Ашық сабақ. 5 сынып. Жалбыз-емдік өсімдік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. 5 сынып. Жалбыз-емдік өсімдік

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып қазақ тілі мұғалімдеріне қажет. жаңа білім мзмұны бағдарламасына негізделген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Жалбыз- емдік өсімдік

Мектеп: «Ш.Уәлиханов атындағы Торғай орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты – жөні: Маликзадинова Райхан Маликзадиновна

Сынып : 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.05.Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;
5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Жалбыздың емдік өсімдік екенін біледі, сұрақтарға жауап береді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіннен нақты ақпаратты таба біледі

Кейбір оқушылар орындай алады:

Жалбыздың адам өміріне қажеттілігін зерттеуге негіз болатын жоспар құра алады

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды, қарапайым жоспар құрады,қажетті ақпаратты таба алады, сөздердің мағынасын біледі

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Жалбыз, ем, дәрі, пайдалы, косметика, кондитер, ментол

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Емдік өсімдік, шипа, емдік қасиеті, жалбыздың пайдасы,

Талқылауға арналған сұрақтар:

Жалбыз қандай өсімдік? Жалбыз қайда өседі? Жалбыздың қандай пайдасы бар?

Не себепті .......деп ойлайсыз?

Не себепті жалбызды емдік өсімдік деп ойлайсыз?



Алдыңғы оқу

Тірек сөздерді қолдану арқылы өткен тақырыпқа шолу жасау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар


Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті


Басы
Ұйымдастыру кезеңі:

3 минут










Топқа бөлу: Суреттер арқылы 3 топқа бөлу./кондитерлік өнімдер мен гигиеналық заттар;, өсімдіктер; адам ағзлары/








Кері байланыс:
-Бұл суреттер нені білдіреді?
-Бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар?


1-топ.Кондитерлік өнімдермен гигиеналық заттардың суреті бойынша
2-топ. Өсімдіктердің суретері бойынша
3-топ. Адам ағзаларының суреттері бойынша топқа бөлінеді.


Оқушылар топтарындағы суреттерге қатысты өз ойларын айтады.


суреттер

















Үй тапсырмасын сұрау:
3 минут
жеке жұмыс







«Қос жазба» күнделігі әдісі арқылы «Үйсіз жануарларды қорғау» тақырыбы бойынша үй тапсырмасын сұрау


Оқушылар «Қос жазба» күнделігі әдісі арқылы «Үйсіз жануарларды қорғау» тақырыбы бойынша тақырыпқа қатысты негізгі сөздер мен түйіндерін айтады


«Қос жазба» күнделігінің сызбасы

Жаңа сабақ:
10 минут





Жеке жұмыс




-«Адасқан әріптер » әдісі арқылы тақырыпты ашу





«Жалбыз –емдік өсімдік» тақырыбындағы мәтін оқылады.


«ПОПС» формуласы арқылы тыңдаған мәтіндеріндегі негізгі ақпараттарды анықтайды
1. Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »
2. Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » 3. Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »
4. Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ... » /ауызша/

-«Адасқан әріптер » әдісі бойынша әріптерді орнына қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

-«Жалбыз –емдік өсімдік»мәтіннің тыңдайды

«ПОПС» формуласы арқылы оқыған мәтіндері бойынша негізгі ақпартты анықтап, өз ойларын жүйелі жеткізеді, пікірлерін ауызша айтып, бағалайды.








Мәтін, «ПОПС» формуласы

Ортасы
15 минут

Топтық жұмыс






















Бағалау
2 минут

«Блум түймедағы» әдісін пайдалану: /әр топ өздеріне қатысты мәліметке қарай дайындайды:
1-топ. Жалбыздың кондитерлер мен гигиеналық заттарға байланысы жайлы
2-топ. Жалбыздың сипатына байланысты
3-топ. Жалбыздың адам ағзасына пайдасы жайлы/
1) Қарапайым сұрақ: Жалбыз қандай өсімдік?
2)
 Анықтайтын сұрақ: Жалбыздың пайдасы қандай?
3) Бағалау сұрағы: Жалбыздың емдік қасиеттері қандай?
4) Шығармашылық сұрақ: бірнеше жауап бір сұрақтың жауабы болатын тапсырма дайындайды?
5) Кіріктірілген сұрақ: Жалбыз қандай жерлерде өседі?
6) Практикалық тапсырма: Мәтін бойынша қарапайым жоспар құрады

Критериалды бағалау:


Бағалау
критерийі

Дескриптор

Балл

Мәтін
бойынша сұрақтар құрастыру

Жабық сұрақ құрастыра алады;

1

Ашық , талдауға бағытталған, өз ойларын айтатын сұрақтар құра алады

2

Мәтінге сәйкес қарапайым жоспар құру

Мәтін мазмұнына сай жоспар құрады

1

Мәтін мазмұнын кеңейтіп, толықтыратын жоспарға қосымша тармақтар енгізе алады

2

Барлығы


6


Оқушылар «Блум түймедағы» әдісін пайдалану арқылы басқа топқа:
1) Қарапайым сұрақ:
2)
 Анықтайтын сұрақ: 
3) Бағалау сұрағы:
4) Шығармашылық сұрақ:
5) Кіріктірілген сұрақ:
6) Практикалық сұрақтар дайындайды. Бұл әдісті қолдану арқылы сұрақтар дайындауды, мәтін бойынша қарапайым жоспар құруды үйренеді.









Топтар бір-бірін дайын критерийлер бойынша бағалайды

«Блум түймедағы», Критериалды бағалау


Соңы
3 минут













Жұптық жұмыс
5 минут

Сергіту:
Сөздік қорды байытуға арналған тапсырма:
«Сөзді тап» әдісі












Графикалық органайзер
Shape1

«Сөзді тап» әдісі – оқушы бір сөзді алады, сосын сөздің өзін атамастан, ол сөздің қандай сөз екенін ашатын басқа сөздерді немесе сол жасырылған сөздің сипаттамасын айтады. Топтағы қалған оқушылар неғұрлым жылдамырақ жасырылған сөзді табулары тиіс


Оқушылар графикалық органайзерді мәтін бойынша алған ақпараттары негізінде топқа бөлінген суреттерді пайдалану арқылы жұп болып орындап, толтырады. Суретті органайзерге орналастыра отырып алған мәліметтерін қорытындылайды



Сөздер салынған қорап, графикалық органайзер сызбасы

Үйге тапсырма
2 минут

Жалбыздың емдік өсімдік екенін дәлелдейтін жарнама жасап келу /сурет, сызба немесе жазба түрінде/;
«Жалбыз -емдік өсімдік» тақырыбына жоба жасау

Жалбыздың емдік өсімдік екенін дәлелдейтін жарнама жасап келу /сурет, сызба немесе жазба түрінде жасап келеді; оқушылар мүмкіндігіне қарай жоба жасайды


Рефлексия
2 минут

«Рефлексиялық нысана»техникасы арқылы оқушылар сабаққа қатысты кері байланыс жасайды.

«Рефлексиялық нысана» техникасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2019
1180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі