Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері байланыс
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі
-сәлемдесу
-оқу құралын
түгендеу
-сабаққа назарын
аудару
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау
Металдар қандай болады?
Түсінік сұраймын (3-4 оқушы)
Бағалау: медаль арқылы
бағалаймын.
(алтын,күміс,қола)
ІІІ. Үй тапсырмасын
бекіту
«Мозойка»
әдісі
Сұрақтарға жауап беру арқылы
Қазақстанның пайдалы қазбалары картасы
құрастыралады.
1.Пайдалы қазба деген
не?
Жер қыртысынан қазып алынып,
адам қажетіне жарататын табиғи
ресурс
2. Ашық әдіс пен жабық әдістің
айырмашылығы қандай?
Ашық әдіспен карьерлерден,
жабық әдіс шахталар
3. Тау жыныстары қандай
болады?
Қатты, сұйық,
борпылдақ
4. Шөгінді тауы жыныстары
қалай пайда болады?
Жер бетіндегі заттардың
шөгуінен
5.Жанғыш пайдалы қазбаларды
ата
Көмір, мұнай,
газ
6. Мұнай қалай пайда
болады?
Теңіз бен мұхитастындағы тірі
ағзалардың шіріген
қалдықтарынан
7.Кенді пайдалы қазбалар
дегеніміз не?
Құрамында металл болатын тау
жыныстары
8. Металдар қандай болады?
түсті, жеңіл, бағалы
УІ.Жаңа
сабақ
Кенсіз пайдалы қазба деген
не?
Бүгін
сен:
*қандай пайдалы қазбалар
кенсіз деп аталатынын
білесің;
*еліміздегі кенсіз пайдалы
қазбалардың таралу аймақтарын
анықтайсың.
Суретпен
жұмыс
1
тапсырма

Керемет баспалдақтар туралы
айту.
Фото суреттерде не
бейнеленген?
Бұл материалдарға не
ортақ?
Олар не үшін
қажет?
2
тапсырма
Тoпырaқ туралы не білесің? Бір
парақ қағазға топырақ туралы білетініңді жаз. Оның басты қасиеті
қандай еді? Тoпырaқтың құнaрлылығын aрттыру үшiн не қосады? Оны
қайдан алады? Кeнсіз пaйдaлы қaзбaлар Фосфорит, әктас, ас тұзы,
сазды кенсіз пайдалы қазбаларға жатқызады. Олар неліктен кенсіз деп
аталатынын түсіндіріп көр. Оқулық қосымшасындағы картадан шартты
белгілер арқылы кенсіз пайдалы қазбалар еліміздің қай аймақтарында
таралғанын анықта.
3
тапсырма
Зерттеу
жүргізу

4-тапсырма
Оқулықпен
жұмыс
*мәтінді тізбектей
оқыту
*түсінгендерін
сұраймын
Дәптермен
жұмыс
*бүгінгі күннің ретін
жазу.
*тақырыпты
жазу.
* Есіңде сақта!
Жазу
Сергіту
жаттығу
«Қасықтар»
әдісі
У.Жаңа сабақты
бекіту
«Аквариум» әдісі
арқылы
Оқушыларға бірнеше сөздер
беремін кенді жәнсіз кенсіз пайдалы қазбаларды ажыратын акваримге
балықтарды салу.
Үй
тапсырмасы
Үй жағдайында кенсіз пайдалы
қазбалар қай кезде
қолданылады?
Зерттеу жүргізіп, жауабын
жазып кел.
Бағалау
Кері
байланыс
«Металдар»
әдісі

Түсіндім жартылай
түсінген
Түсіндім
жоқпын
|
Жақсы тілектер
тілейді
Үй тапсырмасын
қайталайды
Өздері білетін заттарды
атайды
Топырақ, фосфарит, ас тұзы
әктас туралы айтады
Өздері білетін мәліметтерін
кестеге түсіреді
Дәптермен жұмыс
жасайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мадақтаулар арқылы
бағалау

ҚБ:
медаль
Дескриптор:
Металдан жасалған заттарды
атай алады.
Металдың қасиеттерін
біледі.
ҚБ:
ҚБ:
медаль
Дескрипторы:
Топырақ туралы білімі
бар-1Б
Кенсіз пайдалы қазбалар туралы
айтады-1Б
ҚБ:
«СМС»әдісі
Дескриптор:
Кестені
толтырады-2Б
Ақпарат көзін және жеке
өмірлік тәжірибесін қолданып, пайдалы қазбалардың тұрмыста,
шаруашылықта қолданысы туралы зерттеу
жүргізеді-2Б
|