Ашық сабақ 5 сынып №42 орта мектеп

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ 5 сынып №42 орта мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйсіндер туралы жазба деректер. Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?
Материалдың қысқаша нұсқасы


Алматы облысы, Іле ауданы, КазЦИК ауылы

«№42 орта мектебі»

мемлекеттік коммуналдық мекемесі




Shape2

Тақырыбы: Үйсіндер туралы жазба деректер.

Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

Picture 1

Тарих пәні мұғалімі

Сәрсенбаева Ұлжан Ұланбекқызы


2023-2024 оқу жылы

Мектеп

«№42 орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі

Мұғалімнің аты-жөні

Сәрсенбаева Ұлжан Ұланбекқызы

Сынып

5 «Е»

Күні

08.02.2022 ж

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Бөлім

5.3. Үйсіндер мен қаңлылар

Сабақтың тақырыбы

Үйсіндер туралы жазба деректер.

Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?

Оқу мақсаттары

5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру;

Сабақ мақсаттары

Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

15 минут



















Психологиялық ахуал

Сәлемдесу.Оқушылардың киімдеріне, кабинет тазалығына назар аудару. Түгендеу. Оқушыларды ортаға шығарып шаттық шеңберін құру.Бір-біріне жылы лебіздерін айтады Жұлдызшалар арқылы топқа бөлінеді.

Өткен тақырыпқа шолу жасау

Үй тапсырмасын сұрау

Wordwall платформасы арқылы білім айналмасы әдісі қолдану бойынша оқушылардан үй тапсырмасын Сұрақ- жауап арқылы сұрау.


Wordwall платформасы арқылы білім айналмасы әдісі қолдану бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.



Жарайсың, өте керемет.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Ең үздік




Оқулық

Презентация




Интерактивті тақта




Жаңа тақырыпты меңгерту Сабақтың

ортасы

25 минут




















Адасқан әріптер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын табу.

Бағалау парағын тарату

Жаңа тақырыпты түсіндіру .Бейне сюжет арқылы көрсету . Түртіп алу

Визуальды әдіс:АКТ-дан «Үйсіндер» туралы видеоролик көрсетіледі.https://www.youtube.com/watch?v=WOSlWwjeJmU

Оқушыларды оқу мақсаттары мен сабақ мақсаттарымен таныстыру. Сабақ барысында Сабақтың тақырыбы ашылып, мақсатқа жету

3 топқа постер тақырып беру

1.Үйсіндердің мемлекетінің құрылуы

2.Үйсіндердің 3-ке бөлінуі (оң қанат, орталық және сол қанат)

3.Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірі

Дескриптор:

1.Үйсін мемлекетінің қалай құрылғандығын біледі, топ болып жұмыс жасап қорғайды

2.Үйсіндер туралы жазба деректерді біледі, топ болып жұмыс жасап қорғайды.

3.Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірін айтады, топ болып жұмыс жасап қорғайды.

Үйсіндер. Жұптық жұмыс

Сәйкестендіру кестесі , яғни 2 баладан жұп болып тапсырманы орындау.

Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз.



Гуньмо

(күньби)


Shape3

МShape4 алшылар, егіншілер және қолөнершілер. Құлдар да болған. Олар негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй шаруашылығында пайдаланылды


Бектер, ру басылары, ауқатты

адамдар


Мемлекеттің ең жоғарғы билешісі.Ол өзіне қараған ел -жұртты балаларына бөліп беріп, мұрагерлік жолмен иеленді.


Қарапайым

Бұқара

ӘShape5 скербасылар мен шонжарлар. Сарай маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері болған.

Дескриптор:

1.Үйсін қоғамындағы күнбидің рөлін түсіндіреді, 2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды.

2.Үйсін қоғамындағы бектар, ру басылары, ауқатты адамдардың рөлін сипаттайды, 2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды.

3.Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін сипаттайды2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды.

Тапсырманы аяқтағаннан кейін кері байланыс жасайды бір-бірінің тапсырмасын беріп тексереді.

Жеке жұмыс.

«Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы оқушыларға кесте таратылады

Сұрақтар

Ақиқат

Жалған

1.Үйсін тайпалары б.з ІІғ-б.з.ІІІғ ғасыры аралығында өмір сүрді.


+

Б.з.б. ІІғ-б.з.б.VІғ. өмір сүрді

2.Үйсін-қазақ халқының қалыптасуына негіз болған ежелгі тайпалардың бірі.

+


3. Чжан Цянның хабарлауы бойынша үйсіндердің 120мың түтіні, 630мың адамы, 188 000 әскері болған.

+


4.Қытай тарихшысы ЖанЧянның «Хан әулеті» еңбегінде «Усунь»этнонимі ең алғаш айтылады.


+ Сыма Цянның «Ши Цзи» еңбегінде

5. Жазба деректерде Үйсіндер Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік батыс аймағында тұрды деп айтылады

+


Дескриптор:

1.Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерімен танысады, жеке жұмыс жасап, сынып ұжымымен талқылайды

2.Үйсіндердің мемлекеттік шекарасын анықтайды, қортындылайды.



Сабақтың тақырыбы ашылып, мақсатқа жету бойынша қортындылау


Жаңа тақырыпты оқушылар адасқан әріптерді табу арқылы табады.









бейне сюжет көру арқылы түсінгенін, қандай мәліметтермен таныс болғанын айттады, өз ойларын ортаға салады.










Оқушылар топтық жұмыс арқылы тақырыпты ашу









Оқушылар берілген тапсырманы орындайды



























Оқушылар жеке жұмыс жасап, сынып ұжымымен талқылайды

жауап»

Өзін-өзі бағалау

Жарайсың, өте керемет.


1-10 баллдық жүйе арқылы бағаланады








Топ басшысы қадағалап отырады. Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалайды




Жарайсың, өте керемет.


Кері байланыс арқылы әр топ бірін-бірі бағалайды

1-3 балл



Жарайсың, өте керемет.




Кері байланыс арқылы әр топ бірін-бірі бағалайды





4 балл













Жарайсың, өте керемет.





Тапсырма орындағанына байланысты


3 балл жүйе беріледді

















Жарайсың, өте керемет.



Бейне сюжет










АКТ




Жаңа платформадағы әдіс-тәсілдер






Бағалау парағы


























Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтар сәйкестендіру кестесі











Таратпа материал





ҚБ парағы



















Ақиқат пен жалған» кестесі












Үйге тапсырма


Үйсіндердің жазба деректері туралы тірек сызба құрастырып келу

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Рефлекция

Керуен арқылы кері байланыс

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады




Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект



















































Тексерілді ДӘІЖО Н.Н.Сейсенбаева







Үйсіндер. Жұптық жұмыс

Сәйкестендіру кестесі , яғни 2 баладан жұп болып тапсырманы орындау.

Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз.





Гуньмо

(күньби)



Малшылар, егіншілер және қолөнершілер. Құлдар да болған. Олар негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй шаруашылығында пайдаланылды


Бектер, ру басылары, ауқатты

адамдар


Ол өзіне қараған ел -жұртты балаларына бөліп беріп, мұрагерлік жолмен иеленді. Мемлекеттің ең жоғарғы билешісі


Қарапайым

Бұқара

Әскербасылар мен шонжарлар. Сарай маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері болған.



Дескриптор:

1.Үйсін қоғамындағы күнбидің рөлін түсіндіреді, 2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды.

2.Үйсін қоғамындағы бектар, ру басылары, ауқатты адамдардың рөлін сипаттайды, 2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды.

3.Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін сипаттайды2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды.

Тапсырманы аяқтағаннан кейін кері байланыс жасайды бір-бірінің тапсырмасын беріп тексереді.

Shape6

Picture 5 Picture 6





Үйсіндердің 3-ке бөлінуі

(оң қанат, орталық және сол қанат)

Е І Н Ү С Й Д Р А Л Ы Т У Р Ж Б А А З Е К Д Е Р Т Е Р






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2024
200
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі