Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы12-тарау: Ұлы дала табиғаты | Мектеп: Шортанды ауданы, Раевка орта мектебі |
Күні: 20.04.2018 жыл | Мұғалімнің аты-жөні: Сыдихова Зайда Айдархановна |
Сынып: 5Сабақ 1 | Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Аққу-киелі құс |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.А6. Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттау. |
Сабақтың мақсаты: | Барлығы: мәтіннің мазмұнын түсіну. Көпшілігі: тірек сөздерді дұрыс қолдануКейбірі: нақты ақпаратты анықтау, иллюстрацияларды толық сипаттау
|
Бағалау критерийі: | Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Нақты ақпаратты анықтайдыИллюстрацияларды сипаттауда тірек сөздерді орынды қолданады |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу, түсіну, қолдану |
Тілдік мақсаттар: | Әсер етеді,аяулы табиғат,сарқыраған,киелі,мекен,саябақ,сұлулық,биіктік |
Құндылықтарға баулу: | Табиғатты қорғау, экологияны таза ұстауға баулу |
Пәнаралық байланыс: | өзін-өзі тану, жаратылыстану,музыка |
АКТ қолдану дағдылары: | Осы сабақ барысында оқушылар бейнебаянды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады. |
Тақырып бойынша алдыңғы білім:
| Қазақстандағы ұлттар достастығы |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар |
Сабақтың басы:Психалогиялық ахуал1мин
5 мин
| Амандасу (музыка арқылы қызыл,сары ,көк түстер арқылы, арқа,иық,қолмен амандасу)І Ұйымдастыру кезеңі2 бейнебаянды көреді «Кофе араластырғыш таяқшалары» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,тақырыпты ашадыБейнебаян не туралы?Аққу қандай құс?Қай жерлерде мекендейді?Аққудың қандай түрлері бар?
Кіру билетіСіз бүгін не үйрендіңіз? Сіз тағы не білгіңіз келеді |
Youtube.com
|
5мин
Сабақтың ортасы:7 мин
10мин
10 мин | Тыңдалым алды тапсырмаТақырыпқа қатысты жаңа сөздермен жұмыс ұйымдастырылады Лексикалық минимум: аққу,мекендейді, жұптасып,қауырсын,үлпілдек,киелі «Сөздік гол» кестесін толтырады, бір-бірімен салыстырадыОқушылар сөздердің мағынасын сәйкестендіру арқылы анықтайды.Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, жалпы тексеріледі. Тақтаға дұрыс жауабы көрсетіледі. Әр оқушы өз сөзінің алдына + — белгілерін қойып отырады. Әр топтан сұралады. Егер барлық сөздің мағынасы дұрыс табылса, гол салады.Тыңдалым тапсырмасы: Аққу-қорғауға алынған,мойны ұзын жыл құсы.Денесі созылыңқы,басы онша үлкен емес,қауырсыны тығыз,әрі үлпілдек,шымқай ақ түсті.Ол ұясын жұптасып,қамысы нулы ,суы таза,тұщы көлдің жағасына салады.Оның бір ерекшелігі өлгенше жұптарын жазбайды.Халқымыз аққуды киелі құс санап,оған ешуақытта оқ атпайды.Ж.Ж.Мәтінді тыңдап, «Ашық микрофон» ойыны арқылы сұрақтарға жауап береді (бір-біріне ашық,жабық сұрақтар береді )Аққудың денесі қандай?Қауырсынының түсі қандай?Біздің жақта аққу мекендей ме?Аққу қорғауға алынған құс па?Дескриптор-Мәтінді тыңдайды.-мазмұнын түсінді.сұрақтарға жауап береді.-сөздерді салыстырадыКері байланыс: «Мадақтау сэндвичі»1-бөлік – қандай жауаптар ұнады; 2-бөлік – қандай жауаптарды жақсарту керек;3-бөлік – мына жауаптар маған ұнады, бірақ келесі жол
Тыңдалымнан кейінгі жұмыс:Топқа бөлу:
Қаздар,үйректер аққулар суреттері арқылы топқа бөлуТ.Ж. Берілген суреттер бойынша қай шығармадан үзінді екенін айтып шағын мәтін құрастырады, әңгімелейдіТірек сөздер: Аққу,махаббат, символ, балапан,мысал,шаян,шортан,ұсқынсыз,құстар «Галереяны шарлау» әдісі 1топ Сурет қай ертегіден алынғанын тауып,суретте не берілгенін айтады?2топ Қай ертегіден алынғанын тауып,сұхбат құрастырады3топ берілген суретті анықтап,ертегі желісі бойынша әңгімелеу (5 сөйлем )ДескрипторИллюстрацияларды сипаттауда тірек сөздерді орынды қолданадыбір суретке таңдау жасайды, суреттегі құбылысты сипаттайды берілген тірек сөздерді мүмкіндігінше қолданады Бірін-бірі бағалайды «Екі жұлдыз,бір тілек»
|
Интербелсенді тақта
ҚБ жинағы
Интернет желісінен алынған «Аққу-киелі құс» |
Сабақтың соңы: Рефлексия 2мин
| Шығу билетіСіз бүгін не үйрендіңіз? Сіз тағы не білгіңіз келеді | Үлестірмелі материал |
Үйге тапсырма
| Аққу туралы қосымша мәлімет әкелу |
|