|
Пәні:музыка |
Мектеп: |
||||||
|
Бөлімі: |
Қазақ халқының музыкалық мұрасы |
||||||
|
Педагогтің аты жөні: |
Байбалаев Берік |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халық әнінің әуенділігі Сырлы ән |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.1.1-музыканың түрін стильі мен жанрын,музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау 5.2.1.1-музыкалық шығармашылық жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсыну,жоспарлау және материалдар жинақтау |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Қазақ халқының музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтап, тыңдалған шығарманы талдайды.Музыканың стильі мен жанрын анықтайды,түрлі әндерді орындау барысында музыканың көңіл күйі мен көркем бейнесін жеткізеді. |
||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі 1-тапсырма. Тыңдалым. Бейнеролик Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамыз. Оқушылар өз идеяларын ортаға салады. - Ән дегеніміз не? -Жанр дегенім не? -Жанрлар қалай бөлінеді? (бейнероликке сай қосымша сұрақтар қойылады) Ән өнері халқымыздың сарқылмас қазынасы.Ән адамның көңіл күйі,қуаышы мен мұңы.Әуезді сырлы әндер ғана бүгінге дейін жетіп,өз мағынасы мен мазмұнын өзгеріссіз жеткізіп отырған. Ондай әндердің бірі халық әндерінің бірі «Бір бала» әнін тыңдаймыз. «Бір бала»әнінін эстрадалық және классикалық заманауи түрленген түрін тыңдап әннің сипатына мінезіне назар аударады. 2-тапсырма:Талдау Халық әні «Бір бала» әнін талдайды. Бірінші орындаудағы «Бір бала» халық әнінімен екінші орындаудағы «Бір бала» әнімен салыстырып,олардың стильін,жанрын ажыратады. 3-тапсырма. Өздік жұмыс. «Бір бала» әнінің сөзін кітаптан мәнерлеп оқып,интернет желісінен тыңдап, үнтаспадағы әуенге қосылып,әннің көркем бейнесіне жеткізе отырып орындап, өз қалауыңмен әнді түрлендір. |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Талдайды Бір -бірін бағалау |
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
https://youtu.be/hl7stysYuNE Оқулық АКТ |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 5 сынып Музыка
Ашық сабақ 5 сынып Музыка
|
Пәні:музыка |
Мектеп: |
||||||
|
Бөлімі: |
Қазақ халқының музыкалық мұрасы |
||||||
|
Педагогтің аты жөні: |
Байбалаев Берік |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халық әнінің әуенділігі Сырлы ән |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.1.1-музыканың түрін стильі мен жанрын,музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау 5.2.1.1-музыкалық шығармашылық жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсыну,жоспарлау және материалдар жинақтау |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Қазақ халқының музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтап, тыңдалған шығарманы талдайды.Музыканың стильі мен жанрын анықтайды,түрлі әндерді орындау барысында музыканың көңіл күйі мен көркем бейнесін жеткізеді. |
||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» әдісі 1-тапсырма. Тыңдалым. Бейнеролик Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамыз. Оқушылар өз идеяларын ортаға салады. - Ән дегеніміз не? -Жанр дегенім не? -Жанрлар қалай бөлінеді? (бейнероликке сай қосымша сұрақтар қойылады) Ән өнері халқымыздың сарқылмас қазынасы.Ән адамның көңіл күйі,қуаышы мен мұңы.Әуезді сырлы әндер ғана бүгінге дейін жетіп,өз мағынасы мен мазмұнын өзгеріссіз жеткізіп отырған. Ондай әндердің бірі халық әндерінің бірі «Бір бала» әнін тыңдаймыз. «Бір бала»әнінін эстрадалық және классикалық заманауи түрленген түрін тыңдап әннің сипатына мінезіне назар аударады. 2-тапсырма:Талдау Халық әні «Бір бала» әнін талдайды. Бірінші орындаудағы «Бір бала» халық әнінімен екінші орындаудағы «Бір бала» әнімен салыстырып,олардың стильін,жанрын ажыратады. 3-тапсырма. Өздік жұмыс. «Бір бала» әнінің сөзін кітаптан мәнерлеп оқып,интернет желісінен тыңдап, үнтаспадағы әуенге қосылып,әннің көркем бейнесіне жеткізе отырып орындап, өз қалауыңмен әнді түрлендір. |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Талдайды Бір -бірін бағалау |
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
https://youtu.be/hl7stysYuNE Оқулық АКТ |
|||
шағым қалдыра аласыз













