Сабақтың тақырыбы: БАЛА ҚИЯЛЫ | Мұғалімнің аты-жөні:Кирабаева А.К.Күні: 25.01.2018ж
|
СЫНЫП: 5 «А»
| Қатысқан оқушылар саны: 18
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.Т/А3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,негізгі және қосымша ақпаратты анықтау5.Ж1.Берілген мәтінге сәйкес кіріспе,негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.5 ӘТН4.2.Зат есімдердің мағыналық түрлерін мән мәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.
|
Сабақтың мақсаты:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
|
Күтілетін нәтижелер | Қиялдың адам арманын шарықтататын құбылыс екенін түсінеді,зат есімнің мағыналық түрлерін меңгереді,белгілі тақырып бойынша қиялдай алады.
|
Сабақтың түрі | Жаңа білімді меңгерту
|
Қажетті құрал-жабдықтар: | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған түрлі-түсті конфеттер, интерактивті тақта,тақырыпқа қатысты слайдтар,үнтаспа, топтық тапсырмалар.
|
Оқыту әдістері: | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, «Шаттық шеңбері»тренингі, «Берілген атаулар»әдісі, «Ой қозғау», постер
|
Пәнаралық байланыс | Әдебиет |
Дереккөздері | Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар |
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Өткен сабақты тексеру
І.Қызығушылықты ояту | «Шаттық шеңберін »құрғызамын.Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушыларға:Балалар, сендер қарым-қатынас барысында бір-біріңе қандай жақсы сөздер айтасыңдар?
Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
1-топ Көк кәмпиттер «Қиял тобы»2-топ Сары кәмпиттер «Арман тобы»3-топ Қызыл кәмпиттер «Шындық тобы»
«Алдын-ала берілген атаулар»тәсілін пайдаланып,бірнеше сөздер жазу. Олардың мағынасын, өзара байланысын сұрау.
Қиял, арман, шындық, қиял-ғажайып ертегілер, қиялдың ерекшелігі
«Ой қозғау»Сендер қиялдай аласыңдар ма?Қандай тақырыпта қиялдайсыңдар? (постер қорғау)
| Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.Қайырлы күн,досым!Әр күнің сәттілікке толсын!
Оқушылар берілген сөздердің мағынасын ашады.
Оқушылар өз ойларын постер арқылы жеткізеді.Жаңа сабақтың тақырыбын ашады
|
Жаңа білім10 минут
| Білу.Түсіну.А)Оқулықтағы 1-тапсырманы орындату1.Әлемге танымал қандай суретшілерді білесің?2.Қазақ суретшілерінен кімдерді білесің?3.Олардың қандай картиналарын көрдің?4.Қай өнер адамына қиял ерекше әсер етеді деп ойлайсың? Неге?Ә) 3-тапсырма Мына суретшілердің қайсысы таныс.Олар туралы,олардың шығармашылығы жайлы не білесің?
Б) Жазылым. 2-тапсырма.Берілген сөздердің мағынасына жуық келетін синоним сөздерді анықта.Дара және күрделі зат есімдерді тап.
Соғыс алапаты, қария,із, ынтықтық, ата буын, мұғалім, балалық шақ.
В) Тыңдалым. 4-тапсырма
Г) Айтылым. 5-тапсырма
| Айтылым.Қойылған сұрақтарға жауап береді
Жазылым.Синоним сөздерді анықтайды,жазады.
Тыңдалым.Мәтінді зейін қойып тыңдайды.
Ақпараттың дұрыстығын тексереді. Қатесі болса, ойларын дәлелдейді |
Сергіту сәті2 минут
| «Қыдырып қайтайық!» би билеу
| Оқушылар би билеп сергіп қалады.. |
Тілдік бағдар | Деректі,дерексіз зат есімдер туралы мағлұмат беру. | Деректі,дерексіз зат есімдерді меңгереді. |
Қорытынды | Жазылым. «Сөз-Бәйге!» 7-тапсырма | Мәтін құрайды. Жұмбақтар,тақпақтар тауып жазады. |
Бағалау
5 минут
Үйге тапсырма.
Ой таразы | Топ басшылары алдын-ала берілген бағалау парақшасын толтырады.
Жазылым.6-тапсырма
«Кері байланыс»әдісінің негізінде парақшалар таратамын | Бағалау парақшасы арқылы өздерін бағалайды.
Суретші баланың қиялы туралы мәтін құрап жазады.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін парақшаға көрсетеді. |