ашық сабақ. 4 сыныпқа арналған « Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ. 4 сыныпқа арналған « Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?»

Материал туралы қысқаша түсінік
дүние тану сабағынан ашық сабақ ұстаздарға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Дүниетану пәніне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Бөлім: «Жанды табиғат»

Педагогтің Т.А.Ә.

Жумадилова Айгуль

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны: 9

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

2-сабақ. « Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?»

( Дүниетану Оқулық 8 – 9 бет «Атамұра» баспасы, 2018 ж. )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.2.1 жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтайды;

3.2.3.2 геологиялық және табиғи-климаттық апаттар туындағанжағдайдағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру

Сабақтың мақсаты

  • ауа райы мен климаттық жағдайлардың адам өміріне әсерін анықтайды;

  • қауіпті табиғат құбылыстары кезінде өзін өзі ұстау ережелерін құруды үйренеді.

Құндылық

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ: Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық

салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және түсінудің қарапайым дағдыларының болуы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі\уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың

басы

1 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Рисунок 1

Күннің нұрын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Жарық,жылы, нәзік әрі мейірімді,

Болып кетер сонда дереу жан-жағым




Балалар қимылдармен көрсете отырып, 3 рет айтып шығады


Керемет!


Рисунок 3

ұйымдастыру




Алдыңғы білім

10 минут














Сабақтың ортасы


Жаңа сабақ

15 минут






Топтық жұмыс

15 минут




Ой қозғау.

Сыни тұрғыдан ойлау

  • Балалар, табиғи жағдайлар деген не?

  • Қандай табиғат құбылыстарын көріп тұрсыңдар?

  • Оларды қолайлы жағдай деуге бола ма?

  • Күн күркіреп, найзағай жарқылдағанда қандай қауіпсіздік ережесін сақтау керек?

Сабақтың тақырыбы:. « Ауа райы адамдарға қалай әсер етеді?»

Сабақтың мақсаты:

  • ауа райы мен климаттық жағдайлардың адам өміріне әсерін анықтайды;

  • қауіпті табиғат құбылыстары кезінде өзін өзі ұстау ережелерін құруды үйренеді.

  • Балалар, мына презентацияға назар аударайық.

  • Сабақты презентация арқылы түсіндіремін.

Оқулықпен жұмыс

  • Тақырыпты оқу;

  • Сұрақтарға жауап беру

  • Топтық жұмыс ұйымдастырамын;

  • Әр топқа А3 қағазы, маркер таратылып беріледі;

  • Әр топ қауіпті табиғат құбылыстары кезінде өздерін ұстау ережелерін жасайды.

  • Топта қорғайды.




Оқушылар әр сұраққа сыни тұрғыдан ойлай отырып, жауап береді.















Сабақтың мақсатымен танысады.



Презентацяи арқылы сабақты түсініп, тапсырмаларды орындайды.





Оқушылар топқа бөлінеді.








ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.

















Дескриптор:

-қауіпті табиғат құбылыстары кезіндегі қауіпсіздік ережесін құрастырады;

-ойларын жүйелі жеткізеді.

ФБ-4 балл

Топтық бағалау





Суреттер










Интерактивті тақта



Презентация






Оқулық

8-9 бет дәптер

image11.jpeg 1






Сабақтың

Соңы





Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

5 минут









Бекіту

10 минут


Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

1-тапсырма

Қолайсыз климаттық жағдайларға сай ұғымдарды таңда

нөсер, сел, тұман

сел, қар көшкіні, лай көшкіні

нөсер, көктайғақ, тұман

2-тапсырма

Қандай табиғи құбылысты көріп тұрсың?


көктайғақ нөсер тұман

3-тапсырма

Тұжырымдардың ақиқат не жалған екенін анықта



Жұптық жұмысты ұйымдасып орындайды;





Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын өз беттерімен орындайды.
















Дескриптор:

-қолайсыз климаттық жаңдайларға сай ұғымдарды таңдайды;

-қауіпті табиғат құбылысын анықтайды;

-тұжырымдардың ақиқат не жалған екенін табады

ФБ-4 балл



















Бағалау критерийлері




Дескрипторлар:

  • ауа райы мен климаттық жағдайлардың адам өміріне әсерін анықтайды;

  • қауіпті табиғат құбылыстары кезінде өзін өзі ұстау ережелерін құруды үйренеді.


Рефлексия

2 минут


Рефлексия

Дескриптор :

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін білдіре алады



Қ.Б.

Тамаша!




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2025
53
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі