1-тапсырма
«Ойлан,
жұптас,талқыла» әдісі
Көрсетілген бейнетаспадағы суреттер арқылы әңгіме
құраңыз.
Дескриптор:
-
Берілген суреттерден қажеттілерін
іріктейді.
-
Суреттер арқылы әңгіме
құрай алады.
2-тапсырма
«Түртіп
алу » әдісі
Қонақ
күту тақырыбы туралы мәтін беріледі(барлық оқушылар) мәтін не
туралы екенін білу үшін мәтінді көз жүгіртіп
оқыңыз.
Нақты
ақпараттарды анықтауға, мәтіндегі ақпараттарды салыстыруға
бағытталған сұрақтар құрастырыңыз.
«Қонақ
келсе- құт»
Қазақтар-өте қонақжай халық. Қонағын құдайындай
сыйлаған. Қонағы келсе малын сойып,қарсы алған. Өйткені қазақта
«Қонақ келсе-құт кледі»деген ұғым қалыптасқан.Үйге кірген адам
дастарханнан дәм татпай кетпейді.Қазақтың басты ұлттық тағамы –ет.
Келген қонаққа үйдің төрін,астың дәмдісін ұсыну-ертеден келе жатқан
салтымыз.Қонақ күту дәстүрі ел-жұрт арасындағы ізгі қарым-қатынасты
нығайтады. Әр халықтың қонақ күту дәстүрлері бар.Олардың өзіне тән
ерекшеліктері болады.Қазақтар ұл-қыздарына қонақ күту әдебін жас
кезінен бастап үйреткен.Қонақ –АллаҺ Тағаланың сыйлығы
болғандықтан, оны құрметтеп күту-шарт болған.
Дескриптор:
1.мәтінді түсініп оқи
алады.
2.нақты
ақпаратты анықтауға, мәтіндегі ақпараттарды салыстыруға арналған
сұрақтар құрастыра алады.
3.қойылған сұрақтарға топпен
жауап береді
ҚБ:
Дескрипторларға сүйене отырып, смайликтер арқылы
бағалау.
3-тапсырма
Деңгей
|
тапсырма
|
А
|
«Көрнекілік»әдісі арқылы
суреттерден мәтін құрыңдар
Дескриптор:
1.Суреттерді пайдаланып мәтін құрастыра
алады
|
В
|
«Қос
жазба»әдісі арқылы мәтіндегі
ақпараттарды салыстырып,дәлелдемелер келтіріңдер
Дескриптор:
1.мәтіндегі
ақпараттарды салыстыра алады
2.дәлелдемелер
келтіреді
|
С
|
«Эссе
жазу» әдісі арқылы өмірмен
байланыстырып,мәтінді күрделендіріп өз пікірлеріңді
жазыңдар
Дескриптор:
1.өмірмен
салыстыра алады
2. кұрделі мәтін
құрастырып жаза алады
|
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
тілек»
|