Материалдар / Ашық сабақ: 6 саны мен цифры

Ашық сабақ: 6 саны мен цифры

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
947
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:«Жасөркен» ересек тобының ұйымдастырылған оқу іс – әрекетніңтехнологиялық картасы Өткізген уақыты: Білім беру саласы:Таным.Оқу іс әрекеті: Қ.М.Ұ.Қ. Тақырыбы: «6 саны мен цифры»Мақсаты:Білімділік: 6 санымен және оның құрамымен таныстыру.Дамытушылық: 1-ден 6-ға дейін ауызша тура және кері санап, ойын элементтерін, ертегіні қолдану тәсілдері арқылы баланың ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.Тәрбиелік:Балаларды ұйымшылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: 6 саны туралы айтып, салыстыру,санау.Қаостілділік: алты-шесть; түлкі-лиса; қоян-заяц; қасқыр-волк; аю-медведь; санау-считать; т.б.


Іс – әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс -әрекеті


Балалардың іс - әрекеті






Себепті қызығушылығын ояту кезеңі





























Ғажайып сәт
  • Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті. Қане, алдымен қонақтарымызбен үш тілде амандасайық. Оларға қандай ақылды балалар екенімізді көрсетейік.
  • Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
  • Ия, қыс мезгілі. Ал қыста не жауады? Қараңдаршы мына жерда жатқан қарларда сандар жазылған.
  • Балалар, ендеше маған кім 1-ден 5- ке дейін санап беред?
  • Балалар, бізге хат келді. Хатты




  • Қонақтармен үш тілде амандасады.
  • Қыс мезгілі.
  • Жердегі қарларды санап, қандай сан жазылғанын айтады.


  • 1-ден 5-ке дейін тура және кері санайды.




  • Ұйымдастыру-шылықізденіс кезеңі









































































    Рефлексивті жинақтау кезе
    бауырсақ жіберіпті. Ол бүгін бізге 6 саны мен цифрын таныстыруға алып келе жатырған жолында кедергілерге тап болыпты. Енді ол бізден көмек сұрап жазыпты.
  • Балалар, бауырсаққа бармас бұрын 6 санымен танысып алайықшы.
  • Біз қазір бауырсаққа көмекке аттанайық. Шеңберге тұрайық.
  • Балалар, орман іші қыста қарға толы болады. Ендеше күртік қарлармен жүрейік.
  • Бауырсақ жылап отыр екен. Оны қоян ұстап алыпты.біз қоянның тапсырмасын орындасақ ол бауырсақты жіберемін дейді.
  • Қоянның тапсырмалары:
  • Қоян туралы тақпақ айту.
  • Балалар, қоянның көжектері бар екен. Ол көжектеріне тамақ керек дейді. Ал, қояндар нені жақсы көреді? Ендеше тақтадағы сәбіздерді 6-ға жеткізейік.
  • Қоян бауырсақты босатып, жөнімен кетеді. Балалар, бауырсақ сендерге рахметін айтып жатыр. Балалар, бауырсағымыз бізге асығамын деп, енді қасқырға ұсталып қалды. Оның да сендерге арналған тапсырмалары бар екен.
  • 6 санын ауада және тақтаға жаз.
  • Сергіту сәті1 дегенде - көбелек тұрды таңертең.2 дегенде – қанатын жайып керілді.3 дегенде – шықпен бетін жуады.4 дегенде – шыр айналып билейді.5 дегенде – гүлге келіп қонады.6 дегенде – ұшып кетеді. Аю да бауырсақты ұстап алып, тапсырмасын орындасаңдар жіберемін дейді.
  • Балалар, аю нені жегенді жақсы көреді?
  • Дұрыс. Ендеше, біз мына құлпынайларды салыстырайық.
  • Балалар, біздің бауырсағымыз сендерге рахметін айтып жатыр. Ол енді қу түлкіге ұсталып қалыпты. Оның тапсырмасы бар екен. Орындаймыз ба?Дәптермен жұмыс:2-тапсырма: әр үйде 6 терезеден болу керек. Суретін сал.3-тапсырма: тәрелкеде 6 кәмпит болу керек, суретін сал.Аңдардың тапсырмасын орындадық, бауырсаққа көмектестік енді қайтатын да кез келді. Енді өз орнымызға қайтатын да кез келді. Ал бауырсақты біз атасы мен әжесіне қайтарып берейік.Қорытынды:
  • Балалар, бүгінгі ертегі сабағымыз ұнады ма?
  • Біз қандай санмен таныстық?
  • Кім 6 ға дейін санап бере алады?
  • Балаларды мадақтап, оқу іс әрекетін аяқтау.


    6 саны мен цифрымен танысады. 6-ға дейін тура және кері санайды.Шеңберге тұрып, ормандағы күртік қардың үстінімен келе жатырған сияқты жүреді.

    Орманда жүргендей елестетеді.Қоянның тапсырмаларын орындауға келіседі.
  • Сәбіз жегенді.
  • Қоянның тапсырмасын орындайды.Қасқырдың тапсырмаларын орындуға кіріседі.



    Сергіту сәтін қимыл-қозғалыс арқылы көрсетіп жасайды.









  • Құлпынай жегенді жақсы көреді.
  • Тақтадағы құлпынайларды салыптырады.
  • Түлкінің тапсырмасын орындайды.

    - иә, орындаймыз.Дәптердегі тапсырмаларды орындайды.Терезелер мен кәмпиттердің суреттерін салады.-5 саусақ.-5 саусақ.-Санайды.Көздерін жұмып орындарына отырады.
  • Ия, ұнады.
  • 6 санымен таныстық.
  • Балалар қолдарын көтеріп санайды.


  • Күтілетін нәтиже:Не білді: 6 саны мен цифры туралы. 1-ден 6-ға дейін тура және кері санауды.Меңгерді: 6 санының құрамын меңгерді.Даңдыланды: ұйымшылдыққа, қайырымдылыққа дағдыланды.

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