Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.1.3.3. Ұзындық
(см, дм, м), салмақ (кг, ц), ыдыс көлемі(л), уақыт (сағ, тәул, ай,
жыл) бірліктерінің мәндерін салыстырып,шама мәндеріне қосу/алу
амалдарын қолдану
|
Сабақтың
басы
7
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
27
минут
Сергіту
сәті
3
мин
Сабақтың соңы 8
минут
|
«Мен ақылды
баламын» сергіту
жаттығуы
Әр бала өздерінің
жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс: Мен Балнұр,
білімді (образованная, educated).
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Топқа
бөлу: https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
1-топ:
Ұзындық
2-топ:
Масса
3-топ:
Көлем
Өткенді
пысықтау.
«Сиқырлы
қорапша» әдісі арқылы өткенді еске
түсіреді, вордволл платформасы
арқылы
https://wordwall.net/ru/resource/71175939
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді
-1б
Жаңа
тақырып
1-тапсырма. Топтық
жұмыс
«Ойлан, топтас, бөліс»
әдісі
№1. Амалдарды
орында
1-топ:
Ұзындық
5 сағ – (87 мин – 27 мин) = 1
сағ
2 тәул + (35 сағ – 11 сағ) =
3тәул
50 л – (9 л – 7 л) = 48
л
400 кг + (8 ц – 300 кг) = 900
кг
3 м – (37 см + 63 см) = 2
м
9 ц – (72 кг + 28 кг) =
8ц
2-топ:
Масса
№2.
Есепті
шығар
Т
аңертең-20л
Т үсте-10л
33л
Қалды-?л
33-(20+10)=3л
Жауабы: 3л сүт
қалды
3-топ:
Көлем
№3. Есепті
шығар
Барлығы-32
сағ
Пойызбен-1тәул.
Автобуспен-5
сағ
Ұшақпен-?
сағ
1 тәул = 24
сағ
32-(24+5)=3сағ
Жауабы: Ұшақпен 3сағат
ұшты
Дескриптор:
Аталған өлшем бірліктерді
табады -1б
Шамалардың мәндеріне қосу,
азайту амалдарын орындайды
-1б
2-тапсырма. Жұптық
жұмыс
«Футбол» әдісі»
№5.
Кестелер бойынша теңдеулер
құр. Оларды шеш «Футбол» әдісі

Х+17=57
24+у=81
Х=57-17
у=81-24
Х=40
у=57
40+17=57
24+57=81
57=57
81=81
У-38=52
73-х=28
У=52+38
х=73-28
У=90
х=45
90-38=52
73-45=28
52=52
28=28
Дескриптор:
Кестелер бойынша теңдеулер
құрып,оларды
шешеді-1б
Сергіту сәті. Ритмикалық
жаттығу.
3-тапсырма. Жеке
жұмыс
«Ақылыңа сен»
әдісі. №6.
Сынық сызықтың ұзындығын
тап.
2см 3см
4см
1см
2см+3см+4см+1см=10см
Дескриптор:
Сынық сызықтың ұзындығын
табады-1б
4-тапсырма. Топтық
жұмыс.
«Топ математиктер»
әдісі Көліктердің жол жүру кестесін
зертте.
№
|
Шығу
уақыты
|
Жолдағы
уақыт
|
Келу
уақыты
|
1
|
13сағ15мин
|
8сағ
|
21сағ15мин
|
2
|
18сағ30мин
|
1тәул
|
18сағ30мин
|
3
|
20сағ
|
2сағ
|
22сағ
|
Дескриптор:
Көліктердің жол жүру кестесін
зерттейді -1б
Сабақты
бекіту:
https://wordwall.net/ru/resource/53112478
Қазақтың
байырғы уақыт
өлшемдері: сүт пісірім, бие сауым, ет
пісірім, сәске түс, шаңқай түс және
т.б.
Кері байланыс. «Киіз үй»
әдісі арқылы

Үй тапсырмасы
беріледі:
|
Амандасады
Жақсы тілектер
айтады
Оқу құралдарын
түгелдейді
-
Психологиялық
ахуалға берілген тапсырмаларға жауап беру және жаңа сабаққа назар
аудару, сабақ ережесімен
келісу
Qazmath платформасы
арқылы
топқа бөлініп
отырады
Тапсырманы кезектесіп тақтада
орындайды
Есептің шартын құрып, сұрағын
дұрыс қояды. Шешуі мен жауабын
табады.
Есептің шартын құрып, сұрағын
дұрыс қояды. Шешуі мен жауабын
табады.
Есептің шартын құрып, сұрағын
дұрыс қояды. Шешуі мен жауабын
табады.
«Футбол» әдісі арқылы құрған
теңдеулерін шешеді.
Сергіту сәтін
орындайды
Тапсырманы
орындайды
кестемен жұмыс
жасайды.
Вордволл платформасы
арқылы бекіту сұрақтарына жауап
береді
Бүгінгі сабақтағы
өзінің әрекеті туралы, жаңа
білімді меңгерудегі
өзінің жетістіктері
мен қиыншылығы туралы
ой бөліседі. өзін
бағалайды.
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
.
«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

«Кітап»
әдісі арқылы
бағалау.

Кері байланыс
:
Бүгінгі сабақтың оқу
мақсатына жеттік пе ?
Бүгінгі сабақта не
үйрендің ?
Қорытынды бағалау
.
|
Интерактивті
тақта
Оқулық
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары.
https://qazmath.net
Дәптер
№1
Wordwall
тақтасы
дәптер
оқулық
оқулық
дәптер
Таратпа
қағаз
оқулық
дәптер
Таратпа
қағаздар
оқулық
Музыка
парақ
дәптер
оқулық
сызғыш
Тақта, магнитті
әріптер
Wordwall
тақтасы
Интерактивті
тақта
Оқулық
Кері байланыс
парағы
|