Материалдар / Ашық сабақ 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тірі ағзалардың алуантүрлілігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
250
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

6.4А Экология және тұрақты даму

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тірі ағзалардың алуантүрлілігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.6.2.1– ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеу

Сабақтың мақсаты:

Тірі ағзалардың табиғатта алуантүрлілігін сипаттау

Тірі ағзаларды жанды табиғат патшалығы бойынша жіктеу


Құндылаққа баулу

Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.



Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


0-5мин







І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жеті рухани қазық» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне ұлттық рухтар ұсыну

«Шанырак» әдісі арқылы топтарды бөлу жүзеге асады

Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-бірлерін жігерлендіру үшін жақсы рухты сөздер айтады;

Оқушыларға сәйкес келген эмблемамен топтасады

1-топ Жануарлар

2-топ Өсімдіктер

3-топ Адамдар

Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!


Бүгінгі сабақта тек 10балл

Өзін өзі бағалау домбыра әдісі қолданады




Алдыңғы білім. «Жеті қазына » әдісі

Табиғи және жасанды табиғат тақырыбына тест тапсырмасын 7 ұяшықта ұсыну

Оқушылар ұяшықтарды таңдай отырып тапсырманы орындайды

Дескриптор:

  • Дұрыс жауаптарын белгілейді-1балл

Бағалау: домбыра әдісі


https://wordwall.net/ru/resource/71309491

Сабақтың ортасы

Жаңа сабаққа кіріспе

10-15мин

Миға шабуыл

Барлық тірі организмге тән қандай ортақ белгілер бар?

Қандай организм түрлерін білесің?

Бейнекөрсетілім ұсынады

Мұғалім түсіндірме жүргізеді

1-тапсырма

Теорияны бекіту тапсырмасын ұсынады

Оқушылар суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;

Сұрақтарға болжамды жауаптар айтады






Бейнеден көргенін жауаптарымен негіздейді



Бағалау криетрийі:

-берілген суретті жаңа тақырыппен байланыстыра отырып сұрақтарға жауап береді

Жарайсыздар!

Алғырсыздар!

Дұрыс жауап!

Мұғалім қошеметі






Дескриптор:

Тірі ағзалардың патшалықтарын ажыратады

-2балл

Бағалау: домбыра әдісі



презентация





бейнекөрсетім

тапсырмалары



https://learningapps.org/view25220370

Жеке жұмыс



«Ғалымдар не дейді» тәсілі

1 . Алғашқы жіктеуді жұмыстарымен кім айналысқан?


2. Ғалымдар барлық организмді қандай патшалықтарға біріктірді?


Оқушылар оқулықта берілген Ғалымдардың еңбектерін сипаттап жазады.

Дескриптор:

  • Карл Линей еңбектерін сипаттайды-1балл

  • Аристотельдің еңбектерін сипаттайды-1балл

Бағалау: домбыра әдісі



Топтық жұмыс

15-30мин

«Ойлан, топтас, талда» әдісі

Оқулықтан мәтінді талдайды

1-топ оқушылары Өсімдіктер патшалығын түсіндіру

2-топ оқушылары Жануарлар патшалығын талдау

3-топ оқушылары Бактериалар мен саңырауқұлақтарды ажырату

Оқушылар берілген тапсырманы оқулықтағы мәтінді қолдана отырып суреттермен байланыстыра отырып талдайды

Бәрі

Өзі

Таңдау бойынша жұмыстарын қорғайды


Бағалау критерийі:

  • Өсімдіктердің табиғатта таралуын, түрлерін сипаттау

  • -Жануарлардың өмір сүру ерекшлілктерін сипаттау

  • Бактериялар мен саңырауқұлақтарды ғылымилығын ажырату

Топтар бірін бірі бағалауы





Сабақтың ортасы



Жұптық жұмыс


30-35мин

«Көршіңмен ойлас » тапсырмасы

1-жұп тапсырмалары Өсімдік түрлерін ажыратыңыздар


2-жұп тапсырмалары

Тірі ағзаларды патшалықтарға ажыратады

3-жұп тапсырмалары

Саңырауқұлақтардың түрлерін анықта




Оқушылар топта жұптаса отырып берілген тапсырмаларды кестеге орындайды










Дескриптор:

-сәйкестігін табады-

Әрбір жұпқа дұрыс жауаптары үшін 2балл



Бағалау: домбыра әдісі






1-жұпқа

https://wordwall.net/ru/resource/71368323

2-жұпқа

https://learningapps.org/view16232401

3-жұп

https://wordwall.net/ru/resource/71369340

Сабақтың ортасы

40-43мин

«Венн диаграммасы » әдісі

1. Организмдерді не үшін жіктейді?



Оқушылар «Жанды табиғат патшалығы. Патшалыққа тән сипаттамалар» тақырыбына Венн диаграммасын толтырады.


Дескриптор:

-тірі ағзаларды ортақ қасиеттерін жазады-1балл

-тірі ағзаларды 4 патшалыққа жіктейді-1балл

-тірі ағзалардың айырмашылықтарны жазады-1балл

Бағалау: домбыра әдісі



Сабақтың соңы

Кері байланыс

43-45мин

Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын қоржынға салынған асыққа жазу арқылы қабылдайды.





Үй тапсырмасы: Ғаламторды пайдаланып, бактерияның неліктен «дәрі-дәрмек жасаушы», «аспаз», «диқанға көмекші» бола алатынын анықта



Оқушылар берілген асықтарға

Сабаққа түсінуін

Қызықты өткендігін жазады

Бөлімдеріге өз ойларын жазып қоржынға салады

Мұғалім оқушыларды домбыра әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!