Ашық сабақ 4 сынып Шеберлер еліне саяхат

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ 4 сынып Шеберлер еліне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 4-сынып "Шеберлер еліне саяхат" Оюлар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

42 Н.Балғымбаев атындағы ЖББМ

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Мәдени мұра

Педагогтің аты-жөні:

Султанова М.У

Күні:

12.11.2025

Сынып:

4 Е


Сабақтың тақырыбы:

29 сабақ. Шеберлер еліне саяхат

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

4.3.3.1 шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсыну

Сабақтың мақсаты:

сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолданады

және шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, презентация түрінде ұсынады

Құндылық

Апта дәйексөзі

Әділдік және жауапкершілік

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3 мин



Өткенді пысық

тау

5 мин





20 мин














Сабақ

тың ортасы













































































Сергіту сәті



7 мин





























Сабақ

ты қорыту


5 мин

Психологиялық дайындық

« Кім бүгін жұлдыз болып жарқырағысы келеді? Өз жұлдызшанды ойша сызып, оны көршіңе сыйла!»



Үй тапсырмасын сұрау




Жаңа сабаққа қызығушылығын ояту мақсатында оқулықтағы берілген тапсырмамен жұмыс жүргізеді.

«Өсер халықтың қанаты – оның өнері», «Өнер – бұлақ, білім – шырақ», –

дей келіп, қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері жайлы білгендерін еске түсіру

«Сыр сандық» ойыны

Сандыққа салынған әртүрлі суреттердің атын атайды (сырға, сақина, білогогоезік, моншақ, алқа т.с.с.)

«Бір айналым сөйлесу» әдісі арқылы сандықтан шыққан суреттерді сұрау. Суреттердің ортақ қандай белгісі бар?

Жаңа сабақтың тақырыбы оқушылар өздері шығарады.

Оқу мақсатымен таныстыру.

Сахнала «Қимылымен көрсет» әдісі

1-тапсырма

Әрекет түрлерін қимылмен көрсетіңдер


Қазіргі кезде аталған кәсіп түрлерінің қайсысы сақталған?

«Автордың сөйлеген бейнесі» әдісі. Фариза Оңғарсынова өмірімен таныстыру.

Белсенді оқу ортасын құру Ұжымдық жұмыс

«Оюлар» өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын топта талдайды

«Қазынаны іздеу» әдісі. Сөздікпен жұмыс

Кілең керім – бұл жерде: “бірінен бірі жақсы” деген мағынада


Сауал менен, жауап сізден” әдісі

  1. Өлеңнің тақырыбы не туралы?

  2. Ақын неліктен ою-өрнектерді ерекше сипаттайды?

  3. Өлеңде қандай ұлттық бұйымдар туралы айтылған?

  4. Өлеңде қандай ұлттық құндылықтар сипатталған?

  5. Ақын «Шебер көп бұл заманда кіләң керім...» деп нені меңзеп отыр?

  6. Өлеңнен ақынның қандай сезімін байқадыңдар:

А) қуаныш, таңданыс

Ә) аңсап, сағыну

Б) күдіктену

Ізден, ойлан, тап!” әдісі

Өлеңнен ұлттық өнерді сақтау туралы ақынның ойын тауып, оқы.


Жұптық жұмыс

«Жұптас, ойлан» әдісі

Сипатта” айдары

Суреттен басқұр мен желбауды көрсетіп, сипаттаңдар.

Білгенге маржан



Сергіту сәті “ОЮ” биі



Бірлескен оқу тәсілі

Топтық жұмыс ««Ойлан , топтас, талқыла» әдісі


1-топ

Сәндік қолданбалы өнер қайда кездесетіні туралы әңгімелеңдер.


2 - топ

Қазақтың ою-өрнектері туралы постер жасау.


3-топ

Ою суреттерін салу



упайын ортаға саладыымән бер. Қілімің дәм татып өсіп өнерӨзіндік жұмыс

Дұрыс жауап нұсқасын белгіле

1. Өлең авторы кім?

а) Абай Құнанбайұлы

б) Мұқағали Мақатаев

в) Фариза Оңғарсынова

2. Ақын оюларды кіммен байланыстырады?

а) Шешесімен б) Құрбысымен в) Әжесімен

3. Ақын неге таңғалады?

а) Кілемнің түсіне

б) Текеметтің оюларына

в) Ұршықтың түріне

4. Өлеңде қандай сезім басым?

а) Қорқыныш

б) Реніш

в) Сағыныш

5. Ақын «жыр-өрнегім» деп нені айтады?

а) Текеметті

б) Әжесінің жасаған оюын

в) Үй ішін


Қорытындыла” айдары

Сұрақтарға жауап беріп, мақалдың мазмұнын тұжырымдайды


Оқу тапсырмасы.

Өлеңнің ұнаған шумағын жаттап ал.

Ою-өрнекті бұйымның суретін сал.

Бағдаршам” әдісі


Көңіл-күйлері көтеріліп, бір-біріне жақсы тілектер айтады













1-тапсырманы орындау арқылы

бүгінгі сабақтың тақырыбы болжанады


Қоржыннан шыққан заттардың ортақ атауын табады.






Әрекет түрлерін қимылмен көрсетеді








Сұрақтарға жауап береді




Қолданбалы өнер туралы ақпарат алады






Автор туралы ақпарат алады.








өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын түсініп оқу арқылы талдайды.


Жаңа сөздердің мағынасын біліп алады






Сұрақтарға

жауап береді












Өлеңнен ұлттық өнерді сақтау туралы ақынның ойын табады және оқиды





Жұптасып суреттен басқұр мен желбауды көрсетіп оны сипаттайды







Текемет, басқұр мен желбау туралы ақпарат алады












Әр топ мүшелері алдарына берілген тапсырмалар бойынша жұмыстарын жазып ортаға салады.

Бір-бірімен ақылдасады, ортақ түйін шығарады.


















Тапсырмаларды орындайды















Рефлексия жасайды





ҚБ: Жарайсың!










ҚБ: Жарайсың!
















Дескриптор:

Әрекет түрлерін қимылмен көрсетеді-1б

Осы өнердің қайсысы қазіргі заманда қолданылатындығын анықтайды

-1б

Олардың қайсысы қолданбалы өнерге жататындығын айтады-1б



ҚБ: Жарайсың!














Дескриптор:

Өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын топта талдайды-1б



Дескриптор:

Сұрақтарға терең мағынада жауап береді-1б





ҚБ: Жарайсың!


Дескриптор:

Өлеңнен ұлттық өнерді сақтау туралы ақынның ойын тауып, оқиды -1б

ҚБ: Жарайсың!




Дескриптор:

Суреттен басқұрды сипаттайды-1б Желбауды сипаттайды -1б

ҚБ: Жарайсың!












ҚБ: Жарайсың!






Дескриптор:

Топтық жұмыс орындайды-1б





ҚБ: Жарайсың









ҚБ: Жарайсың

Дескриптор:

Дұрыс жауап нұсқасын белгілейді-1б




ҚБ: Жарайсың





Слайд








Алдыңғы білімді еске түсіру

тапсырмалары







Оқулық


Слайд









Слайд











Слайд

















Слайд, оқулық

















Слайд, оқулық

















Слайд, оқулық
















Слайд, оқулық
























Топтық жұмыс тапсырма

лары





А3 қағазы, оқулық














Таратпа қағаз




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.11.2025
84
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі