қанша қоян? Енді ол қоянның жанына тағы бір қоян қосылады. Неше қоян? Екі қоян тату- тәтті өмір сүріп жатты, орманнан тағы бір қоян келді. Неше қоян болды? 3 қоянға тағы 1 қоян қонаққа келді. Енді барлық қояндар қанша екенін санайық.1 2 3 4 3+1,2+2,1+3 6.Жазу жұмысы 4 санының баспа және жазбаша таңбаларымен таныстыру Ауада жазу, үлгісін көрсету. Саусақ жаттығуы Дәптерге 4 санын жазу. Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық Құс боп қанат қағайық 1-2-3,1-2-3 құс аспанға ұш 1-2-3 құс аспаннан түс 7.Санының құрамын анықтау 4 -таңбасын көрсету.Ол төрт бірліктен тұрады. 8. Карточка №1
4 саны сандық қатарда 3 санынан кейін тұрады.1-дің көршісі 2.2-нің көршісі-3, 3 тің көршісі 4 саны екен балалар. 4 саны сандық қатарда 3 санынан кейін тұрады 9.«Қонжықтарды сана» кері санау . 10.«Әртүрлі заттарды санау» Алмұрт бірінші Мысық үшінші Көбелек төртінші Сан таңбаларын қойып отырамыз. 11.Карточка№1 «Есепті шығар»
12.4 санағышпен 4 санын жазу. 13 13. «Поле чудес» ойыны ( 1.дөңгелек, жасыл,үлкен 2 зат 2.Дөңгелек емес, тік төртбұрыш,көк кішкене 1 зат т.с.с) 1.4«Логикалық есептер» Аспанда күн нешеу? Жапалақтың көзі нешеу? Бағдаршамның неше көзі бар? Машинаның дөңгелегі нешеу? 15.Ойын «Қандай сан жоқ»
.
17.Қорытынды. Балалар біз бүгін 4 санымен таныстық,өз құрамын білдік.Қанша бірліктен тұратынын анықтадық,логикалық есептер шығардық. Сабақ ұнады ма? Не ұнады? Не ұнамады? Не қызықты болды? Көңіл күйіміз қалай? «Менің көңіл күйім» сурет салады. Балаларды мақтап-мадақтау .Қоштасу. |
Шеңберге қолдарынан ұстап тұру.(муз әуенімен) Қолды жоғары,жанға созу. алақандарын жоғары көтеріп үрлейді Балалар орындарына отырады 1-санын көрсету. Бірінші. Біреу дегенді білдіреді 1 таңбасын табады тақпақ. 1+1=2 Екі бірлік Тағы бір алма қоямыз. 2 таңбасын табады 1+1+1=3 үш бірлік Тағы бір алма қоямыз. 3 таңбасын табады 3+1=4 1 таңбасын көрсетеді 2 таңбасын көрсетеді 1 3 таңбасын көрсетеді .(көрнекілік) 4 ке байланысты тақпақ оқу, таныстыру. Жазудың алдында жаттығу жасайды 4 санын ауада,дәптерде жазу.
1 1 1 1 1-2-3-4 цифрларын жазады, ретімен санайды Топпен,3-4 баланы тексеру, санату 4-3-2-1 кері санайды Заттар әртүрлі болғанымен саны бірдей болады. Шешуін тауып жазады. Карточкаларды оқып, тапсырмаларды орындайды Жоқ санды табады. Бет әлпеті жоқ қуыршақтарға өз көңіл күйін салады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "4 саны" ҚМҰҚ
Ашық сабақ "4 саны" ҚМҰҚ
Рамазанова Фарида Токтаровна
Павлодар обласы,Екібастұз қаласы
№8 «Теремок» бөбектер бақшасының тәрбиешісі
Ұйымдастыру оқу іс-әрекеті- Математика(ҚМҰҚ)
Білім беру саласы; «Таным»
Сабақтың тақырыбы: 4 санымен таныстыру
Сабақтың мақсаты: 4 санының пайда болуы, құрамы, 4 цифрымен таныстыру.4 цифрын жаза білуге үйрету.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: 4 санымен таныстыру. Құрамын анықтау арқылы 4 санының қатарын ретімен санауға жаттықтыру. Логикалық ойын есептер шығару арқылы баланың 4 саны көлемінде білім -біліктілігін арттыру үшін дамытып оқыту және тізбек әдісін қолданудың тиімділігін білу. Сан қатарындағы алдыңғы және келесі санды атай білуге үйрету.
Тәрбиелік: Халық педогогикасын ұштастырып жұмбақ,санамақ туралы ұғымдарын қалыптастыру,есепке қызығушылығын ояту.
Дамытушылық: Баланың танымдық,шығармашылық,сөйлеу іс-әрекеттерін біріктіріп дамыту.Жан-жақты ойлау қабілетімен сұраққа толық жауап беру деңгейін арттыру.Ойлау,қабылдау сезімдерін жетілдіру.Сөздік қорын дамыту.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілдері: Ой қозғау, әңгімелесу,логикалық ойын дамыту,сұрақ-жауап,көрсету,санау,қайталау,бағалау,сергіту сәті,қорыту.
Көрнекіліктер: Сан таңбалары,үлестірмелі материалдар суреттер,таңғаждайып алаңы ойыны.
Сөздік жұмыс: төрт,бірлік.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|||||||
|
Ұйымдастырушы қозғаушы қызмет түрі Ұйымдастыру ізденушілік Рефлексивті түзету. |
1.Шаттық шеңбері:
Күндей жадыра 2.Жүректен- жүрекке Біздің топтың ұл-қыздары Тату-тәтті ойнайды Әлемдегі бар адамға тек жақсылық сыйлайды 3.Ережелермен таныстыру. Бүгінгі математика сабағында баршамызға ортақ ережені естен шығармайық. Бір-бірімізге бөгет жасамай көмек беру. 4.Өткен сабақты қайталау. «Қоянның тапсырмасы» Себеттен 1 алма алып қою
1-саны туралы білімдерін тиянақтау 1 саны сандық қатардақай жерде тұрады? Жалғыз сөзі нені білдіреді? Кім 1 саны жайлы тақпақ біледі?
2-саны ол бірдің көршісі,яғни 1-санынан кейін 2-саны тұрады. Екінің құрамы 2-саны жайлы қандай тақпақ білесіңдер 3-саны ол екінің көршісі,яғни 2-санынан кейін 3-саны тұрады
1 2 3 4 4 цифрымен таныстыру 5.Жаңа сабақ №1тапсырма: «Үйшіктегі қояндар». Орманда бір үйшік тұр .оған бір қоян келді, қанша қоян? Енді ол қоянның жанына тағы бір қоян қосылады. Неше қоян? Екі қоян тату- тәтті өмір сүріп жатты, орманнан тағы бір қоян келді. Неше қоян болды? 3 қоянға тағы 1 қоян қонаққа келді. Енді барлық қояндар қанша екенін санайық.1 2 3 4 3+1,2+2,1+3 6.Жазу жұмысы 4 санының баспа және жазбаша таңбаларымен таныстыру Ауада жазу, үлгісін көрсету. Саусақ жаттығуы Дәптерге 4 санын жазу. Сергіту сәті. Орнымыздан тұрайық Құс боп қанат қағайық 1-2-3,1-2-3 құс аспанға ұш 1-2-3 құс аспаннан түс 7.Санының құрамын анықтау 4 -таңбасын көрсету.Ол төрт бірліктен тұрады. 8. Карточка №1
4 саны сандық қатарда 3 санынан кейін тұрады.1-дің көршісі 2.2-нің көршісі-3, 3 тің көршісі 4 саны екен балалар. 4 саны сандық қатарда 3 санынан кейін тұрады 9.«Қонжықтарды сана» кері санау . 10.«Әртүрлі заттарды санау» Алмұрт бірінші Мысық үшінші Көбелек төртінші Сан таңбаларын қойып отырамыз. 11.Карточка№1 «Есепті шығар»
12.4 санағышпен 4 санын жазу. 13 13. «Поле чудес» ойыны ( 1.дөңгелек, жасыл,үлкен 2 зат 2.Дөңгелек емес, тік төртбұрыш,көк кішкене 1 зат т.с.с) 1.4«Логикалық есептер» Аспанда күн нешеу? Жапалақтың көзі нешеу? Бағдаршамның неше көзі бар? Машинаның дөңгелегі нешеу? 15.Ойын «Қандай сан жоқ»
.
17.Қорытынды. Балалар біз бүгін 4 санымен таныстық,өз құрамын білдік.Қанша бірліктен тұратынын анықтадық,логикалық есептер шығардық. Сабақ ұнады ма? Не ұнады? Не ұнамады? Не қызықты болды? Көңіл күйіміз қалай? «Менің көңіл күйім» сурет салады. Балаларды мақтап-мадақтау .Қоштасу. |
Шеңберге қолдарынан ұстап тұру.(муз әуенімен) Қолды жоғары,жанға созу. алақандарын жоғары көтеріп үрлейді Балалар орындарына отырады 1-санын көрсету. Бірінші. Біреу дегенді білдіреді 1 таңбасын табады тақпақ. 1+1=2 Екі бірлік Тағы бір алма қоямыз. 2 таңбасын табады 1+1+1=3 үш бірлік Тағы бір алма қоямыз. 3 таңбасын табады 3+1=4 1 таңбасын көрсетеді 2 таңбасын көрсетеді 1 3 таңбасын көрсетеді .(көрнекілік) 4 ке байланысты тақпақ оқу, таныстыру. Жазудың алдында жаттығу жасайды 4 санын ауада,дәптерде жазу.
1 1 1 1 1-2-3-4 цифрларын жазады, ретімен санайды Топпен,3-4 баланы тексеру, санату 4-3-2-1 кері санайды Заттар әртүрлі болғанымен саны бірдей болады. Шешуін тауып жазады. Карточкаларды оқып, тапсырмаларды орындайды Жоқ санды табады. Бет әлпеті жоқ қуыршақтарға өз көңіл күйін салады. |
шағым қалдыра аласыз
















