Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Ашық сабақ 4 сынып жаратылыстану
Материал туралы қысқаша түсінік
Пәні: Жаратылыстану
Бөлім: Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су.
Сабақтың тақырыбы: Заттың қасиеттері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
Сабақтың мақсаты Заттың қандай қасиеттері барын біледі,затты дұрыс пайдалануды үйренеді
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы
«№2 мектеп-гимназия»
КММ
Пәні:
Жаратылыстану
Бөлім:
Заттар және олардың
қасиеттері. Ауа мен су.
Педагогтің
аты-жөні:
Мусина Жумагул
Сармырзакызы
Күні:
17.11.2022
ж
Сынып:
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Заттың
қасиеттері
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
4.3.1.1заттың қасиетіне
байланысты қолдану аясын анықтау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада
ұсыну
Сабақтың
мақсаты
Заттың қандай қасиеттері барын
біледі,затты дұрыс пайдалануды
үйренеді
Сабақтың
барысы
Сабақ
тың
кезеңі/
/уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
Өткен білімді еске
түсіру
5
минут
Жаңа
білім
25
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
Сабаққа дайындық
жасау
«Ізгі тілек»
әдісі
Оқушылыар шеңбер
жасай тұрып,бір-біріне жақсы көңіл- күй сыйлайтын жылы лебіз
айту 5 Т
ережесі
1.Тәртіп.
2.Талап.
3.Татулық.
4.Тазалық.
5.Тыныштық.
Алдыңғы білімді
еске түсіру.Өткенді
пысықтау.
«Сезін, байқа,ойлан»
әдісі
1.Балалар адам
айналадағы заттар мен құбылыстарды не арқылы
қабылдайды?
2.Олардың неше түрі
бар екен?
3.Адамның барлық іс әркеті
немен байланысты.
4.Адамның жүйке жүйесін нелер
құрайды.
Қоржынның ішінен түрлі заттар
бар.Ішіндегі заттарды өзі таңдап алады.Қандай зат екенін және неден
жасалғанын айтады. Келесі заттар арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.
1.Ағаштан жасалған
(домбыра)
2.Шыныдан жасалған
(айна)
3. Темірден жасаған
(қасық)
4. Пластмассадан жасалған
(көлік)
Ал енді балалар біз
бүгінгі сабағымызда осы заттардың қасиеттері туралы
айтамыз.
Жаңа сабақтың
тақырыбы: Заттың
қасиеттері.
Оқу мақсатымен
таныстыру.
Сенің
білетінің:
-заттың
қасиеті
Сенің
меңгеретінің:
-заттардың қасиетін
атау;
-затты қасиетіне
қасиетіне байланысты қолданылуын
анықтау:
-нәтижені қалаған
формада ұсыну
(Ұ)«Жедел жауап»
айдары
•Дене деген
не?
•Адам жасаған денелерді не деп
атайды? Мысал келтір.
• Зат деген не? Мысал
келтір.
Оқушыларға дене көрсетіледі. Оның дене немес
зат екенін ажыратады, күнделікті тұрмыспен
байланыстырады.
Мұғалімнің
түсіндіруі.
Заттың түрі мен
түсі, иісі мен дәмі, тығыздығы мен борпылдақтығы, жұмсақтығы мен
қаттылығы, иілгіштігі мен сынғыштығы, сондай-ақ ерігіштігі,
аққыштығы, мөлдірлігі –заттың
қасиетінежатады.
Бір заттың бір
немесе бірнеше қасиеті болады. Мысалы, су – аққыш, мөлдір, ал шыны
– қатты, мортсынғыш, мөлдір болады. Әр затты өзіне тән белгісі мен
қасиетіне байланысты тұрмыста пайдаланады. Қазіргі кезде пластиктен
өте көп зат өндіріледі. Ол шыны сияқты морт сынғыш емес,
жарақаттанып қалмайсың, жеңіл, пайдалануға
ыңғайлы.
ҰЖ:
«Зерттеайдары»
әдісі
Зерттеу
жұмысы.
Заттардың қандай
қасиеттері болады?
Зерттеу
әдісі:бақылау және
эксперимент
Қажет
заттар:
шегелер,магнит,стакан,файл
Зерттеу
жоспары:
-Заттарды бақылау,
қасиеттерін (түрі,түсі,күйі)
анықтау
-Пішінін
анықтау
-Эксперимент
жүргізу:магнитке тарту
-Нәтижемін кестеге
тіркеу
-Салыстыру,қорытынды
жасау
Жұптық
жұмыс.
Анықта:«Заттардың
қасиеттері»
Тапсырма:Сызбаны толтыр. Оқушылар
сызбадағы бос орындарға өзі білетін заттардың қасиеттерін жазады.
Бұл тапсырма оқушылардың заттың қасиеті туралы білімін
бекітеді.
Анықта.
Оқушылар кестедегі пікірлердің
дұрыс немесе дұрыс емес екенін анықтап, бос ұяшықтарға
(+/-) белгісін
қояды.
Зат
қасиеттері
Дұрыс
Дұрыс
емес
1
Сым
иілгіш
+
2
Қант
қатты
-
3
Тас
қатты
+
4
Шырын
сұйық
+
5
Темір
мөлдір
-
6
Тұз
сұйық
-
7
Балға
жұмсақ
-
ҚБ:өзін өзі
бағалау.
Кері
байланыс.Жұптық жұмысты бақылаймын, ал
тапсырма орындауда қиындық туса,сол жұпқа қолдау көрсетіп
бағыт-бағдар беремін.
ЕҚБ
ТЖ:«Мен зерттеушімін»
әдісі
Зерттеу
сұрағы:Заттардың қандай қассиеті
болады?
Қант пен тұзды
зерттеңдер. Айырмашылығы мен ұқсастығын
табыңдар
Кестені
толтырыңдар
Қант
Тұз
Қорытынды:қант пен тұздың дәмі
әртүрлі,Сондықтан олар әртүрлі
заттар
Қалыптастырушы
бағалау
1-тапсырма :Заттың
қасиетін анықта.Барлық мүмкіндік болатын жауапты
таңда
2-тапсырма:Океанариумда қолданылатын судың қасиеттерін
белгіле
Кері
байланыс.
Сабақтың мақсатына жеттік
па?
Дене деген
не?
Адам жасаған денелерді не деп
атайды?
- Зат деген
не?
- Заттың қандай
қасиеттері болатынын білдің
бе?
-Затты қасиетіне
байланысты қалай қолданатынын түсіндің
ба?
- Заттар бір-бірінен
несімен ерекшеленетінін білдің
бе?
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады