Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
8
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
2.Сергіту сәті: «Ізгі-ниетпен» әдісі.
Мақсаты: Оқушылардыңкөңіл- күйін көтеруге ықпал
ету. Сабақты көңілді бастау.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Үй
жұмысы
«Еркін микрафон»» оқушылар өткен тақырып
бойынша қойылған сұрақтарға қол көтеріп жауап
береді.
|
«Еркін микрафон» әдісі
Оқушылар өсімдіктер систематикасын
сипаттайды.
-
Өсімдіктердің маңызы қандай?
-
Өсімдіктер систематикасын ойлап тапқан
кім?
-
Өсімдіктердің қандай топтарын
білесің?
|
Дескриптор:
Жалпы – 2 балл.
-
Өсімдіктердің маңызын біледі.
-
Өсімдіктер систематикасын түсіндіре
алады.
.
|
Оқулық
Алматы «Атамұра» 2018
184-188 бет
Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев,
Г.У. Әуезова
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31
мин.
|
Жаңа сабақты презентация және видео көмегімен
түсіндіру. Жаңа сөздердің, терминдердің мағыналарын ашу. Дәптермен
жұмыс жасатып отыру. Қажетті мәліметтерді жазып алуын
қадағалау.
|
Оқушылар жаңа сабақты түсініп, тірек сөздермен
танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
|
|
Оқулық
Алматы «Атамұра» 2018
189-191 бет
Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев,
Г.У. Әуезова
https://www.canva.com/design/DAGCXueI8kI/gsnnvFqYsg8LFDU75ueVCw/edit?utm_content=DAGCXueI8kI&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
|
|
1-тапсырма
«Сұрақ-жауап» әдісі
Оқушылар ұяшықтарды таңдап,сұрақтарға жауап
береді.
|
1-тапсырма
«Сұрақ-жауап» әдісі
|
Дескриптор:
Жалпы 1 балл.
1.Сұраққа дұрыс жауап
береді.
|
Оқулық
Алматы «Атамұра» 2018
189-191 бет
Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев,
Г.У. Әуезова
https://www.canva.com/design/DAGCXRrLkz8/2YJeIBWhJi2wifpA1a_wtw/edit?utm_content=DAGCXRrLkz8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
|
|
2 - тапсырма
«Капитандарға жол бер»
ойыны
Берілген суреттегі жануарларды
сипаттайды.
3- тапсырма
«Күшіміз бірлікте»
Оқушылар бірігіп жасырылған сөздерді
табады.
4-тапсырма.
“Жануарды тап”
Оқушылар суретте жасырылған жануарларды
табады.
|
2 -
тапсырма
«Капитандарға жол бер»
ойыны
Әр
топтың капитандары шығып,суретте берілген жануарларды сипаттап
көрсетеді.
3-
тапсырма
«Күшіміз бірлікте»
4-тапсырма
“Жануарды тап”
|
Дескриптор:
Жалпы –3 балл.
1.Әр дұрыс жауап-3 балл
Дескриптор:
Жалпы 2 балл.
1.Жасырылған сөздерді табады.
Дескриптор:
Жалпы 1 балл.
1.Жасырылған жануарды табады.
|
Оқулық
Алматы «Атамұра» 2018
189-191 бет
Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев,
Г.У. Әуезова
Оқулық
Алматы «Атамұра» 2018
189-191 бет
Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев,
Г.У. Әуезова
Оқулық
Алматы «Атамұра» 2018
189-191 бет
Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев,
Г.У. Әуезова
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Үй
жұмысы
“§52.Жануарлар систематикасы” тақырыбын оқып
келу.
Рефлексия
«Өзіңді бағала » әдісі
арқылы кері байланыс жасайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қаншалықты
түсінгендерін «Өзіңді бағала» әдісі
арқылы кері байланыс көрсетеді.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан
белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне
тиісті баллын қойып бағалайды.
|
|