Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ:

    Мектеп:Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Дуйсенова Г

    Сынып: 5-сынып

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың

    тақырыбы:


    Тасмола археологиялық ескерткіші

    «Мұртты обалардың ерекшелігі неде?»

    Сабақ негізделген оқу мақсаты

    5.2.2.1- археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.2.1.2- ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Мұртты обалардың ерекшеліктерін біледі.


    Оқушылардың көпшілігі: «мұртты» обаларды зерттеу арқылы сақтардың шаруашылығы мен дүниетанымы туралы түсінік қалыптасады;

    Археологиялық ескерткіштерді сипаттайды;

    Кейбір оқушылар: Дереккөздермен жұмыс жасай отырып, қосымша материалдарды саралайды, ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттай алады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану;

    Бағалау критерийлері

    - Тасмола мәдениеті туралы жалпы мағлумат алады;

    - Оба құрылысын өзге қорғандармен салыстырып, 3 ерекшелігін атайды;

    - Дерек негізінде обаны кімдер тұрғызғанын, неліктен тұрғызғанын анықтайды.


    Пәнаралық байланыс

    бейнелеу өнері, география,

    Құндылықтармен байланыс

    - Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын насихаттау;

    -сыни тұрғысынан ойлау

    -Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

    -шығармашылыққа баулу

    -ізденіс қабілеттерін арттыру


    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    Не істей алады? Бесшатыр, Шілікті, Берел, Есік обалары белгілі болғандықтан, белгісіз «мұртты оба» суретіне назар аударады (айтылым)

    Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

    Тасмола, исседон, мұртты обалар, үлкен кіші,тізбек , бағдаршам

    Талқылауға арналған сұрақтар мен мәтін ұсыну;

    Мәтіндегі ақпаратты қолдана отырып, Кім? Не? Қашан? Қайда? Сұрақтарына жауап береді. (оқылым)

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Неліктен? Сіз обалардың мұртты обалар деп аталу себебін айта аласызба?

    Неліктен? Сіз мұртты обалардың қандай түрлері бар екенін айта аласызба?

    Неліктен? Сіз мұртты обалардың қай жерлерде таралғанын айта аласызба?

    Алдыңғы білім

    Дүниетану пәнінен түсініктері бар

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз




    Ресурстар

    Басы


    7 мин














    Ұйымдастыру кезеңі

    Үй тапсырмасын сөзжұмбақ арқылы сұрау «Мені тап ?» кілті

    1.Берел қорымынан қанша ірі оба табылды?

    2.Берел қорымы қай тайпаның ескерткіші?

    3.Қима ағаштан жасалған табыт қалай аталады?

    4. Берел қорымын зерттеген ғалым?

    5. Балқарағайдан ойып жасалған өнер туындысын ата?

    6. Мәйітті ұзақ сақтау үшін қолданылған құпия әдіс?

    7.Берел қорымы қай ауданнан табылды?



    о

    т

    ы

    з









    с

    а

    қ







    с

    а

    р

    к

    о

    ф

    а

    г

    с

    а

    м

    а

    ш

    е

    в


    г

    р

    и

    ф

    о

    н




    б

    а

    л

    ь

    з

    а

    м

    д

    а

    у

    қ

    а

    т

    о

    н

    қ

    а

    р

    а

    ғ

    а

    й




    ҚБ «Көңілді смайликтер»

    Сөзжұмбақтың ортасынан кілт сөз шығады. Кілт сөз арқылы жаңа тақырыпты ашады.







    А3 сөзжұмбақ











    Ортасы

    13 мин


















    5 мин





















    5 мин







    5 мин

    1 тапсырма « Дананың кілті»

    Топтық жұмыс

    1 топ «Берел мен Тасмола мәдениетін салыстыру» /венн диаграммасы/

    2 топ « Тасмола мәдениетіне сипаттама» күн/

    3 топ «Тасмола мәдениетінің ерекшелігі (мұртты обалар) //кластер/

    4 топ «Тасмола мәдениетінен табылған заттар» /бес асық әдісі/

    Дескриптор:

    Берел мен Тасмола мәдениетінің ұқсатықтары мен айырмашылықтарын табады.

