Материалдар / Ашық сабақ. №65 сабақ. Қосу және азайту – өзара кері амалдар.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. №65 сабақ. Қосу және азайту – өзара кері амалдар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика. Ашық сабақ. №65 сабақ. Қосу және азайту – өзара кері амалдар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2023
263
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:
Бөлім:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:

Математика
Саяхат.
№65 сабақ. Қосу және азайту – өзара кері амалдар.
1.1.2.2 қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және
азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері
арасындағы байланысты анықтау;
1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану
Алған білімдерін қолданады

Сабақтың мақсаты
Сабақтың барысы
Сабақты
Педагогтің әрекеті
ң кезеңі//
уақыты
Сабақ
Психологиялық ахуал қалыптастыру
тың
Ынталандыру
басы
5 минут
Біздің кейіпкерлер отбасымен бірге
саяхаттауға шығады.
Сен саяхатта болдың ба?
Сенің қайда саяхаттауға барғың келеді?
Адамдар неге саяхатқа шығады?

Өткенді
пысықтау
5 минут

Сабақ
тың
ортасы
20 минут

Оқушының
әрекеті

Оқушылар
сұрақтарға
жауап береді.

Өткенді пысықтау
Балалар қосу және азайту компоненттерін
атай алулары қажет.
Қосылғыш
Қосылғыш
Қосындының мәні

6
4

20
30

70
20

5
5

Азайғыш

10

80

9

Азайтқыш
Айырманың мәні

7

30

10
0
20

Жаңа тақырып
ФС тапсырмасы
№1 тапсырма.
Суретке қара.
Неше ересек адам саяхатқа шығуға
жиналды? (5)
Неше бала? (3)
Барлығы неше адам?
Өрнекті оқы.
5+3=8
Мұғалім оқушылардан жазбаны
түсіндіруді
сұрайды:
Бірінші қосылғыш – 5
Екінші қосылғыш -3
Қосындының мәні - 8
Өрнекті оқы.
8-3=5
Азайғыш - 8
Азайтқыш - 3

Бағалау

Қосындының
мәнін табады.
Айырманың
мәнін табады.

Ресурстар

Саяхат
туралы
суреттер

Дескриптор:
Қосындының мәнін
тапты
Айырманың мәнін
тапты

Таратпа
материал

6

Оқулық
Жазбаны
түсіндіреді.
Бұлар өзара
байланысты
мысалдар.
Оларды кейде
өзара
байланысты
мысалдар
төрттігі деп те
атайды.

Амалдарды
орындайды

Дескриптор:
Жазбаны түсіндіре
алды
Қосу мен азайту
өзара кері амалдар
екенін түсінді
Суреттер

Қосу және
азайту
кестесі

Айырманың мәні - 5
5-ті 3-ке арттырдық.
8-ді 3-ке кеміттік.
Қосу мен азайту қандай амалдар? (кері)
5+3=8
3+5=8
8–3=5
8–5=3
Оқулық
Топтық жұмыс
№2 тапсырма
5+2=7
2+5=7
Бұл қандай қасиет? (қосудың
ауыстырымдылық қасиеті.)
7-5=2
7-2=5
Қосуды азайтумен тексеруге болады.
Біз бүгін үйренгенімізді қолданатын
боламыз.
ЕБҚ
Бос орындарға тиісті сандарды қой.
7+*=10
10-*=5
*+20=40
*-50=30
ЕҚБ
Есеп шығарып көр.
Жайнада бес алма бар еді. Оған Мақсат
тағы он алма берді Жайнада қанша алма
болды?

Топтық
жұмыс
жасайды

Дескриптор:
Оқушылар
сұрақтарға жауап
берді.
Қосудың
ауыстырымдылық
қасиетін есіңе
түсірді

Суреттер

Жеке жұмыс
жасайды

Есеп
шығарады

Суреттер
Сен мықтысың!

Дәптермен жұмыс
1-тапсырма
Дәптердегі
тапсырманы
орындайды

Сергіту
сәті
2 минут

ДескриптоР:
Санның құрамын
біледі
Тапсырманы өз
бетінше орындады

Жұмыс
дәптері

Оқулық

Жаттығу
жасайды
Суреттер

Өзіндік жұмыс
№3 тапсырма
Қосу және азайтуға берілген өзара
байланысты мысалдар құрастырады.
80+10=90
10+80=90
90-10=80
90-80=10

ФС тапсырмасы
«Көгөніс жинаймыз» ойыны
№4 тапсырма
Екі себетке салуға көмектес.
Әрқайсысында 7 килограмнан
болатындай орналастыр.
Оқушылар әртүрлі нұсқалар ұсынады.
1) Пияз – 3кг
Картоп – 3кг
Орамжапырақ – 1кг
2) Апельсин – 2кг
Қияр – 1кг
Алма – 1кг
Пияз - 3кг
Сабақты
қорыту
6минут

№5 тапсырма
Қай заттың суреті қойылмаған?
Тапсырманы орындау үшін қатарлар мен
бағандарға заттардың орналасу
заңдылығын анықтайды.
Бірінші суретте қатарлар мен бағандарда
заттар (жеңіл көлік, қайық, ұшақ) бірден
ғана орналасқан, яғни қайталанбайды.
Екінші қатарды қарастырады.
Қандай заттар бар? (қайық, жеңіл көлік)
Не жетіспейді? (ұшақ)
Екінші бағанды қарастырады.
Қандай заттар бар? (қайық, жеңіл көлік)
Не жетіспейді? (ұшақ)
Осылай ұшақтың суреті қойылмағанын
анықтайды

Қосымша
тапсырма
2минут
ҚЖ:
Тапсырманы орында

Мысалдар
құрастырады

Керемет!

Оқулық

Дескриптор:
90,80,70 сандарының
құрамын жазды.
Қосу және азайтуға
берілген өзара
Таратпа
байланысты
парақтар
мысалдар
құрастырды
Тапсырманы
орындайды
Ойын
ойнайды

Екінші суретте
алдымен үшінші
қатардағы бос
орында
пойыздың суреті
қойылмағанын
анықтайды.
Осыдан кейін
екінші бағандағы
бос орында
автобустың
суреті
тұратынын
анықтайды.
Екінші
қатардағы
қалған бос
орында жеңіл
көліктің суреті
тұратынын
анықтайды.

ДескриптоР:
Көгөністерді екі
себетке салуға
көмектесті.
Әрқайсысында 7
килограмнан
болатындай
орналастырды

Дескриптор:
Қатарлар мен
бағандарға
заттардың орналасу
заңдылығын
анықтады.
Белгісіз затты таба
алды

Көгөністер

Себет

Оқулық

Суреттер

Қосымша
жұмыс
орындайды

Таратпа
парақтар

Кері
байланыс
5 минут

Кері байланыс
жасайды
Кері
байланыс
парағы

Кері байланыс

«Табыс ағашы» әдісі

Ресурстар:

Азайғыш
10
Азайтқыш 7
Айырманың
мәні
Қосылғыш
6
Қосылғыш
4
Қосындының
мәні

80 100
30 20

20
30

70
20

9
6

5
5
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!