Материалдар / Ашық сабақ 5 сынып "Шынықсаң шымыр боласың " Күрделі сөздер.

Ашық сабақ 5 сынып "Шынықсаң шымыр боласың " Күрделі сөздер.

Материал туралы қысқаша түсінік
5а сынып Қазақ тілі пәні бойынша, "Шынықсаң шымыр боласың " Күрделі сөздер тақырыбына арналған ашық сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6





«№46 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ









Shape7





Ашық сабақ тақырыбы: Шынықсаң шымыр боласың. Күрделі сөздер

Өткізген мұғалім: Мухаметрахимова Ж.Д

Сынып: 5А

























2024-2025 оқу жылы





Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Шынықсаң шымыр боласың. Күрделі сөздер

5-сабақ.

Бөлім:

5-бөлім. Бос уақыт және хобби

Педагогтің аты-жөні:

Мухаметрахимова Жансая Даулетовна

Күні:

11.12.2024 жыл

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шынықсаң шымыр боласың. Күрделі сөздер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмүны негізінде сұрақтарға жауап беру,көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

5.Т/А2.Әлеуметтік – тұрмыстық,әлеуметтік-мәдени,тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

5.ӘТН4 Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Әлеуметтік – тұрмыстық,әлеуметтік-мәдени,тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Әлеуметтік – тұрмыстық,әлеуметтік-мәдени,тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсінеді.

Кейбір оқушылар үшін:

Әлеуметтік – тұрмыстық,әлеуметтік-мәдени,тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіреді.

Құндылықтарға баулу:

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу

Аптаның дәйек сөзі

« Ынтымық жүрген жерде, ырыс бірге жүреді»

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда сәттілік тілеу жүзеге асырылады.


Қатар бойымен бір-біріне сәттілік тілейді.



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Жаңа сабаққа кіріспе




















Тақырыпты ашу

(Ұ) «Кубик лақтыру» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

















Суреттер көрсетіледі

Сен спортты жақсы көресің бе?


Бос уақытыңда спортпен айналысатын кімдерді білесің?

Уақытты тиімді өткізу деген не?

Жұрнақ жалғану арқылы жасалған сөздер?

Көркем әдебиет стилі деген не?

Спроттың қай түрін ұнатасың?



Сурет арқылы жаңа тақырыпты табады. Видео материал тыңдайды .

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.












Слайд,видео


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Тілдік бағдар айдарындағы «Күрделі сөздер» ұғымына түсініктеме береді, түсіндіреді.


5,6-тапсырманы орындатамын. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.

Оқылым:

Жеке жұмыс:

Мәтінді оқиды. Негізгі ақпаратты есіңе сақта.

Сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

Жалпы-2 балл:

- Мәтінді оқиды.

-Негізгі ақпаратты есіне сақтайды.

Оқулық


Shape8

Жеке жұмыс

Ата-ана, отыз бес, Ақтау, км.








Сергіту сәті



Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы сауатты, қатесіз жазуғаға, өз ойын дәптерге түсіруге дағдыланады..


Оюлармен қимыл жасайды .

Дескриптор:

Жалпы-2 балл:

- Сөздердің мағынасын айтады, жазады.

Слайд, жұмыс дәптерлері








Қазақша оюды қимылмен жаса

Shape9

Жұптық жұмыс

Уорд Уолл платформасында

Тапсырмалар беремін.

Платформада тапсырма орындайды


Дескриптор:

Жалпы-3 балл:


https://wordwall.net/ru/resource/68449390

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Франклин пирамидасы» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын.Мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдаймын.


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.

Смайликтер арқылы нені түсінгенін, нені түсінбегенін, ұсынысым деп өз ойларын қалташаға салу арқылы білдіреді.

Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалаймын.





Үй тапсырмасы:

9-тапсырма. Қандай ұлттық ойындар ойнайсың? Әңгіме жаз. Әңгімеге біріккен,қосарланған, тіркескен сөздерді жаз.





Shape10 Shape11 Shape12 Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 Shape19 Shape20

31 Наурыз 2025
269
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі