Ашық сабақ. №65 сабақ. Қосу және азайту – өзара кері амалдар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. №65 сабақ. Қосу және азайту – өзара кері амалдар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика. Ашық сабақ. №65 сабақ. Қосу және азайту – өзара кері амалдар.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Пәні:
Бөлім:
Сабақтың тақырыбы:
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:

Математика
Саяхат.
№65 сабақ. Қосу және азайту – өзара кері амалдар.
1.1.2.2 қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және
азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері
арасындағы байланысты анықтау;
1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану
Алған білімдерін қолданады

Сабақтың мақсаты
Сабақтың барысы
Сабақты
Педагогтің әрекеті
ң кезеңі//
уақыты
Сабақ
Психологиялық ахуал қалыптастыру
тың
Ынталандыру
басы
5 минут
Біздің кейіпкерлер отбасымен бірге
саяхаттауға шығады.
Сен саяхатта болдың ба?
Сенің қайда саяхаттауға барғың келеді?
Адамдар неге саяхатқа шығады?

Өткенді
пысықтау
5 минут

Сабақ
тың
ортасы
20 минут

Оқушының
әрекеті

Оқушылар
сұрақтарға
жауап береді.

Өткенді пысықтау
Балалар қосу және азайту компоненттерін
атай алулары қажет.
Қосылғыш
Қосылғыш
Қосындының мәні

6
4

20
30

70
20

5
5

Азайғыш

10

80

9

Азайтқыш
Айырманың мәні

7

30

10
0
20

Жаңа тақырып
ФС тапсырмасы
№1 тапсырма.
Суретке қара.
Неше ересек адам саяхатқа шығуға
жиналды? (5)
Неше бала? (3)
Барлығы неше адам?
Өрнекті оқы.
5+3=8
Мұғалім оқушылардан жазбаны
түсіндіруді
сұрайды:
Бірінші қосылғыш – 5
Екінші қосылғыш -3
Қосындының мәні - 8
Өрнекті оқы.
8-3=5
Азайғыш - 8
Азайтқыш - 3

Бағалау

Қосындының
мәнін табады.
Айырманың
мәнін табады.

Ресурстар

Саяхат
туралы
суреттер

Дескриптор:
Қосындының мәнін
тапты
Айырманың мәнін
тапты

Таратпа
материал

6

Оқулық
Жазбаны
түсіндіреді.
Бұлар өзара
байланысты
мысалдар.
Оларды кейде
өзара
байланысты
мысалдар
төрттігі деп те
атайды.

Амалдарды
орындайды

Дескриптор:
Жазбаны түсіндіре
алды
Қосу мен азайту
өзара кері амалдар
екенін түсінді
Суреттер

Қосу және
азайту
кестесі

Айырманың мәні - 5
5-ті 3-ке арттырдық.
8-ді 3-ке кеміттік.
Қосу мен азайту қандай амалдар? (кері)
5+3=8
3+5=8
8–3=5
8–5=3
Оқулық
Топтық жұмыс
№2 тапсырма
5+2=7
2+5=7
Бұл қандай қасиет? (қосудың
ауыстырымдылық қасиеті.)
7-5=2
7-2=5
Қосуды азайтумен тексеруге болады.
Біз бүгін үйренгенімізді қолданатын
боламыз.
ЕБҚ
Бос орындарға тиісті сандарды қой.
7+*=10
10-*=5
*+20=40
*-50=30
ЕҚБ
Есеп шығарып көр.
Жайнада бес алма бар еді. Оған Мақсат
тағы он алма берді Жайнада қанша алма
болды?

Топтық
жұмыс
жасайды

Дескриптор:
Оқушылар
сұрақтарға жауап
берді.
Қосудың
ауыстырымдылық
қасиетін есіңе
түсірді

Суреттер

Жеке жұмыс
жасайды

Есеп
шығарады

Суреттер
Сен мықтысың!

Дәптермен жұмыс
1-тапсырма
Дәптердегі
тапсырманы
орындайды

Сергіту
сәті
2 минут

ДескриптоР:
Санның құрамын
біледі
Тапсырманы өз
бетінше орындады

Жұмыс
дәптері

Оқулық

Жаттығу
жасайды
Суреттер

Өзіндік жұмыс
№3 тапсырма
Қосу және азайтуға берілген өзара
байланысты мысалдар құрастырады.
80+10=90
10+80=90
90-10=80
90-80=10

ФС тапсырмасы
«Көгөніс жинаймыз» ойыны
№4 тапсырма
Екі себетке салуға көмектес.
Әрқайсысында 7 килограмнан
болатындай орналастыр.
Оқушылар әртүрлі нұсқалар ұсынады.
1) Пияз – 3кг
Картоп – 3кг
Орамжапырақ – 1кг
2) Апельсин – 2кг
Қияр – 1кг
Алма – 1кг
Пияз - 3кг
Сабақты
қорыту
6минут

№5 тапсырма
Қай заттың суреті қойылмаған?
Тапсырманы орындау үшін қатарлар мен
бағандарға заттардың орналасу
заңдылығын анықтайды.
Бірінші суретте қатарлар мен бағандарда
заттар (жеңіл көлік, қайық, ұшақ) бірден
ғана орналасқан, яғни қайталанбайды.
Екінші қатарды қарастырады.
Қандай заттар бар? (қайық, жеңіл көлік)
Не жетіспейді? (ұшақ)
Екінші бағанды қарастырады.
Қандай заттар бар? (қайық, жеңіл көлік)
Не жетіспейді? (ұшақ)
Осылай ұшақтың суреті қойылмағанын
анықтайды

Қосымша
тапсырма
2минут
ҚЖ:
Тапсырманы орында

Мысалдар
құрастырады

Керемет!

Оқулық

Дескриптор:
90,80,70 сандарының
құрамын жазды.
Қосу және азайтуға
берілген өзара
Таратпа
байланысты
парақтар
мысалдар
құрастырды
Тапсырманы
орындайды
Ойын
ойнайды

Екінші суретте
алдымен үшінші
қатардағы бос
орында
пойыздың суреті
қойылмағанын
анықтайды.
Осыдан кейін
екінші бағандағы
бос орында
автобустың
суреті
тұратынын
анықтайды.
Екінші
қатардағы
қалған бос
орында жеңіл
көліктің суреті
тұратынын
анықтайды.

ДескриптоР:
Көгөністерді екі
себетке салуға
көмектесті.
Әрқайсысында 7
килограмнан
болатындай
орналастырды

Дескриптор:
Қатарлар мен
бағандарға
заттардың орналасу
заңдылығын
анықтады.
Белгісіз затты таба
алды

Көгөністер

Себет

Оқулық

Суреттер

Қосымша
жұмыс
орындайды

Таратпа
парақтар

Кері
байланыс
5 минут

Кері байланыс
жасайды
Кері
байланыс
парағы

Кері байланыс

«Табыс ағашы» әдісі

Ресурстар:

Азайғыш
10
Азайтқыш 7
Айырманың
мәні
Қосылғыш
6
Қосылғыш
4
Қосындының
мәні

80 100
30 20

20
30

70
20

9
6

5
5
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
22.01.2023
624
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі