Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «№42 орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі







    Көркем еңбек

    Тақырыбы «Бутербродтар мен сусындардың әзірлену технологиясы»

    5 сынып







    Пән мұғалімі: Босымбекова Таңшолпан Күттыбекқызы





    2022-2023 оқу жылы




    №42 орта мектеп МКМ

    Қысқа мерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: Бутербродтар мен сусындардың әзірлену технологиясы


    Бөлім:

    Тамақтану мәдениеті

    Педагогтің аты-жөні:

    Босымбекова Таңшолпан

    Күні:

    17.04.2023

    Сыныбы: 5 Г

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бутербродтар мен сусындардың әзірлену технологиясы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.2.4.4-Суық тағамдар мен сусындар дайындау технологиясын білу және қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    • Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясымен танысып, білу.

    • Дайындау технологиясын қолданып, тәжірибе жүзінде жасау.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин













    5 мин




    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Менің көңіл күйім...» әдісі арқылы оқушылардың көңіл күйін білемін.

    Тақтаға жабыстырылған қызыл, жасал стикерлерді таңдау арқылы екі топқа бөлінеді.

    1. Ашық бутерброд

    2. Жабық бутерброд

    Wordwall программасының «Барабан» әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру.

    1. Заманауи асүй бөлмесінде қосымша аспаптар мен құрал-жабдықтар не үшін қажет?

    2. Ас үй не үшін қажет?

    3. Ас үйде қандай жиһаз, жабдық болу қажет?

    4. Ас үйде жиһаз бен жабдықтарды орналастырғанда нені ескеру қажет?

    5. Ыдыс-аяқ түрлерін атаңдар.

    6. Дұрыс тамақтану дегенді қалай түсінесіңдер?

    7. Ас мәзірін құрғанда неге назар аудару керек?

    8. Дұрыс тамақтану адамның денсаулығына әсер ете ма?

    Сәлемдеседі.

    Оқушылар өздерінің көңіл күйлерінің қандай екенін айтады. Мысалы, менің бүгінгі көңіл күйім жарқыраған күнмен тең.





    Оқушылар өздерінің бастапқы білімдерін пайдалана отырып сұрақтарға жауап береді.






















    ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




    https://wordwall.net/ru/resour

    Сабақтың ортасы

    5 мин



























    15 мин





























    7 мин


























    Жаңа сабақ

    «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Сабақ тақырыбы мен сабақтың мақсатымен таныстырып, оқушылардан сабаққа мақсат қоюын сұраймын. Жаңа сабақты қысқаша түсіндіріп өтемін.

    «Бейнежазба» көрсету арқылы бутербродтың жасалу технологиясын көрсетемін.

    Топтық тапсырма

    «Кім жылдам?» әдісі арқылы тапсырма орындау

    Оқушылар меңгерген білімдерін негізге ала отырып, пайдалы бутерброд (1 топ ашық, 2 топ жабық) дайындап, безендіріңдер.

    Жеке тапсырма. Оқулықпен жұмыс

    Тәжірибе жұмыс

    1. Үш шыны ыдысқа пакеттегі шай салыңдар. Суретте көрсетілгендей су құйыңдар.

    2. 1-2 мин ыдыстағы үдерісті бақылаңдар.

    3. Тәжірибені қорытып, байқағандарыңды айтып беріңдер.

    Оқушылар берілген суреттерге қарап бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды және бутерброд әзірлеу технологиясымен танысады.

























    1 топ ашық бутербродты, 2 топ жабық бутербродты жасайды

























    Оқушылар тәжірибе жұмысын жасайды.

















    Қалыптастырушы бағалау:

    Бутерброд қима қағазы арқылы бағалау













    Дескриптор:

    -Бутерброд дайындай алады

    -Бутербродты безендіре алады











    Дескриптор:

    - қауіпсіздік ережелерін сақтай алады

    -тәжірибе жұмысын жасай алады












    https://www.google.com/

























    https://www.youtube.com/watch?v=PfURcJkmKLk

    https://www.google.com/search?q=%D

    Оқулық 86-87 бет, жұмыс дәптері, бутерброд жасауға арналған азық-түліктер және ыдыс-аяқтар.

    Сабақтың соңы

    8 мин























    Рефлексия

    3 мин

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы кестені толтыр.

    1 топ шай демдеудің технологиялық картасын құрыңдар және айтып беріңдер.

    2 топ пайдалы бутерброд дайындау картасын құрып айтып беріңдер.

    Орындалатын жұмыс

    Керекті заттар

    мөлшері















    «Тамақтану пирамидасы» әдісі.

    сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар бүгінгі сабаққа деген көзқарасын стикерлерге жазып тамақтану пирамидасына жабыстырады.

    Оқушылар топпен кестені толтырады және қорғайды.







