Материалдар / Ашық сабақ. §52. Жануарлар систематикасы 6 сынып

Ашық сабақ. §52. Жануарлар систематикасы 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлар систематикасы сабағының ҚМЖ-сы, мақсаты мен тапсырмалары +дайын презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2024
208
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Бөлім:

10.3 Эволюциялық даму және селекция негіздері.

Тірі ағзалардың көптүрлілігі

Педагогтің аты-жөні:

Исмухамбет Динара Сарсенгалиқызы

Күні:

16.04.2024ж.

Сыныбы: 6“ә”

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жануарлар систематикасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.6.1.2. Өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін анықтау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

8 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

2.Сергіту сәті: «Ізгі-ниетпен» әдісі.

Мақсаты: Оқушылардың​көңіл- күйін көтеруге ықпал ету. Сабақты көңілді бастау.

Жаңа сабаққа кіріспе


Үй жұмысы

«Еркін микрафон»» оқушылар өткен тақырып бойынша қойылған сұрақтарға қол көтеріп жауап береді.

«Еркін микрафон» әдісі

Оқушылар өсімдіктер систематикасын сипаттайды.


  1. Өсімдіктердің маңызы қандай?

  2. Өсімдіктер систематикасын ойлап тапқан кім?

  3. Өсімдіктердің қандай топтарын білесің?

Дескриптор:

Жалпы – 2 балл.

  1. Өсімдіктердің маңызын біледі.

  2. Өсімдіктер систематикасын түсіндіре алады.

.



Оқулық

Алматы «Атамұра» 2018

184-188 бет

Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев, Г.У. Әуезова

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Жаңа сабақты презентация және видео көмегімен түсіндіру. Жаңа сөздердің, терминдердің мағыналарын ашу. Дәптермен жұмыс жасатып отыру. Қажетті мәліметтерді жазып алуын қадағалау.


Оқушылар жаңа сабақты түсініп, тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.



Оқулық

Алматы «Атамұра» 2018

189-191 бет

Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев, Г.У. Әуезова

https://www.canva.com/design/DAGCXueI8kI/gsnnvFqYsg8LFDU75ueVCw/edit?utm_content=DAGCXueI8kI&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton


1-тапсырма

«Сұрақ-жауап» әдісі

Оқушылар ұяшықтарды таңдап,сұрақтарға жауап береді.

1-тапсырма

«Сұрақ-жауап» әдісі



Дескриптор:

Жалпы 1 балл.

1.Сұраққа дұрыс жауап береді.

Оқулық

Алматы «Атамұра» 2018

189-191 бет

Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев, Г.У. Әуезова

https://www.canva.com/design/DAGCXRrLkz8/2YJeIBWhJi2wifpA1a_wtw/edit?utm_content=DAGCXRrLkz8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton


2 - тапсырма

«Капитандарға жол бер» ойыны

Берілген суреттегі жануарларды сипаттайды.





3- тапсырма

«Күшіміз бірлікте»

Оқушылар бірігіп жасырылған сөздерді табады.





4-тапсырма.

Жануарды тап

Оқушылар суретте жасырылған жануарларды табады.
























2 - тапсырма

«Капитандарға жол бер» ойыны

Әр топтың капитандары шығып,суретте берілген жануарларды сипаттап көрсетеді.









3- тапсырма

«Күшіміз бірлікте»









4-тапсырма

Жануарды тап

Дескриптор:

Жалпы –3 балл.

1.Әр дұрыс жауап-3 балл












Дескриптор:

Жалпы 2 балл.

1.Жасырылған сөздерді табады.












Дескриптор:

Жалпы 1 балл.

1.Жасырылған жануарды табады.



Оқулық

Алматы «Атамұра» 2018

189-191 бет

Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев, Г.У. Әуезова




Оқулық

Алматы «Атамұра» 2018

189-191 бет

Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев, Г.У. Әуезова





Оқулық

Алматы «Атамұра» 2018

189-191 бет

Б.Ш. Әбдіманапов,С.Е.Нүркенова, А.Ұ. Әбілғазиев, Г.У. Әуезова





















Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Үй жұмысы

§52.Жануарлар систематикасы” тақырыбын оқып келу.

Рефлексия

«Өзіңді бағала » әдісі арқылы кері байланыс жасайды.


Оқушылар бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендерін «Өзіңді бағала» әдісі арқылы кері байланыс көрсетеді.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