Материалдар / Ашық сабақ 4-сынып Әдебиеттік оқу Төрт түсті - жер үсті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 4-сынып Әдебиеттік оқу Төрт түсті - жер үсті

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспар оқу мақсаттарына сай құрылған
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Табиғат құбылыстары

Педагогтің аты - жөні

Ж.Қуандықова

Күні

10.01.2024 ж

Сынып:4 «А»

Қатысушылар саны:20

Қатыспағандар саны

Пәні

Әдебиеттік оқу

Сабақтың тақырыбы

Төрт түсті - жер үсті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.​2.​3.​1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

4.​2.​9.​1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету

Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтайды, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдейді, түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табады, өңдейді және тұжырым жасайды және себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсетеді

Оқушылардың басым бөлімі: шартты белгілерге түсініктеме береді, шартты белгі ойлап табады.

Кейбір оқушылар: негізгі ойды оқиды және жазады.

Бағалау критерийі

- шартты белгілерге түсініктеме береді, шартты белгі ойлап табады

- негізгі ойды оқиды және жазады.

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті

Оқушының

әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақ

тың басы

8 минут




Раппорт

Жаңа бөліммен таныстыру

Ой қозғау

Сурет бойынша жыл мезгілдері туралы әңгімеле.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

Өлеңдегі негізгі ойды анықтайсың.

Тапсырманың себеп – салдарлық байланысын сызба арқылы көрсетесің

Жыл мезгілдерін, айларын сызба арқылы бейнелеп көрсетіңдер.

Баланың назарын сабаққа аудару

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады






Оқулық

42-45 бет

Жыл мезгілде

рі бейнеленген плакат




Таратпа

Сабақ

тың ортасы

9 минут







6 минут




7 минут













8 минут

Автор туралы әңгімелеу

1-тапсырма.

«Қойын дәптер» әдісі

Түсініп оқы.

Сұрақтарға жауап бер.






2-тапсырма

Пікіріңді айт.

Сұрақтарға жауап бер.


3-тапсырма

Қай табиғат құбылыстарының шартты белгілері берілген?

Табиғат құбылысының бір түріне шартты белгі ойлап тауып, суретін сал.








4 тапсырма «Қорытындылау» әдісі

Атасының Шырайлымға айтқан сөзінен негізгі ойды тауып,оқы және жаз.

Өлеңді оқып,сұрақтар

ға жауап береді








Берілген сұрақтар бойынша пікір айтады.

Шартты белгілерге түсініктеме береді.

Шартты белгі ойлап табады.








Негізгі ойды оқиды және жазады.




Дескриптор:

түсініксіз сөздің мағынасын ашады-1б

өз ойын қисынды және жүйелі түрде жеткізеді-1б

автор туралы әңгімелейді-1б


Дескриптор:

сұрақтар бойынша пікір айтады-1балл

әңгімедегі оқиғалардың дәйектілігін анықтайды-1балл

Дескриптор:

шартты белгілерге түсініктеме береді-1балл

шартты белгі ойлап табады-1балл



Дескриптор:

негізгі ойды тауып,оқиды-1балл

негізгі ойын жазады-1балл

кейіпкердің іс-әрекетін бағалайды, қорытынды жасай алады-1балл

Мақсұт Неталиевтің суреті

А4

Оқулық

43,44 бет





Оқулық

5,6 тапсырма

45 бет

Оқулық

7 тапсырма

45 бет










Оқулық

43.44 бет










Сабақ

тың аяғы

7 минут

«Білім банкасы» әдісі

Оқушылар стикерге сабақтан алған қажетті ақпараттарыңды жаз және оқы.

Үйге тапсырма

Жер ананың адамға ұқсастығы туралы жаз.

Оқушылар стикерге сабақтан алған қажетті ақпараттарын жазады және оқиды.Білім банкасына салады.

«Комментарий»

әдісі

Банка


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!