Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 5-сынып Сенім туралы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Сырым ауданы білім беру бөлімінің «Көгеріс негізгі орта мектебі»КММ
Өзін –өзі тану пәні бойынша сабақ жоспары
Педагогтің аты-жөні |
Букенбаева Фариза Сапаргалиевна |
|||||
Күні: |
01.03.2021 |
|||||
Сынып:5 |
Қатысушылар саны:6 |
Қатыспағандар саны: |
||||
Пән аралық байланыс |
Қазақ әдебиет |
|
||||
Сабақтың түрі |
Кіріктірілген |
|
||||
Сабақтың тақырыбы |
Сенім туралы |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Оқушылардың бір-біріне деген сенімді қарым-қатынас жасауы туралы түсініктерін кеңейту; |
|||||
Сабақтың барысы. |
|
|||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Қиялдағы әлем»
Ыңғайланып отырып, көздеріңізді жұмыңыздар.Үш рет терең дем алып, дәл солай терең дем шығарыңдар ... Сіздердің қолдарыңыз тыныштық қалпында тізелеріңізде жатыр. Сіздің бар дене күшіңіз босаңсып, қолдарыңыз бел аяқтарыңыз тыныштық қалпына түсіп, ауырлай бастады. Шаршағандығыңыз баяу басылып келеді. Сіздің денеңіз демалуда... Көз алдарыңызға, әрқайсысыңыз үлкен жасыл ағаштың астында, самал желмен, көлеңкеде, тыныштықта жатырмын деп елестетіңіздер. Сізге керемет бір түс кіріп жатыр. Әрқайсысыңыз өзіңізді 5 жылдан кейін көріп жатырсыз... Назар аударыңыз, сіздердің 5 жылдан кейін сырт келбетіңіз қандай... Қай жерде тұрасыз... Не істеп жатырсыз... Сол өміріңізге өте риза, көңіліңіз толатындай деп елестетіңіз. Немен шұғылданып жүрсіз? Неге жауаптысыз? Қасыңызда кім бар? Көріп жатқан түсіңіздің кейбір жеке сәттеріне ерекше көңіл бөліп, есте сақтауға тырысыңыз. Соның арасында бір дауысты естіп қаласыз. Ол дауыс «сен кереметсің... біз сені өте қатты жақсы көреміз...» дейді. Енді сіз біздің, біздің қазіргі әлемімізге оралу керек екенін сезесіз... Мен үшке дейін санағанда сіз көзіңізді ашып, өзіңізді күш қуатты, өз- өзіңізге сеніммен қарайсыз. Өзіңіз туралы көрген түсіңізді есте сақтап қалуға тырысыңыз. Бір – екі – үш... Ал енді біраз ойланып не көргендеріңізді айтып беріңіздер. Қай жерде тұрасыздар? Қайда жұмыс істейсіздер? Қасыңызда кімдер бар? Осының барлығына қалай қол жеткіздіңіздер? Көрген түсіңізге ризасыз ба? Ең қатты не ұнады? Болашақтағы өміріңізден нені өзгертсем дейсіз? Жұмыс ережесін келісу
Үй тапсырмасын тексеру. Үйге алдын ала оқуға Ө.Тұрманжановтың «Сенім» әңгімесі берілген болатын. «Зымыран сұрақтары » әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.
Дескриптор:
|
Тыныштық сәтін орындап,алған әсерлерімен бөліседі. Оқушылар сұраққа жауап береді |
«Өзара бағалау» Оқушылар бірін-бірі бағалайды. |
Үнтаспа Өзін-өзі тану 5-сынып Р.О.Ізғұттынова. |
||
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы. Сабақтың дәйексөзімен таныстыру. «Боймыздағы сенімділік ,өзгелерге де сеніммен қарауға көмектеседі» Франсуа де Ларошфуко Дәйексөзді талдап,автор туралы қысқаша мәлімет беріледі. Сабағымыз әдебиет пәнімен байланысты болғандықтан «Сенім» әңгімесінің авторы туралы тоқталып өтейік. Автор айдарымен танысу. Өтебай Тұрманжанов туралы слайд көрсету. Ө.Тұрманжанов өмірі мен шығармашылығы туралы айту. «Категориялық топтастыру» әдісі Ө.Тұрманжанов
Кім? Не істеді? Тарихта несімен қалды?
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. Дискриптор :
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау.
«Дыбыстар сөйлейді» әдісі арқылы «Сенім» деген сөздің әрбір әрпінен басталатын адами қасиетті білдіретін сөздерді жазыңыздар. Дискриптор :
Оқушыларға жағдаяттар жазылған қағаздар үлестіріледі. Оқушылар жағдаятты шешіп,өз ойларың айтады. 1-жағдаят. Метематика пәні мұғалімі үйге қосымша есептер шығаруға өзінің есептер жинағы кітабын берді. Сен теледидар қарап отырғанда, кішкентай інің бір бетін жыртып тастады. Сенің әрекетің қандай? 2-жағдаят. Анасы Еркінге дүкеннен нан мен сүт алып келуді тапсырды. Сыртқа шықса аулада балалар ойнап жүр екен, Еркін қызығып ойынға кірісіп кетті. Еркін анасының сенімін ақтай алды ма? 3-жағдаят. Мұғалім саған мерекелік кеште жүргізуші болатыныңды айтып, сағат 5-тен кешікпеуді ескертті. Сен үйге келген соң, үйірмеге кетіп қалып, мерекелік кешке кешігіп қалдың. Сенің әрекетің қандай? 4-жағдаят. Әкең саған сабақтан соң малға жем беруді тапсырды. Сен теледидар қарап, малға жем беруді ұмытып кеттің. Әкеңнің сенімін ақтай алдың ба? 5-жағдаят. Анаң саған 200теңге беріп, дүкеннен нан әкелуді тапсырды. Сен нан сатып алып, артылған ақшаға балмұздақ сатып алдың. Анаңның сенімін ақтай алдың ба? 6-жағдаят. Сынып жетекшісі Айнұрға тәрбие сағатына Абайдың бір өлеңін жаттап келуді тапсырды. Айнұрдың үйіне қонақ келіп, дайындала алмады. Айнұр мұғалімнің сенімін ақтай алды ма? Дискриптор :
|
Дәйексөзді дәптерлеріне жазып алады. Слайдқа назар аударып , автор туралы түсінік алады Топтастыру жасайды. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
|
Слайд Үлестірмелі қағаздар Үлестірмелі қағаздар |
||
Соңы Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |