Материалдар / Ашық сабақ 4 сынып "Өз ойыным"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 4 сынып "Өз ойыным"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Скретч программасында ойын жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2024
292
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

«Бауыржан Момышұлы атындағы №53 мекеп-лицей» ШЖҚ МКК

Пәні:

Цифрлық сауаттылық

Бөлім:

2-бөлім: «Ойын құру»

Педагогтің аты-жөні:


Байділда Толқын Қажымұханқызы

Күні:


06.11.2023ж

Сыныбы: 4 «Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Өз ойыным. Жоба құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау;

Сабақтың мақсаты:

-Scratch бағдарламалау ортасында спрайттарды құру арқылы қажетті фон анимацияларды пайдаланып, белгілі сценарий бойынша ойын құрастырады;


Бағалау критерийлері:

(білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

- Scratch бағдарламалау ортасында спрайттарды құру арқылы қажетті фон анимацияларды пайдаланады. Белгілі сценарий бойынша ойын құрастырып нәтижесін шығарады;


Ойлау дағдыларының деңгейі (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

-қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Амандасу





Қызығушылықты ояту.

Мақалдың сыңарын тап.



5 мин

































2 мин



















4 мин
















(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

  • Амандасу.

  • Түгендеу

1.Қызығушылықты оятуға.

1. Мұғалім: Оқусыз білім жоқ

Оқушылар: Білімсіз күнің жоқ.

2. Мұғалім: Әдепті бала, арлы бала

Оқушылар: Әдепсіз бала, сорлы бала.

3. Мұғалім: Жақсыдан үйрен,

Оқушылар: Жаманнан жирен.

4. Мұғалім: Жаздан өнім жиған-ақылды бала,

Оқушылар: Орақ кезінде ұйықтаған-арсыз бала.

5. Мұғалім: Жаңбыр жауса жер ырысы,

Оқушылар: Батыр туса-ел ырысы.

2 .Топқа бөлу: https://www.classtools.net/random-group-generator/ сайтынан «Топқа бөлу» әдісі арқылы

3 топқа бөлу.

1-топ «Спрайт»

2-топ «Скретч»

3-топ «Скрипт»

Топтың ережесі:

Тыныштық сақтау

Белсенді болу

Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.


3. Үй тапсырмасын

«Кім жылдам» әдісі

https://wordwall.net/ru/ сайтынан

(Cұрақ-жауап) Алдыңғы тақырып:

«Ойын құру» бөлімінен.

1.Ақпаратты енгізу құрылғысы?

2. Ақпаратты шығару құрылғысы?

3. Жобада көрініске қатысатын, белгілі бір іс-әрекетті орныдайтын объект.

4.Адам мен монитор арасындағы ара қашықтық канша см болу керек?










1. Мұғаліммен амандасады.



Мақсаты: Оқушылар мұғалімнің көмегімен орындайды, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың

қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.















Оқушылар 3 топқа бөлінеді.





















Топтың ережесін сақтайды









Тест сұраққа жауап береді









































































Өзін-өзі бағалау

Аты-жөні

«3»

«4»

«5»

1

Сабақтағы белсенділігім




2

Топ жұмысын қорғауға қатысуым




3

Жоба құру




4

Сұраққа жауабым




5

Қорытынды бағам














Слайд 1

























https://www.classtools.net/random-group-generator/



Слайд 2





























Слайд 3

https://wordwall.net/ru/resource/32483475/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b92













Сабақтың ортасы



1 мин











3мин

4.Қызығушылығын ояту мақсатында «Ребус» арқылы жасырылған бүгінгі сабақтың тақырыбы «Өз ойыным» тақырыбын анықтайды.

Сабақтың тақырыбы және мақсатын таныстыру.

Сабақтың барысына зейін аудару.

Жұмыс барысы: Scratch прог раммасын іске қосып, ойын жобасын жасау. Спрайттар кітапханасынан бірнеше спрайтты таңдап алу. Ойынға қатысты фон таңдау. Спрайт тардың қозғалысының анима циясын жасау. Жобаға атау беріп сақтау.

Мұғалімді тыңдайды, сабақтың тақырыбы мен күн ретін дәптерге түсіреді. Сабақтың мақсаттарымен танысады.



Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне және сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз»әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!





Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6



450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!