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Босымбекова Таңшолпан Күттыбекқызы
    29 Қырқүйек 2023
    488
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 5 сынып бутербродтар мен сусындар әзірлеу технологиясы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 5 сынып бутербродтар мен сусындар әзірлеу технологиясы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл ашық сабақ ҚМЖ 5 сынып қыздарына арналған. Бұл ҚМЖ алдыңғы білімді барабан әдісі арқылы сұрау, жаңа сабақты суреттер сөйлейді әдісі арқылы табу және тапсырмалар орындау. Сабақтың соңы тамақтану пирамидасы арқылы кері байланыс берді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «№42 орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі







    Көркем еңбек

    Тақырыбы «Бутербродтар мен сусындардың әзірлену технологиясы»

    5 сынып







    Пән мұғалімі: Босымбекова Таңшолпан Күттыбекқызы





    2022-2023 оқу жылы




    №42 орта мектеп МКМ

    Қысқа мерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: Бутербродтар мен сусындардың әзірлену технологиясы


    Бөлім:

    Тамақтану мәдениеті

    Педагогтің аты-жөні:

    Босымбекова Таңшолпан

    Күні:

    17.04.2023

    Сыныбы: 5 Г

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бутербродтар мен сусындардың әзірлену технологиясы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.2.4.4-Суық тағамдар мен сусындар дайындау технологиясын білу және қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    • Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясымен танысып, білу.

    • Дайындау технологиясын қолданып, тәжірибе жүзінде жасау.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин













    5 мин




    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Менің көңіл күйім...» әдісі арқылы оқушылардың көңіл күйін білемін.

    Тақтаға жабыстырылған қызыл, жасал стикерлерді таңдау арқылы екі топқа бөлінеді.

    1. Ашық бутерброд

    2. Жабық бутерброд

    Wordwall программасының «Барабан» әдісі арқылы алдыңғы білімді еске түсіру.

    1. Заманауи асүй бөлмесінде қосымша аспаптар мен құрал-жабдықтар не үшін қажет?

    2. Ас үй не үшін қажет?

    3. Ас үйде қандай жиһаз, жабдық болу қажет?

    4. Ас үйде жиһаз бен жабдықтарды орналастырғанда нені ескеру қажет?

    5. Ыдыс-аяқ түрлерін атаңдар.

    6. Дұрыс тамақтану дегенді қалай түсінесіңдер?

    7. Ас мәзірін құрғанда неге назар аудару керек?

    8. Дұрыс тамақтану адамның денсаулығына әсер ете ма?

    Сәлемдеседі.

    Оқушылар өздерінің көңіл күйлерінің қандай екенін айтады. Мысалы, менің бүгінгі көңіл күйім жарқыраған күнмен тең.





    Оқушылар өздерінің бастапқы білімдерін пайдалана отырып сұрақтарға жауап береді.






















    ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




    https://wordwall.net/ru/resour

    Сабақтың ортасы

    5 мин



























    15 мин





























    7 мин


























    Жаңа сабақ

    «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Сабақ тақырыбы мен сабақтың мақсатымен таныстырып, оқушылардан сабаққа мақсат қоюын сұраймын. Жаңа сабақты қысқаша түсіндіріп өтемін.

    «Бейнежазба» көрсету арқылы бутербродтың жасалу технологиясын көрсетемін.

    Топтық тапсырма

    «Кім жылдам?» әдісі арқылы тапсырма орындау

    Оқушылар меңгерген білімдерін негізге ала отырып, пайдалы бутерброд (1 топ ашық, 2 топ жабық) дайындап, безендіріңдер.

    Жеке тапсырма. Оқулықпен жұмыс

    Тәжірибе жұмыс

    1. Үш шыны ыдысқа пакеттегі шай салыңдар. Суретте көрсетілгендей су құйыңдар.

    2. 1-2 мин ыдыстағы үдерісті бақылаңдар.

    3. Тәжірибені қорытып, байқағандарыңды айтып беріңдер.

    Оқушылар берілген суреттерге қарап бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды және бутерброд әзірлеу технологиясымен танысады.

























    1 топ ашық бутербродты, 2 топ жабық бутербродты жасайды

























    Оқушылар тәжірибе жұмысын жасайды.

















    Қалыптастырушы бағалау:

    Бутерброд қима қағазы арқылы бағалау













    Дескриптор:

    -Бутерброд дайындай алады

    -Бутербродты безендіре алады











    Дескриптор:

    - қауіпсіздік ережелерін сақтай алады

    -тәжірибе жұмысын жасай алады












    https://www.google.com/

























    https://www.youtube.com/watch?v=PfURcJkmKLk

    https://www.google.com/search?q=%D

    Оқулық 86-87 бет, жұмыс дәптері, бутерброд жасауға арналған азық-түліктер және ыдыс-аяқтар.

    Сабақтың соңы

    8 мин























    Рефлексия

    3 мин

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы кестені толтыр.

    1 топ шай демдеудің технологиялық картасын құрыңдар және айтып беріңдер.

    2 топ пайдалы бутерброд дайындау картасын құрып айтып беріңдер.

    Орындалатын жұмыс

    Керекті заттар

    мөлшері















    «Тамақтану пирамидасы» әдісі.

    сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар бүгінгі сабаққа деген көзқарасын стикерлерге жазып тамақтану пирамидасына жабыстырады.

    Оқушылар топпен кестені толтырады және қорғайды.







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 5 сынып
    29.00.2023
    488
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Босымбекова Таңшолпан Күттыбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации