Сабақтың
басы
5
мин
Мағынаны
тану.
«Білу»
3
мин
|
Қызығушылықты ояту
Көңіл күй
сыйлау
«Күтпеген қонақ» тосын сый
– Балалар, көңіл күйлерің қалай? – Керемет! (бас бармақпен
көрсету)
– Сабаққа дайындықтарың қалай? –Тамаша! (алақан
шапалақтау)
– Ынталарың қалай? – Ғажап! (қол көтеру)
-Балалар,
бүгін аптаның нешінші күні?
Күн реті,
сәуірдің нешесі?
Өздеріңнің жастарың нешеде?
-Қалай
ойласыңдар, неге санға байланысты сұрақтар қойылып
жатыр?....
Аспанда
қандай ғаламшарлар бар? ....
Неге
ғаламшарлар туралы сұрақ қойып жатырмын? ....
Оқу мақсатын
таныстыру
-
Мәтін мазмұны бойынша шешім
табуға бағытталған сұрақтар құрастырып, жауап
береміз
-
Сан есімдерді тауып,
сөйлемдегі қызметін
анықтаймыз
Күтілетін
нәтижені анықтау
Оқушыларды бағалау
критерийлерімен
таныстыру.
Балалар,
бүгін біздің бағалауымыз да осы ғаламшарлар
Осы
ғаламшарлар туралы білу сендерді қызықтыра ма?
....
Зейінін шоғырландыру
Видео
Тыңдалым
(Өте мұқият тыңдаймыз, себебі Неге? Неліктен? Сұрақтарымен шешім
табуға бағытталған сұрақтар құрастырасыңдар!)
|
-
Амандасады.
-
-
Ынтымақтастық
атмосферасы
-
-
-
-
-
-
-
-
Сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтар құрастырып, жауап береді
|
Ауызша
мадақтау
|
Интерактивті тақта,
компютер,
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
«Түсіну»
«Қолдану»
Жұппен
жұмыс
10мин
«Талдау»
Жеке
жұмыс
3
мин
Сергіту
сәті
3
мин
Сабақтың
соңы «Жинақтау»
3
мин
|
49-жаттығу. (Ө) Мəтінді тыңдау.
Ең үлкен қай
ғаламшар?
-
Неге юпитер ең үлкен
ғаламшар деп
саналады?
-
Неге осы ғаламшар Юпитер,
деп аталады?
-
Төрт ғаламшар неліктен
«Газды алып» деп
аталады?
-
Неліктен
....
Көркем
жазу:
50-жаттығу. (Ұ) Берілген сан есімдерді
қатыстырып, сөйлем құрап жаз. Дәптермен
жұмыс.
Біреу, бес,
жетінші
51жаттығу. Тақтамен
жұмыс
Стансы ауылдан жиырма
шақырым жерде. Пойыз сағат бесте жүреді. Әділ стансыға екінші
автобуспен келді.. Ол - үшінші курстың
студенті.
«Кім тез ойлайды?»
ойыны.
Адасқан
сөздер
Топтық
тапсырма
1. Саны бар сөздердің шешуін тап. К+3+ік, к+3,
8+көз,Тү+1, Жел+90, 1+қазан, 6+бақан, 9+құмалақ,
1+лік
ЕБҚ
Қалыптастырушы
бағалауға тапсырма
Зерттеу сұрағыма
тапсырма
«Қатарласпен жұптас, ойлан,
бөліс»
Мәтінге сүйеніп,
мына сөйлемдердің ақиқат не жалған екендігін
дәлелде
Рефлексия
«Өз жұмысыңды
бағала»
Бірінші
тұрған «5-6
балл-қызыл»
Екінші
тұрған «7-8
балл-сары»
Үшінші
тұрған «9-10-балл-жасыл»
дөңгелектері тиісті
қарындаштармен
боятылады.
|
Шешімтабуғабағытталған сұрақтар құрастырып, жауап
береді
Әріп, сөз,
сөйлем
Құраған сөйлемдерінде ол
қандай мүше болып тұрғанын
айтады
-Сан есімді
анықтайды
-Дәлелдейді.
Бағалау парағына тапсырма
бойынша белгілеп, өз балын
қояды
5-6
балл-қызыл
7-8
балл-сары
9-10-балл-жасыл
|
Дескриптор:
Шешім табуға бағытталған
сұрақтар құрастыру
Дескриптор: Әріпті жазып, сол әріптен басталатын 4сөз,
1сөйлем құрастыру
Дескриптор:
Құраған сөйлемдерінде
ол қандай мүше болып тұрғанын айтады
-1
Дескриптор:
Сан есімдерді тауып,сұрақ қою. Есептік, реттік сан есім
екенін дәлелдеу-1
Дескриптор:
Мәтінге сүйеніп, берілген сөйлемдердің ақиқат не жалған
екенін дәлеледеу
|
|