Сабақтың
басы
(5
мин)
|
(Ұ)
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Шеңбер
бойындағы доп» ойыны ойнатылады. Мақсаты: шыдамсыз, импульсивті
балаларды өзін –өзі устауға үйрету. Мұғалім ойынды бастап,
оқушыларға ережені түсіндіреді.
|
Педагогтің
белгісі бойынша балалар допты шеңбер бойынша бір –біріне береді.
«Тоқта»деген белгі берілген кезде тоқтатылады. Допты түсіріп алған
немесе уақытында тоқтай алмаған балалар ойыннан
шығарылады.
|
ҚБ:мадақтау, қолдау
|
доп
|
Сабақтың
ортасы
(35
мин)
|
«Өзара тексеріс»
әдісі арқылы үй тапсырмасын
тексеру
1-тапсырма. Суреттерді пайдаланып,
сұрақтарға жауап бер.
-
Сен қазір қайдан
келе жатырсың?
-
Сен жидекті
қайдан теріп әкелдің?
-
Тау ешкісін
қайдан көруге болады?
-
Балалар балықты
қайдан аулайды?
-
Көліктер қайдан
өтіп келді?
-
Көліктің шуы
қайдан естіледі?
-
Қайдан су ішуге
болмайды?
-
Сен қай жақтан
келдің? Көрмей қалдым.
-
Сабақты
түсінбесең, кімнен сұрау
керек?
-
Спортшыларды қайдан табуға
болады?
-
Ақыл-кеңесті кімнен
сұраймыз?
-
Қойылымды қайдан
көреміз?
“Колесо фортуны»
әдісі арқылы сұраққа кім жауап беретіні
анықталады.
2-тапсырма.
Суреттегі заттың
неден жасалғанын айт.
Үлгі: Бесік
ағаштан жасалған.
Сергіту
сәті.
Орнымыздан тұрамыз, Мойнымызды
бұрамыз.
Басты төмен
иеміз,
Осылай біз
жаттығып,
Үлкен болып
өсеміз.
3-тапсырма.
Топтық жұмыс
«Асық» әдісі арқылы топқа бөлініп,
сызбаны қолданып, сөйлем
құрайды.
Бұл тапсырмада
оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
4-тапсырма.
Жалғауды дұрыс
жалғап жаз. Бұл тапсырмада оқушылардың
жазылым дағдысы қалыптасады.
1. Ата... шапаны
әдемі.
2. Әкем... тақиясында өрнек бар.
3. Мынау – әпкем... сөмкесі.
4. Ағам... тұмары былғарыдан жасалған.
5. Бiз... үйдің адамдары өте мейірімді.
6. Бөлме... іші өте кең екен.
7. Қамзол... түймесін тақ.
8. Мата... шетінде өрнек бар.
|
Балалар дәптерін
алмастырып, бірінікін бірі тексеріп, бір-біріне баға қояды.
Дегенмен мұғалім де
көмектеседі.
Оқушылар берілген
сұраққа кезекпен жауап
береді.
Дескриптор:
-суреттерді
пайдаланып,
сұрақтарға жауап
береді;
-мағынасын
түсінеді
Оқушылар суреттер
берілген заттардың неден жасалғанын айта отырып, өткен тақырыптарды
естеріне түсіреді.
Дескриптор:
-суреттегі заттың
неден жасалғанын айтады;
-дұрыс
жазады.
Оқушылар жаттығуды қимылмен
жасайды
Оқушылар берілген асықты иіру
арқылы бүк және тәйкі түссе бірінші топ, ал шік және алшы түссе
екінші топ болады. Топтар берілген сызбаны қолданып, сөйлем
құрайды.
Дескриптор:
-сызбаны қолданып, сөйлем
құрайды;
-қатесіз
айтады.
Дәптермен жұмыс.
Көп
нүктенің орнына септік жалғауларын дұрыс жалғап
жазады.
Жазылым тапсырмасын
орындайды.
Дескриптор:
-жалғауды
дұрыс
жалғап
жазады;
|
ҚБ: мұғалімнің көмегімен оқушылардың бірін-бірі
бағалауы
ҚБ: Керемет
жауап!
ҚБ: мадақтау:
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап!»
ҚБ: мадақтау:
қолдау.
ҚБ: қолпаштау
|
Дәптер
https://ru.piliapp.com/random/wheel/
Интербелсенді тақта,
музыка
асық
Оқулық
101-бет
|