Материалдар / Ашық сабақ 4-сынып Қазақ тілі т2
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 4-сынып Қазақ тілі т2

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сынып Қазақ тілі т2, 2-тоқсан, Оқулық 101-бет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2024
55
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар:

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы:

Қайталау сабақ

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

4. 5. 1. 4 септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар жасай алады: септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде қолдана алады.

Оқушылардың көбі жасай алады: септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды жаза алады;

Оқушылардың кейбірі жасай алады: септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды сөйлемде қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

(5 мин)

(Ұ) Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Шеңбер бойындағы доп» ойыны ойнатылады. Мақсаты: шыдамсыз, импульсивті балаларды өзін –өзі устауға үйрету. Мұғалім ойынды бастап, оқушыларға ережені түсіндіреді.

Педагогтің белгісі бойынша балалар допты шеңбер бойынша бір –біріне береді. «Тоқта»деген белгі берілген кезде тоқтатылады. Допты түсіріп алған немесе уақытында тоқтай алмаған балалар ойыннан шығарылады.

ҚБ:мадақтау, қолдау

доп

Сабақтың ортасы

(35 мин)

«Өзара тексеріс» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру











1-тапсырма. Суреттерді пайдаланып, сұрақтарға жауап бер.

  1. Сен қазір қайдан келе жатырсың?

  2. Сен жидекті қайдан теріп әкелдің?

  3. Тау ешкісін қайдан көруге болады?

  4. Балалар балықты қайдан аулайды?

  5. Көліктер қайдан өтіп келді?

  6. Көліктің шуы қайдан естіледі?

  7. Қайдан су ішуге болмайды?

  8. Сен қай жақтан келдің? Көрмей қалдым.

  9. Сабақты түсінбесең, кімнен сұрау керек?

  10. Спортшыларды қайдан табуға болады?

  11. Ақыл-кеңесті кімнен сұраймыз?

  12. Қойылымды қайдан көреміз?​

Колесо фортуны» әдісі арқылы сұраққа кім жауап беретіні анықталады.



 2-тапсырма.

Суреттегі заттың неден жасалғанын айт.

Үлгі: Бесік ағаштан жасалған.








Сергіту сәті.

Орнымыздан тұрамыз, Мойнымызды бұрамыз.

Басты төмен иеміз,

Осылай біз жаттығып,

Үлкен болып өсеміз.


3-тапсырма. Топтық жұмыс

«Асық» әдісі арқылы топқа бөлініп, сызбаны қолданып, сөйлем құрайды.

Бұл тапсырмада оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.













4-тапсырма. Жалғауды дұрыс
жалғап жаз.
Бұл тапсырмада оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

1. Ата... шапаны әдемі.
2. Әкем... тақиясында өрнек бар.
3. Мынау – әпкем... сөмкесі.
4. Ағам... тұмары былғарыдан жасалған.
5. Бiз... үйдің адамдары өте мейірімді.
6. Бөлме... іші өте кең екен.
7. Қамзол... түймесін тақ.
8. Мата... шетінде өрнек бар.


Балалар дәптерін алмастырып, бірінікін бірі тексеріп, бір-біріне баға қояды. Дегенмен мұғалім де көмектеседі.












Оқушылар берілген сұраққа кезекпен жауап береді.





Дескриптор:

-суреттерді пайдаланып,

сұрақтарға жауап береді;

-мағынасын түсінеді






Оқушылар суреттер берілген заттардың неден жасалғанын айта отырып, өткен тақырыптарды естеріне түсіреді.


Дескриптор:

-суреттегі заттың неден жасалғанын айтады;

-дұрыс жазады.



Оқушылар жаттығуды қимылмен жасайды



Оқушылар берілген асықты иіру арқылы бүк және тәйкі түссе бірінші топ, ал шік және алшы түссе екінші топ болады. Топтар берілген сызбаны қолданып, сөйлем құрайды.

Дескриптор:

-сызбаны қолданып, сөйлем құрайды;

-қатесіз айтады.



Дәптермен жұмыс.

Көп нүктенің орнына септік жалғауларын дұрыс жалғап жазады.

Жазылым тапсырмасын орындайды.

Дескриптор:

-жалғауды дұрыс

жалғап жазады;


ҚБ: мұғалімнің көмегімен оқушылардың бірін-бірі бағалауы
















ҚБ: Керемет жауап!




















ҚБ: мадақтау:

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап!»

















ҚБ: мадақтау:

қолдау.













ҚБ: қолпаштау


Дәптер
























https://ru.piliapp.com/random/wheel/

























Интербелсенді тақта, музыка





асық













Оқулық

101-бет

Сабақтың соңы

(5 мин)

Кері байланыс

«Қақпадағы доп» әдісі





Үй тапсырмасы:

5-тапсырма, 101-бет

Оқушылар бүгінгі сабақтан үйренгендерін допқа жазып қақпаға әкеліп салады.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!