Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 5 сынып "Тасмола мәдениеті"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: |
Мектеп:Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Дуйсенова Г |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тасмола археологиялық ескерткіші «Мұртты обалардың ерекшелігі неде?» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
5.2.2.1- археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.2.1.2- ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Мұртты обалардың ерекшеліктерін біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі: «мұртты» обаларды зерттеу арқылы сақтардың шаруашылығы мен дүниетанымы туралы түсінік қалыптасады; Археологиялық ескерткіштерді сипаттайды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Дереккөздермен жұмыс жасай отырып, қосымша материалдарды саралайды, ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- Тасмола мәдениеті туралы жалпы мағлумат алады; - Оба құрылысын өзге қорғандармен салыстырып, 3 ерекшелігін атайды; - Дерек негізінде обаны кімдер тұрғызғанын, неліктен тұрғызғанын анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
бейнелеу өнері, география, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтармен байланыс |
- Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын насихаттау; -сыни тұрғысынан ойлау -Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; -шығармашылыққа баулу -ізденіс қабілеттерін арттыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Не істей алады? Бесшатыр, Шілікті, Берел, Есік обалары белгілі болғандықтан, белгісіз «мұртты оба» суретіне назар аударады (айтылым) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тасмола, исседон, мұртты обалар, үлкен кіші,тізбек , бағдаршам |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар мен мәтін ұсыну; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мәтіндегі ақпаратты қолдана отырып, Кім? Не? Қашан? Қайда? Сұрақтарына жауап береді. (оқылым) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Неліктен? Сіз обалардың мұртты обалар деп аталу себебін айта аласызба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Неліктен? Сіз мұртты обалардың қандай түрлері бар екенін айта аласызба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Неліктен? Сіз мұртты обалардың қай жерлерде таралғанын айта аласызба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Дүниетану пәнінен түсініктері бар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсырмасын сөзжұмбақ арқылы сұрау «Мені тап ?» кілті 1.Берел қорымынан қанша ірі оба табылды? 2.Берел қорымы қай тайпаның ескерткіші? 3.Қима ағаштан жасалған табыт қалай аталады? 4. Берел қорымын зерттеген ғалым? 5. Балқарағайдан ойып жасалған өнер туындысын ата? 6. Мәйітті ұзақ сақтау үшін қолданылған құпия әдіс? 7.Берел қорымы қай ауданнан табылды?
ҚБ «Көңілді смайликтер» Сөзжұмбақтың ортасынан кілт сөз шығады. Кілт сөз арқылы жаңа тақырыпты ашады. |
А3 сөзжұмбақ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 13 мин
5 мин
5 мин
5 мин |
1 тапсырма « Дананың кілті» Топтық жұмыс 1 топ «Берел мен Тасмола мәдениетін салыстыру» /венн диаграммасы/ 2 топ « Тасмола мәдениетіне сипаттама» күн/ 3 топ «Тасмола мәдениетінің ерекшелігі (мұртты обалар) //кластер/ 4 топ «Тасмола мәдениетінен табылған заттар» /бес асық әдісі/ Дескриптор: Берел мен Тасмола мәдениетінің ұқсатықтары мен айырмашылықтарын табады. Тасмола мәдениеті туралы мағлұмат алады, обадан табылған заттарды және мұртты обалар ерекшелігін анықтайды. Әр топ бір-бірін критерий арқылы бағалайды. ҚБ Ағылшынша « Лайк, Дизлайк» 2 тапсырма « Ойлан» кілті» Жеке жұмыс « Ия , жоқ » кестесі :
Дескриптор : Тасмола мәдениетінің ерекшеліктерін анықтап, тұжырымдардың дұрыс, бұрыстығын ажыратады. ҚБ» Мадақтау» 3 тапсырма «Кім жылдам?» кілті Тарихи мазмұндама. Жұптық жұмыс. Оқушылар мәтін бойынша дәптерге тарихи мазмұндама жазады.Тірек сөздер;Тасмола, исседон, мұртты обалар, үлкен кіші,тізбек ,300-ден астам, бағдаршам,М.Қ.Қадырбаев. ҚБ «Алтын асық» Сабақты бекіту «Алтын қорапша» тәтілер 1 сұрақ Тасмола мәдениеті ескерткіші табылған жер? /Павлодар обл. Екібастұз ауд. Тасмола ауылы/ 2 сұрақ Таралған аймағы /Орталық, Солтүстік және Шығыс Қазақстан/ 3 сұрақ Мүртты обалар қай ғасырға жатады? /7-3 ғ/ 4 сұрақ Обалардың мұртты деп аталу себебін айта аласыңба? /тізбектелген тастардан құралған, мұртқа ұқсайды/ 5 сұрақ Мұртты обалардың қандай түрлері бар , оларды ата? / “Мұртты обалардың” 4 түрі кездеседі. Біріншісі - үлкендеу обаның шығыс жағынан салынған кішілеу оба. Екіншісі - екі оба оңтүстіктен солтүстікке қарай қатар салынады. Үшіншісі - алдымен үлкен оба салынады, оның үстінен кіші оба тұрғызылады. Төртіншісі - үшіншіге ұқсас, бірақ бұл обалардың ара жігін қазба барысында ғана анықтауға болады. 6 сұрақ Табылған заттарын ата? / әшекей бұйымдар, таутеке, бұланның алтын, қола мүсіндері, аң бейнесіндегі әшекей бұйымдар/ 7 сұрақ Сендердің ойларыңша «мұртты обалар» сақтардың діни-наным сенімдері, дүниетанымдары туралы жеткілікті ақпарат береді ме? / ия береді , өйткені тас тізбектегі оттың, сынған ыдыстың қалдықтары құрбандық шалу , діни наным белгілерін көрсетеді. ҚБ «Жапонша бағалау» Алақан-толық түсіндім Үш саусақ- сұрағым бар Жұдырық- түсінбедім
|
Венн диаграммасы суреттер
Топтама
тәттілер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы 5 мин
|
Мен үшін.... қиын болды.Мені ..... таң қалдырды. Мен..... өзімді бағалай аламын
қалдырды.Мен..... өзімді бағалай аламын. Рефлексия:
Үйге тапсырма « Тасмола мәдениеті» туралы қосымша деректер тауып келу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |