Ашық сабақ 4 сынып көркем еңбек Ежелгі қала панносы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 4 сынып көркем еңбек Ежелгі қала панносы

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек сабағының ҚМЖ. Барлығы толық көрсетілген
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Менің Отаным – Қазақстан

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Шамбулова Ақбота

Күні:

28.09.2023

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Ежелгі қала»көлемді панносын жасаймыз


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.​2.​3.​1 тиімді тәсілдермен анықталған материалдарды және ком-поненттерді нақтылықты сақтай отырып, өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

4.​3.​3.​1 шығармашылық жұмысты жақсартуға ұсыныс жасап, критерийлерге сәйкес жұмысты бағалау

Сабақтың мақсаты

Тиімді тәсілдермен анықталған материалдарды және ком-поненттерді нақтылықты сақтай отырып, өлшейді, белгілейді, қияды, формасын келтіреді, жинақтайды, қосады және біріктіреді.

Шығармашылық жұмысты жақсартуға ұсыныс жасайды, критерийлерге сәйкес жұмысты бағалайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

Амандасады

Жаңа тақырып

«Ежелгі қала»көлемді панносын жасаймыз

Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпты демонстрациялық көрнекілік арқылы таныстырады.



Амандасады

Тақтаға назар аударады.



https://www.canva.com/design/DAFvp5nvI8Q/Qh9H97hMbAn_A3ilayoqJw/view?utm_content=DAFvp5nvI8Q&utm_campaign=share_your_design&utm_medium=link&utm_source=shareyourdesignpanel

5 мин

Панно дегеніміз -мүсіндік бейнелер немесе

түрлі суреттермен әше

кейленген қабырғаның бір түрі.

Қабырғаның бір бөлігін немесе үйдің

ішкі төбесін әсемдеу мақсатымен

салынған кескіндемелік туынды

Панно түрлері

Табиғи материалдардан

Қағаздан

Мата және ленталардан

Түсініп тыңдайды.



2 мин

Панно түрлерін ажыратады


1.Табиғи материалдардан панно

2.Матадан жасалған панно

3.Қағаздан жасалған

-деп, жауап береді.

Бағалау критерийі

-панно түрлерін ажыратты.

Дескриптор

-панно түрлерін ажырата алады.

Қб:


1 мин

Практика бөлімі

Кажет құралдар

Саған қағаз салфетка, желім, су, су құятын ыдыс, акварель бояуына арналған су құйылған ыдыс, акварель бояуы, қылқалам, палитра, қол сүртетін орамал, қалың қатырма қағаз керек.


Оқушылар қажетті құралдар шығарады, партаны дайындайды.




5 мин

Жұмыстың жасалу реті

1. Қағаз салфетканы жыртып, шұңғыл ыдысқа сал да, үстінен ыстық су құй

2. Су суығаннан кейін, оны төгіп, қағазды қолыңмен ез.

3. Желім қою болу керек. Егер ол сұйық болса, біраз тұрғаннан кейін, артық сұйықтықты төгіп таста. Желім мен қағазды араластырып, қолыңмен әбден ез.


Барлық іс-әрекеттерді рет ретімен орындайды


Бағалау критерийі

-Жұмыстың жасалу барысында тазалықты сақтады.

-Барлық іс-әрекеттің дұрыс жасалуын қамтамасыз етті.

Дескриптор

-Жұмыстың жасалу барысында тазалықты сақтайды

-Барлық іс-әрекеттің дұрыс жасалуын қамтамасыз етеді

Қб:





Сабақтың ортасы

5 мин

Формалар жасау

1 2 3


Мұғалім оқушыға формаларды жасалуының реттілігімен көрсетеді.

Оқушылар мұғалімнің айтқан реттілікпен формаларды жасайды.












10 мин

Формаларды бір-біріне жабыстырып көрсетеді.



Оқушылар формаларды бір-біріне жабыстырады.

Бағалау критерийі

-Формаларды бір-біріне ұқыпты жабыстырды

Дескриптор

-Формаларды бір-біріне ұқыпты жабыстырады.

Қб: 2б


3 мин

Шыққан панноны бояу жолардарын көрсетеді.

Оқушылар панноны кез-келген түске бояуы қажет. Бояп болғаннан соң кептіруге терезе алдына қою керек.

Бағалау критерийі

қушылар панноны көркем-эстетикалық талғамға сай бояды.

-Панноның пішіні стандартқа сай.

-Панно тиянақты жасалынған.

Дескриптор

қушылар панноны көркем-эстетикалық талғамға сай бояды.

-Панноның пішіні стандартқа сай болуы тиіс.

-Панно тиянақты жасалынуы қажет.

Қб:3б




Сабақтың соңы

2 мин

Рефлексия

Мен бүгінгі сабақта .....үйрендім

Маған бүгінгі сабақта .... ұнады


Оқушылар сұраққа жауап береді.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.04.2024
430
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі