Ширату тапсырмасы.
Сабақтың дәйексөзімен
таныстыру.
«Боймыздағы сенімділік ,өзгелерге де сеніммен қарауға
көмектеседі»
Франсуа де Ларошфуко
Дәйексөзді талдап,автор туралы қысқаша мәлімет
беріледі.
Сабағымыз әдебиет пәнімен байланысты болғандықтан «Сенім»
әңгімесінің авторы туралы тоқталып
өтейік.
Автор айдарымен
танысу.
Өтебай Тұрманжанов туралы слайд көрсету. Ө.Тұрманжанов
өмірі мен шығармашылығы туралы
айту.
«Категориялық топтастыру»
әдісі
Ө.Тұрманжанов
Кім? Не істеді? Тарихта несімен
қалды?
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
Дискриптор
:
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау.
«Дыбыстар сөйлейді»
әдісі арқылы «Сенім» деген сөздің әрбір әрпінен басталатын адами
қасиетті білдіретін сөздерді
жазыңыздар.
Дискриптор
:
Оқушыларға
жағдаяттар жазылған қағаздар
үлестіріледі.
Оқушылар жағдаятты шешіп,өз ойларың
айтады.
1-жағдаят. Метематика пәні мұғалімі үйге қосымша есептер шығаруға
өзінің есептер жинағы кітабын берді. Сен теледидар қарап отырғанда,
кішкентай інің бір бетін жыртып
тастады.
Сенің әрекетің
қандай?
2-жағдаят. Анасы Еркінге дүкеннен нан мен сүт алып келуді тапсырды.
Сыртқа шықса аулада балалар ойнап жүр екен, Еркін қызығып ойынға
кірісіп кетті.
Еркін анасының сенімін
ақтай алды ма?
3-жағдаят. Мұғалім саған мерекелік кеште жүргізуші болатыныңды айтып,
сағат 5-тен кешікпеуді ескертті. Сен үйге келген соң, үйірмеге
кетіп қалып, мерекелік кешке кешігіп
қалдың.
Сенің әрекетің
қандай?
4-жағдаят.
Әкең саған сабақтан соң малға жем беруді тапсырды. Сен теледидар
қарап, малға жем беруді ұмытып
кеттің.
Әкеңнің сенімін ақтай
алдың ба?
5-жағдаят. Анаң саған 200теңге беріп, дүкеннен нан әкелуді тапсырды.
Сен нан сатып алып, артылған ақшаға балмұздақ сатып
алдың.
Анаңның сенімін ақтай
алдың ба?
6-жағдаят.
Сынып жетекшісі Айнұрға тәрбие сағатына Абайдың бір өлеңін жаттап
келуді тапсырды. Айнұрдың үйіне қонақ келіп, дайындала
алмады.
Айнұр мұғалімнің
сенімін ақтай алды ма?
Дискриптор
:
|