Материалдар / Ашық сабақ 5-сынып Тақырыбы: "Бала қиялы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 5-сынып Тақырыбы: "Бала қиялы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша жасақталған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
1185
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

БАЛА ҚИЯЛЫ

Мұғалімнің аты-жөні:Кирабаева А.К.

Күні: 25.01.2018ж


СЫНЫП: 5 «А»


Қатысқан оқушылар саны: 18


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,негізгі және қосымша ақпаратты анықтау

5.Ж1.Берілген мәтінге сәйкес кіріспе,негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.

5 ӘТН4.2.Зат есімдердің мағыналық түрлерін мән мәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.


Сабақтың мақсаты:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.


Күтілетін нәтижелер

Қиялдың адам арманын шарықтататын құбылыс екенін түсінеді,зат есімнің мағыналық түрлерін меңгереді,белгілі тақырып бойынша қиялдай алады.


Сабақтың түрі

Жаңа білімді меңгерту


Қажетті құрал-жабдықтар:

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған түрлі-түсті конфеттер, интерактивті тақта,тақырыпқа қатысты слайдтар,үнтаспа, топтық тапсырмалар.


Оқыту әдістері:

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, «Шаттық шеңбері»тренингі, «Берілген атаулар»әдісі, «Ой қозғау», постер


Пәнаралық байланыс

Әдебиет

Дереккөздері

Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:


Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу















Өткен сабақты тексеру




І.Қызығушылықты ояту

«Шаттық шеңберін »құрғызамын.Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушыларға:Балалар, сендер қарым-қатынас барысында бір-біріңе қандай жақсы сөздер айтасыңдар?


Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Picture 8 Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.


1-топ Көк кәмпиттер «Қиял тобы»

2-топ Сары кәмпиттер «Арман тобы»

3-топ Қызыл кәмпиттер «Шындық тобы»


«Алдын-ала берілген атаулар»тәсілін пайдаланып,бірнеше сөздер жазу. Олардың мағынасын, өзара байланысын сұрау.


Қиял, арман, шындық, қиял-ғажайып ертегілер, қиялдың ерекшелігі


«Ой қозғау»

Сендер қиялдай аласыңдар ма?

Қандай тақырыпта қиялдайсыңдар? (постер қорғау)




Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.Қайырлы күн,досым!Әр күнің сәттілікке толсын!













Оқушылар берілген сөздердің мағынасын ашады.



Оқушылар өз ойларын постер арқылы жеткізеді.

Жаңа сабақтың тақырыбын ашады


Жаңа білім

10 минут







Білу.Түсіну.

А)Оқулықтағы 1-тапсырманы орындату

1.Әлемге танымал қандай суретшілерді білесің?

2.Қазақ суретшілерінен кімдерді білесің?

3.Олардың қандай картиналарын көрдің?

4.Қай өнер адамына қиял ерекше әсер етеді деп ойлайсың? Неге?

Ә) 3-тапсырма

Мына суретшілердің қайсысы таныс.Олар туралы,олардың шығармашылығы жайлы не білесің?


Б) Жазылым. 2-тапсырма.Берілген сөздердің мағынасына жуық келетін синоним сөздерді анықта.Дара және күрделі зат есімдерді тап.


Соғыс алапаты, қария,із, ынтықтық, ата буын, мұғалім, балалық шақ.


В) Тыңдалым. 4-тапсырма



Г) Айтылым. 5-тапсырма



Айтылым.Қойылған сұрақтарға жауап береді






Жазылым.Синоним сөздерді анықтайды,жазады.







Тыңдалым.Мәтінді зейін қойып тыңдайды.


Ақпараттың дұрыстығын тексереді. Қатесі болса, ойларын дәлелдейді

Сергіту сәті

2 минут






«Қыдырып қайтайық!»

би билеу




Оқушылар би билеп сергіп қалады.

.

Тілдік бағдар

Деректі,дерексіз зат есімдер туралы мағлұмат беру.

Деректі,дерексіз зат есімдерді меңгереді.

Қорытынды

Жазылым. «Сөз-Бәйге!» 7-тапсырма

Мәтін құрайды. Жұмбақтар,

тақпақтар тауып жазады.

Бағалау


5 минут



Үйге тапсырма.





Ой таразы

Топ басшылары алдын-ала берілген бағалау парақшасын толтырады.




Жазылым.6-тапсырма





«Кері байланыс»әдісінің негізінде парақшалар таратамын

Бағалау парақшасы арқылы өздерін бағалайды.



Суретші баланың қиялы туралы мәтін құрап жазады.


Оқушылар сабақтан алған әсерлерін парақшаға көрсетеді.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!