Материалдар / Ашық сабақ 5 сынып "Аққу киелі құс"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 5 сынып "Аққу киелі құс"

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: мәтіннің мазмұнын түсіну. Көпшілігі: тірек сөздерді дұрыс қолдану Кейбірі: нақты ақпаратты анықтау, иллюстрацияларды толық сипаттау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
776
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

12-тарау: Ұлы дала табиғаты

Мектеп: Шортанды ауданы, Раевка орта мектебі

Күні: 20.04.2018 жыл

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыдихова Зайда Айдархановна

Сынып: 5

Сабақ 1

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Аққу-киелі құс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

А6. Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттау.

Сабақтың мақсаты:

Барлығы: мәтіннің мазмұнын түсіну.

Көпшілігі: тірек сөздерді дұрыс қолдану

Кейбірі: нақты ақпаратты анықтау, иллюстрацияларды толық сипаттау


Бағалау критерийі:

Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Нақты ақпаратты анықтайды

Иллюстрацияларды сипаттауда тірек сөздерді орынды қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Тілдік мақсаттар:

Әсер етеді,аяулы табиғат,сарқыраған,киелі,мекен,саябақ,

сұлулық,биіктік

Құндылықтарға баулу:

Табиғатты қорғау, экологияны таза ұстауға баулу

Пәнаралық байланыс:

өзін-өзі тану, жаратылыстану,музыка

АКТ қолдану дағдылары:

Осы сабақ барысында оқушылар бейнебаянды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады.

Тақырып бойынша алдыңғы білім:


Қазақстандағы ұлттар достастығы

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы:

Психалогиялық ахуал

1мин




5 мин





Амандасу (музыка арқылы қызыл,сары ,көк түстер арқылы, арқа,иық,қолмен амандасу)

І Ұйымдастыру кезеңі

2 бейнебаянды көреді

«Кофе араластырғыш таяқшалары» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,тақырыпты ашады

Бейнебаян не туралы?

Аққу қандай құс?

Қай жерлерде мекендейді?

Аққудың қандай түрлері бар?



Кіру билеті

СПрямая со стрелкой 13 Прямая со стрелкой 14 із бүгін не үйрендіңіз?

СПрямая со стрелкой 15 Прямая со стрелкой 16 із тағы не білгіңіз келеді





Youtube.com




5мин






Сабақтың ортасы:

7 мин













10мин































10 мин

Тыңдалым алды тапсырма

Тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен жұмыс ұйымдастырылады

Лексикалық минимум: аққу,мекендейді, жұптасып,қауырсын,үлпілдек,киелі

«Сөздік гол» кестесін толтырады, бір-бірімен салыстырады

Оқушылар сөздердің мағынасын сәйкестендіру арқылы анықтайды.

Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, жалпы тексеріледі. Тақтаға дұрыс жауабы көрсетіледі. Әр оқушы өз сөзінің алдына + — белгілерін қойып отырады. Әр топтан сұралады. Егер барлық сөздің мағынасы дұрыс табылса, гол салады.

АПрямая со стрелкой 11 Прямая со стрелкой 12 ққу

мекендейді

Обитает

лебедь


Тыңдалым тапсырмасы:

Аққу-қорғауға алынған,мойны ұзын жыл құсы.Денесі созылыңқы,басы онша үлкен емес,қауырсыны тығыз,әрі үлпілдек,шымқай ақ түсті.

Ол ұясын жұптасып,қамысы нулы ,суы таза,тұщы көлдің жағасына салады.Оның бір ерекшелігі өлгенше жұптарын жазбайды.Халқымыз аққуды киелі құс санап,оған ешуақытта оқ атпайды.

Ж.Ж.Мәтінді тыңдап, «Ашық микрофон» ойыны арқылы сұрақтарға жауап береді (бір-біріне ашық,жабық сұрақтар береді )

Аққудың денесі қандай?

Қауырсынының түсі қандай?

Біздің жақта аққу мекендей ме?

Аққу қорғауға алынған құс па?

Дескриптор

-Мәтінді тыңдайды.

-мазмұнын түсінді.

сұрақтарға жауап береді.

-сөздерді салыстырады

Кері байланыс:

«Мадақтау сэндвичі»

1-бөлік – қандай жауаптар ұнады;
2-бөлік – қандай жауаптарды жақсарту керек;
3-бөлік – мына жауаптар маған ұнады, бірақ келесі жол




Тыңдалымнан кейінгі жұмыс:

Топқа бөлу:



Қаздар,үйректер аққулар суреттері арқылы топқа бөлу

Т.Ж. Берілген суреттер бойынша қай шығармадан үзінді екенін айтып шағын мәтін құрастырады, әңгімелейді

Тірек сөздер: Аққу,махаббат, символ, балапан,мысал,шаян,шортан,ұсқынсыз,құстар

«Галереяны шарлау» әдісі

1топ Сурет қай ертегіден алынғанын тауып,суретте не берілгенін айтады?

2топ Қай ертегіден алынғанын тауып,сұхбат құрастырады

3топ берілген суретті анықтап,ертегі желісі бойынша әңгімелеу (5 сөйлем )

Дескриптор

Иллюстрацияларды сипаттауда тірек сөздерді орынды қолданады

б ір суретке таңдау жасайды, суреттегі құбылысты сипаттайды берілген тірек сөздерді мүмкіндігінше қолданады

Б ірін-бірі бағалайды «Екі жұлдыз,бір тілек»








Интербелсенді тақта





ҚБ жинағы













Интернет желісінен алынған

«Аққу-киелі құс»

Сабақтың соңы:

Рефлексия 2мин




Шығу билеті

СПрямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 3 із бүгін не үйрендіңіз?

СПрямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 6 із тағы не білгіңіз келеді

Үлестірмелі материал

Үйге тапсырма



Аққу туралы қосымша мәлімет әкелу




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!