Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Амандасу.
Оқушылар кірер алдында мұғалімнің қалауымен
көңілді музыка орындалып тұрады.
Ұйымдастыру:
Сыныпты түгендеу. 1) сабаққа психологиялық
дайындық-
Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2
рет
Белсенділік танытамыз
десек 3 рет шапалақтаймыз 2) Топқа бөлу сандар арқылы.
3) Үй тапсырмасын сұрау. Дауыс жаттығулар жасау. Сұрақ-жауап. Дайын
болған топтар шулы аспаптармен соғып белгі
бересіндер.
І-топ:
1) Ғарышқа арналған музыкалық
шығармаларын ата?
2)Халықтық музыка дегеніміз
қандай музыка? ІІ-топ:
1) Ғарышқа арналған әндерді
ата?
2) Фортепиано тектес
аспаптарын ата? ІІІ-топ:
1)Қазақ ғарышкерлерін ата?
2) Классикалық музыка
дегенеміз не?
ІV-топ:
1)Ғарыш дегеніміз не?
2) Эстрадалық стильдерді ата?
1-тапсырма.
Ойтолғау.
1 топ - Болашақтағы классикалық музыка қандай
болады?
2 топ - Болашақтағы ұлтық музыка қандай
болады?
3 топ - Болашақтағы эстрада музыка қандай
болады?
4 топ - Болашақта қазақтың ұлттық аспаптары қандай
болады?
-Болашақта музыкалық құндылықтарды сақтап
қалу үшін қандай әрекет жасау керектігін жайлы ойыңды жеткізуге
тырыс.
Топпен
жұмыс:
Болашақ арманнан басталады.
Сенің де арманың бар шығар. Кез келген өнер адамдары өз туындыларын
болашақта да орындалса деп армандаған. Сен бақыттысың!Өйткені сен
ата-бабалар арманы орындауының куәгерісің.
2-тапсырма.
Бейнематериалдар көру. Талқылау.
1) «Қыз Жібек»
жыры.
2)«Қыз Жібек» операсынан
үзінді.
3)«Қыз Жібек» фильмнен үзінді
3-тапсырма. Әнді тыңдау.
Талдау.
«Гәкку» әні (дәстүрлі,
эстрада)
Жаяу-мұса өмірбаянымен
танысу.
«Ақ сиса» әні (дәстүрлі,
эстрада)
Қортындылау: Балалар, бұл музыкалық көркемдігі биік шығармаларды
ғасырдан ғасырға ұрпақтан ұрпаққа сақталған музыкаларды қалай
атаймыз. Әрине, осы әндерді келер ұрпаққа жеткізіп дәріптеу ол
мынау бізбен сендердін
қолдарында.
Бағалау:
Рефлексия
Ноталарды жұлдызшамен белгілеу.
|
Оқушылар өз ойларын ауызша
жеткізеді.
Оқушылар бейнематериалды көрген соң пікірталасқа
арналған сұрақтарға жауап береді
Оқулықта көрсетілген мәтінді
талдау және жүргізу талаптарымен танысады.
Тыңдалым тыңдап, сұрақтарға жауап
береді
Қойылған сұрақтарға жауап
береді.
|
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу
нәтижесі
Топтар «Бағдаршам» әдісімен
бағаланады.
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу
нәтижесі
Әр бір жасалынған жұмысты
«бағдаршам түстерімен бағаланады.
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
Бейнежазба сілтемесі
Смайлик
Бейнежазба,
оқулы
Сұрақтарға жауап бередіӘн орындау,
аудиожазбалар,бейнежазбал
Рефлексия
ноталары.
|