    Тасмола мәдениеті туралы мағлұмат алады, обадан табылған заттарды және мұртты обалар ерекшелігін анықтайды.

    Әр топ бір-бірін критерий арқылы бағалайды.

    ҚБ Ағылшынша « Лайк, Дизлайк»

    2 тапсырма « Ойлан» кілті» Жеке жұмыс

    « Ия , жоқ » кестесі :

    Тұжырымдар

    ия

    жоқ

    1)Тасмола мәдениетінің қалыптасқан кезеңі ‑ б.з.б. VII- III ғғ

    +


    2)Тасмола обаларының ұзындығы20-45 м.


    +

    3) Тасмола мәдениеті обаларының басқа сақ обаларынан ерекшелігі жоқ


    +

    4)Тасмола обаларын төбеден қарағанда тас тізбектері мұртқа ұқсас келеді

    +


    5) Тасмола мәдениеті аримаспы тайпаларынан қалған ескерткіш

    +


    Дескриптор :

    Тасмола мәдениетінің ерекшеліктерін анықтап, тұжырымдардың дұрыс, бұрыстығын ажыратады.

    ҚБ» Мадақтау»

    3 тапсырма «Кім жылдам?» кілті

    Тарихи мазмұндама. Жұптық жұмыс.

    Оқушылар мәтін бойынша дәптерге тарихи мазмұндама жазады.Тірек сөздер;Тасмола, исседон, мұртты обалар, үлкен кіші,тізбек ,300-ден астам, бағдаршам,М.Қ.Қадырбаев.

    ҚБ «Алтын асық»

    Сабақты бекіту

    «Алтын қорапша» тәтілер

    1 сұрақ Тасмола мәдениеті ескерткіші табылған жер? /Павлодар обл. Екібастұз ауд. Тасмола ауылы/

    2 сұрақ Таралған аймағы /Орталық, Солтүстік және Шығыс Қазақстан/

    3 сұрақ Мүртты обалар қай ғасырға жатады? /7-3 ғ/

    4 сұрақ Обалардың мұртты деп аталу себебін айта аласыңба? /тізбектелген тастардан құралған, мұртқа ұқсайды/

    5 сұрақ Мұртты обалардың қандай түрлері бар , оларды ата? / “Мұртты обалардың” 4 түрі кездеседі. Біріншісі - үлкендеу обаның шығыс жағынан салынған кішілеу оба. Екіншісі - екі оба оңтүстіктен солтүстікке қарай қатар салынады. Үшіншісі - алдымен үлкен оба салынады, оның үстінен кіші оба тұрғызылады. Төртіншісі - үшіншіге ұқсас, бірақ бұл обалардың ара жігін қазба барысында ғана анықтауға болады. 

    6 сұрақ Табылған заттарын ата? / әшекей бұйымдар, таутеке, бұланның алтын, қола мүсіндері, аң бейнесіндегі әшекей бұйымдар/

    7 сұрақ Сендердің ойларыңша «мұртты обалар» сақтардың діни-наным сенімдері, дүниетанымдары туралы жеткілікті ақпарат береді ме? / ия береді , өйткені тас тізбектегі оттың, сынған ыдыстың қалдықтары құрбандық шалу , діни наным белгілерін көрсетеді.

    ҚБ «Жапонша бағалау»

    Алақан-толық түсіндім

    Үш саусақ- сұрағым бар

    Жұдырық- түсінбедім





    Венн диаграммасы


    суреттер







    Топтама























    тәттілер

    Соңы


    5 мин



    Мен үшін.... қиын болды.Мені ..... таң қалдырды. Мен..... өзімді бағалай аламын









    қалдырды.Мен..... өзімді бағалай аламын.

    Рефлексия:









    Үйге тапсырма « Тасмола мәдениеті» туралы қосымша деректер тауып келу.



    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?


    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дуйсенова Гулназ Қадыржанкызы
    29 Сәуір 2020
    5124
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 5 сынып "Тасмола мәдениеті"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 5 сынып "Тасмола мәдениеті"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «мұртты» обаларды зерттеу арқылы сақтардың шаруашылығы мен дүниетанымы туралы түсінік қалыптасады. Археологиялық ескерткіштерді сипаттайды;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ:

    Мектеп:Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Дуйсенова Г

    Сынып: 5-сынып

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың

    тақырыбы:


    Тасмола археологиялық ескерткіші

    «Мұртты обалардың ерекшелігі неде?»

    Сабақ негізделген оқу мақсаты

    5.2.2.1- археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

    5.2.1.2- ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Мұртты обалардың ерекшеліктерін біледі.


    Оқушылардың көпшілігі: «мұртты» обаларды зерттеу арқылы сақтардың шаруашылығы мен дүниетанымы туралы түсінік қалыптасады;

    Археологиялық ескерткіштерді сипаттайды;

    Кейбір оқушылар: Дереккөздермен жұмыс жасай отырып, қосымша материалдарды саралайды, ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттай алады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану;

    Бағалау критерийлері

    - Тасмола мәдениеті туралы жалпы мағлумат алады;

    - Оба құрылысын өзге қорғандармен салыстырып, 3 ерекшелігін атайды;

    - Дерек негізінде обаны кімдер тұрғызғанын, неліктен тұрғызғанын анықтайды.


    Пәнаралық байланыс

    бейнелеу өнері, география,

    Құндылықтармен байланыс

    - Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын насихаттау;

    -сыни тұрғысынан ойлау

    -Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

    -шығармашылыққа баулу

    -ізденіс қабілеттерін арттыру


    Тілдік мақсат

    Оқушылар:

    Не істей алады? Бесшатыр, Шілікті, Берел, Есік обалары белгілі болғандықтан, белгісіз «мұртты оба» суретіне назар аударады (айтылым)

    Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

    Тасмола, исседон, мұртты обалар, үлкен кіші,тізбек , бағдаршам

    Талқылауға арналған сұрақтар мен мәтін ұсыну;

    Мәтіндегі ақпаратты қолдана отырып, Кім? Не? Қашан? Қайда? Сұрақтарына жауап береді. (оқылым)

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Неліктен? Сіз обалардың мұртты обалар деп аталу себебін айта аласызба?

    Неліктен? Сіз мұртты обалардың қандай түрлері бар екенін айта аласызба?

    Неліктен? Сіз мұртты обалардың қай жерлерде таралғанын айта аласызба?

    Алдыңғы білім

    Дүниетану пәнінен түсініктері бар

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз




    Ресурстар

    Басы


    7 мин














    Ұйымдастыру кезеңі

    Үй тапсырмасын сөзжұмбақ арқылы сұрау «Мені тап ?» кілті

    1.Берел қорымынан қанша ірі оба табылды?

    2.Берел қорымы қай тайпаның ескерткіші?

    3.Қима ағаштан жасалған табыт қалай аталады?

    4. Берел қорымын зерттеген ғалым?

    5. Балқарағайдан ойып жасалған өнер туындысын ата?

    6. Мәйітті ұзақ сақтау үшін қолданылған құпия әдіс?

    7.Берел қорымы қай ауданнан табылды?



    о

    т

    ы

    з









    с

    а

    қ







    с

    а

    р

    к

    о

    ф

    а

    г

    с

    а

    м

    а

    ш

    е

    в


    г

    р

    и

    ф

    о

    н




    б

    а

    л

    ь

    з

    а

    м

    д

    а

    у

    қ

    а

    т

    о

    н

    қ

    а

    р

    а

    ғ

    а

    й




    ҚБ «Көңілді смайликтер»

    Сөзжұмбақтың ортасынан кілт сөз шығады. Кілт сөз арқылы жаңа тақырыпты ашады.







    А3 сөзжұмбақ











    Ортасы

    13 мин


















    5 мин





















    5 мин







    5 мин

    1 тапсырма « Дананың кілті»

    Топтық жұмыс

    1 топ «Берел мен Тасмола мәдениетін салыстыру» /венн диаграммасы/

    2 топ « Тасмола мәдениетіне сипаттама» күн/

    3 топ «Тасмола мәдениетінің ерекшелігі (мұртты обалар) //кластер/

    4 топ «Тасмола мәдениетінен табылған заттар» /бес асық әдісі/

    Дескриптор:

    Берел мен Тасмола мәдениетінің ұқсатықтары мен айырмашылықтарын табады.

