Ашық сабақ 5 сынып музыка

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ 5 сынып музыка

Материал туралы қысқаша түсінік
.....
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: музыка

Мектеп:


Бөлімі:

Қазақ халқының музыкалық мұрасы


Педагогтің аты жөні:



Күні:



Сынып:

5

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:



2.Сабақтың тақырыбы:

Қазақ халық әнінің әуенділігі

Асқақ ән


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.3 – қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау

5.1.2.1 – дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыка-ның жанры мен стилін, айтыстың түрлерін анықтау;


Сабақтың мақсаты:

қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтайды;

дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін, айтыстың түрлерін анықтайды;

-«Айтбай» әнінің тарихын, қазақ халқының дәстүрлі әншілік мектептерінің атауларын біледі



Құндылықтар

«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясы бойынша,қоғамдағы бір лікке ,оқушылар арасындағы достық,силастық ,қарым-қатынасты сақтай білуге тәрбиелеу.Отбасы құндылықтарын бағалауға баулу.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы



















Психологиялық ахуал

Өлең айтып , күй тыңдап,

Өнермен өссін санамыз.

Оқу оқып сусындап,

Білімнен бақыт табамыз

«Миға шабуыл» әдісі

1-тапсырма.

Тыңдалым. Бейнеролик

Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамыз. Балалар дәстүрлі ән үлгілері ғұрыптық әндер, халық әндері,кәсіби халық компазиторлары шығармалары болып баға жетпес құндылықты құрайды.Бүгін біз Біржан Салдың «Айтбай» әнімен танысамыз. Балалар қазақ халқының әншілік дәстүрлі өнерінің төрт мектеп бар. Арқа әншілік дәстүрі,Сыр өңірі әншілері,Жетісу әншілері,Батыс Қазақстан әншілік дәстүрі.Біржан Салдың «Айтбай» әнімен танысамыз.Бейнежазбаға назар аударыңдар.

2-тапсырма: Ән тыңдау. «Айтбай» әні

«Айтбай» әнін талдаймыз.

Олардың стильін,жанрын ажыратады.

Сұрақтарға жауап береміз.

1.Әншінің орындаушылық шеберлігін бағала,яғни ән орындау мәнері, аспапта орындауы саған ұнадыма?

2.Әннің мазмұнын қалай түсіндің?Ән не жайлы?

3-тапсырма. Тыңдау

«Көкшетау» әнін тыңдап, мына сұрақтарға жауап бер.

1.Әннің мәтіні не жайлы?

2.Қандай көркемдеуші сөздер кездеседі?

Қорыту.«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясы бойынша,қоғамдағы бір лікке ,оқушылар арасындағы достық,силастық ,қарым-қатынасты сақтай білу туралы не білесің?


Рефлексия

Мен не білдім?

Мен не үйрендім?

Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?


Бәрі бірге









Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.









Әнді тыңдап,дәптерге көшіріп жазып,сұрақтарға жауап береді.









Өз ойларын айтады.



Мақтау мадақтау сөздер






Дескриптор:-бейне ролик көреді;

-сұраққа жауап береді.

Жарайсың! Керемет!



Дескриптор:-Әнді тыңдайды,стильін ажыратады қатесіз бірге үйренеді, сұраққа жауап беріп,өз ойларын айтады;

Жарайсың!

Керемет!


Дескриптор:

-Сұрақтарға мұқият жауап береді.

Жарайсың!

Керемет!



















Аудио жазба слайд







Оқулық

Аудио жазба слайд









Оқулық

Аудио жазба слайд







Оқулық

Аудио жазба слайд







Рефлексия
































Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы









Сабақтың соңы







Психологиялық ахуал

Өлең айтып , күй тыңдап,

Өнермен өссін санамыз.

Оқу оқып сусындап,

Білімнен бақыт табамыз

«Миға шабуыл» әдісі

1-тапсырма.Ақпарат ізде.Тыңдалым. Бейнеролик.

Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамыз. Кенен Әзірбаев 1884-1976 жылдары аралығын да өмір сүрген. Әнші, композитор, Қазақстанның еңбек сіңірген өнер қайраткері.11 жасында қолына домбыра алып, ән шырқаған. «Көкшолақ», «Бозторғай», «Базар назар» әндері халық арасында кеңінен таралған.


2-тапсырма: Ән тыңдау. «Көкшолақ» әнін тыңдау және талдау.

Олардың стильін,жанрын ажыратады.

Сұрақтарға жауап береміз.

1.Әншінің орындаушылық шеберлігін бағала,яғни ән орындау мәнері, аспапта орындауы саған ұнадыма?

2.Әннің мазмұнын қалай түсіндің?

Ән не жайлы жазылған,өз ойыңды айт?

3.Әннің мәтіні не жайлы?

4.Қандай көркемдеуші сөздер кездеседі?


3-тапсырма. Өздік жұмыс.

«Көкшолақ» әнінің қайырмасын түрлендіріп орында.




Қорыту: «Бір ауыз сөз» әдісі арқылы. «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясы бойынша,қоғамдағы бірлікке ,оқушылар арасындағы достық,силастық ,қарым-қатынасты сақтау туралы не айтуға болады?


Рефлексия:

-Мен не білдім?

- Бүгін мен не үйрендім?

-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

-Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым




Бәрі бірге





Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.












Тыңдайды, Талдайды

Сұрақтарға жауап береді.





Түрлендіріп айтады.




Өз ойларын айтады.






Стикерге жазады іледі.


Мақтау мадақтау сөздер



Дескриптор:

Бейне ролик көреді,ақынның өмірімен танысады, ән тыңдап,сұрақ қа жауап береді.

Тамаша



Дескриптор:

Әнді тыңдай ды және тал дайды, сұрақ тарға жауап береді,мақамын бұзбай үйренеді.





Дескриптор: Түрлендіріп орындайды.

Тамаша!

Керемет!


Жарайсың!



Аудио жазба слайд




Оқулық

Аудио жазба слайд









Оқулық

Аудио жазба слайд








Оқулық

Аудио жазба слайд









Рефлек сия тақ тайшасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2025
186
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі