Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруда сәттілік тілеу
жүзеге асырылады.
|
Қатар бойымен
бір-біріне сәттілік тілейді.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|

|
Жаңа сабаққа кіріспе
Тақырыпты
ашу
|
(Ұ) «Кубик лақтыру» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Суреттер
көрсетіледі
|
Сен спортты жақсы көресің
бе?
Бос уақытыңда спортпен айналысатын кімдерді
білесің?
Уақытты тиімді өткізу деген
не?
Жұрнақ жалғану арқылы жасалған
сөздер?
Көркем әдебиет стилі деген
не?
Спроттың қай түрін
ұнатасың?
Сурет арқылы жаңа
тақырыпты табады. Видео материал тыңдайды
.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Слайд,видео
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Тілдік бағдар айдарындағы «Күрделі сөздер» ұғымына
түсініктеме береді, түсіндіреді.
№5,6-тапсырманы
орындатамын. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар
қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау
көрсетеді.
|
Оқылым:
Жеке жұмыс:
Мәтінді оқиды. Негізгі ақпаратты есіңе
сақта.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
Жалпы-2 балл:
- Мәтінді оқиды.
-Негізгі ақпаратты
есіне сақтайды.
|
Оқулық

|
Жеке
жұмыс
|
Ата-ана, отыз бес, Ақтау,
км.
Сергіту сәті
|
Жазылым: Тиімділігі: Бұл тапсырманы орындау арқылы оқушы
сауатты, қатесіз жазуғаға, өз ойын дәптерге түсіруге
дағдыланады..
Оюлармен қимыл жасайды
.
|
Дескриптор:
Жалпы-2 балл:
- Сөздердің мағынасын
айтады, жазады.
|
Слайд, жұмыс дәптерлері
Қазақша оюды қимылмен жаса

|
Жұптық
жұмыс
|
Уорд Уолл платформасында
Тапсырмалар
беремін.
|
Платформада тапсырма
орындайды
|
Дескриптор:
Жалпы-3 балл:
|
https://wordwall.net/ru/resource/68449390
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Франклин пирамидасы» әдісі
арқылы сабақты
қорытындылаймын.Мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдаймын.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді.
Смайликтер арқылы нені
түсінгенін, нені түсінбегенін, ұсынысым деп өз ойларын қалташаға
салу арқылы білдіреді.
|
Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10
баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалаймын.
|


|
Үй тапсырмасы:
9-тапсырма. Қандай ұлттық ойындар ойнайсың? Әңгіме жаз.
Әңгімеге біріккен,қосарланған, тіркескен сөздерді
жаз.
|