    Тасмола мәдениеті туралы мағлұмат алады, обадан табылған заттарды және мұртты обалар ерекшелігін анықтайды.

    Әр топ бір-бірін критерий арқылы бағалайды.

    ҚБ Ағылшынша « Лайк, Дизлайк»

    2 тапсырма « Ойлан» кілті» Жеке жұмыс

    « Ия , жоқ » кестесі :

    Тұжырымдар

    ия

    жоқ

    1)Тасмола мәдениетінің қалыптасқан кезеңі ‑ б.з.б. VII- III ғғ

    +


    2)Тасмола обаларының ұзындығы20-45 м.


    +

    3) Тасмола мәдениеті обаларының басқа сақ обаларынан ерекшелігі жоқ


    +

    4)Тасмола обаларын төбеден қарағанда тас тізбектері мұртқа ұқсас келеді

    +


    5) Тасмола мәдениеті аримаспы тайпаларынан қалған ескерткіш

    +


    Дескриптор :

    Тасмола мәдениетінің ерекшеліктерін анықтап, тұжырымдардың дұрыс, бұрыстығын ажыратады.

    ҚБ» Мадақтау»

    3 тапсырма «Кім жылдам?» кілті

    Тарихи мазмұндама. Жұптық жұмыс.

    Оқушылар мәтін бойынша дәптерге тарихи мазмұндама жазады.Тірек сөздер;Тасмола, исседон, мұртты обалар, үлкен кіші,тізбек ,300-ден астам, бағдаршам,М.Қ.Қадырбаев.

    ҚБ «Алтын асық»

    Сабақты бекіту

    «Алтын қорапша» тәтілер

    1 сұрақ Тасмола мәдениеті ескерткіші табылған жер? /Павлодар обл. Екібастұз ауд. Тасмола ауылы/

    2 сұрақ Таралған аймағы /Орталық, Солтүстік және Шығыс Қазақстан/

    3 сұрақ Мүртты обалар қай ғасырға жатады? /7-3 ғ/

    4 сұрақ Обалардың мұртты деп аталу себебін айта аласыңба? /тізбектелген тастардан құралған, мұртқа ұқсайды/

    5 сұрақ Мұртты обалардың қандай түрлері бар , оларды ата? / “Мұртты обалардың” 4 түрі кездеседі. Біріншісі - үлкендеу обаның шығыс жағынан салынған кішілеу оба. Екіншісі - екі оба оңтүстіктен солтүстікке қарай қатар салынады. Үшіншісі - алдымен үлкен оба салынады, оның үстінен кіші оба тұрғызылады. Төртіншісі - үшіншіге ұқсас, бірақ бұл обалардың ара жігін қазба барысында ғана анықтауға болады. 

    6 сұрақ Табылған заттарын ата? / әшекей бұйымдар, таутеке, бұланның алтын, қола мүсіндері, аң бейнесіндегі әшекей бұйымдар/

    7 сұрақ Сендердің ойларыңша «мұртты обалар» сақтардың діни-наным сенімдері, дүниетанымдары туралы жеткілікті ақпарат береді ме? / ия береді , өйткені тас тізбектегі оттың, сынған ыдыстың қалдықтары құрбандық шалу , діни наным белгілерін көрсетеді.

    ҚБ «Жапонша бағалау»

    Алақан-толық түсіндім

    Үш саусақ- сұрағым бар

    Жұдырық- түсінбедім





    Венн диаграммасы


    суреттер







    Топтама























    тәттілер

    Соңы


    5 мин



    Мен үшін.... қиын болды.Мені ..... таң қалдырды. Мен..... өзімді бағалай аламын









    қалдырды.Мен..... өзімді бағалай аламын.

    Рефлексия:









    Үйге тапсырма « Тасмола мәдениеті» туралы қосымша деректер тауып келу.



    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?


    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 5 сынып
    29.04.2020
    5124
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дуйсенова Гулназ Қадыржанкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации