Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 5 сынып Менің мектебім
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Тексерілді»
______________________________________________________________________________________________
Қысқа мерзімді сабақ жоспар № 10
САБАҚ: қазақ тілі мен әдебиеті |
Мектеп: 124 ЖОМ |
||||||||||||||||||||||
Күні: 26.09.2017ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Назарметова К.Б |
||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 «В» Т2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың тарауы |
МЕКТЕП ӨМІРІ. ӘДЕПТІ БАЛА – АРЛЫ БАЛА. |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Менің мектебім |
||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. 5.А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар тірек сөздер және жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтайды. Сын есімнің жіктелуін сөйлемдерде дұрыс қолдана алады; Көпшілік оқушылар тірек сөздер және жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтайды. Сын есімнің жіктелуін сөйлемдерде дұрыс қолдана алады. Берілген сұрақтарды дұрыс түсініп, лайықты жауап береді; Кейбір оқушылар тірек сөздер және жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтайды. Сын есімнің жіктелуін сөйлемдерде дұрыс қолдана алады. Берілген сұрақтарды дұрыс түсініп, лайықты жауап береді, диалогге қатысады. Сын есімнің түрлерін ажырата отырып, мәтін құрап жаза алады. |
||||||||||||||||||||||
Мәңгілік елдің құндылықтары |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
Білім алушы
|
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тірек сөздер және жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтайды. Сын есімнің жіктелуін сөйлемдерде дұрыс қолдана алады. Берілген сұрақтарды дұрыс түсініп, лайықты жауап береді, диалогге қатысады. Сын есімнің түрлерін ажырата отырып, мәтін құрап жаза алады. Оқушылар: көзқарас, пікір, ой, баға беру тағы басқа синонимдік қатарларды түзей отырып, мәтін құрай алады. Пән лексикасы және терминология: қызғылт, күлгін, жабдықталған, жиһаз |
||||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
5.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. 5.А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз) |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут 2 минут |
Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасып болған соң, сыныптағы оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы орнатылады. (Оқушылар ортаға бір-бірінің қолын ұстап тұрады және бір-біріне жылы лебіздер айтады). Оқушыларға қиылған қағаздар беріледі. Сол сөздерді мағынасына қарай біріктіру арқылы топтарға бірігеді. 1-топ. Мектеп - кеме, білім – теңіз. 2-топ. Дос басқа қарайды, дұшпан аяққа қарайды 3-топ. Жеті жұрттың тілін біл, Жеті түрлі білім біл. 4-топ. Ұстазыңды ұлы әкеңдей сыйла.
(Оқушылардың ойлау белсенділігі ескеріледі.) Әрбір мақал-мәтелдің тақырыбы және олардың бір-бірімен байланысы слайд арқылы көрсетіледі. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары, бағалау жетістіктері таныстырылады. Жаңа сөздер: қызғылт – пушти күлгін – сиеқранг жабдықталған – таъмирланган жиһаз - жихоз |
МЖ = Мұғалім жасаған Оқулық, интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3 минут 3 минут 10 минут 5 минут 3 минут |
Айтылым. 1-тапсырма. И нтербелсенді тақтадан әр топқа жеке-жеке суреттер көрсетіледі. Әр топ өзіне берілген сурет бойынша сөйлемдер құрап айтады. Ішінде сын есім сөздер қатысуы шарт. Тілдік бағдар. Оқушыларға сын есімдер туралы, оның түрлері мен ерекшеліктері туралы, қолданылуы туралы түсінік беру. 2-тапсырма. Берілген мақал-мәтелдердегі көп нүктенің орнына тиісті сын есімдерді қойып жазыңыз. Сын есімдердің лексикалық мағынасын анықтаңыз.
Дескриптор: - сын есімдерді мақал-мәтелдердің мағынасына қарай орналастырады; - сын есімдерді лексикалық мағынасына қарай ажыратады; - берілген сын есімдерді қажеттілігіне қарай қолдана отырып, адамгершілік туралы ауызша мәтін құрайды. Тыңдалым. Оқылым. 3-тапсырма. Оқушылар мәтінді мұқият тыңдайды. Әр топ бір-бір абзацтан бөліп алады. Сөйлемдерді оқиды, ішінен сын есімдерді тауып, мағынасын ашады. 1-топ. Жаңа, биік – сапалық, қызғылт – сапалық, әдемі – сапалық. 2-топ. Жоқ. 3-топ. Жарық, кең – сапалық, үлкен – сапалық, жаңа – сапалық, таза, жарық – сапалық, ұзын, күлгін – сапалық. 4-топ. Жоқ. Айтылым. 4-тапсырма. Әр топқа бір-бір сұрақтан беріледі. Оқушылар бұл сұрақтарға толық және қысқа жауап береді. Мысалы: біздің мектеп қай жерде орналасқан? Толық жауап: Біздің мектеп Шымкент қаласында орналасқан. Қысқа жауап: Қалада. |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут
2 минут
3 минут 1 минут
|
Айтылым. 5-тапсырма.
Өз мектебің Мәтінде сипатталған мектеп Мәтінде сипатталған мектеп пен өз мектептерін салыстырып, Венн диаграммасын толтырады.
Бағалау. Үйренгендері туралы ойланады. Келесі сабақтың мақсаттарын белгілейді . Өздерінің және өзгелердің жұмыстарын бағалайды. Сабақты қорыту. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы. Үйге тапсырма: 6-тапсырма. Мәтіннен төмендегі берілген сөздердің синонимін табады. Мағынасын ашады. Үш сөйлем құрастырады. |
|
|||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||||||
Қабілеті жоғары оқушыларға күрделі сұрақтар қоямын. Сыныптағы барлық оқушылардың өз орындай алу мүмкіндігін ескере отырамын. |
Бағалауда критерийлерді басшылыққа аламын. Оқушылардың өздеріне бағалатамын және өзім де бірге бағалаймын. |
Отбасылық мерекелердің тойлануына байланысты орыс тілі пәнімен пәнаралық байланыс болады. АКТ-ны презентацияны көрсету барысында қолданамын. Сабақ барысында отбасының құндылығы мен ұлттық құндылықтарды бірге қамтып отырамын. |
|||||||||||||||||||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|