Себепті қызығушылығын ояту
кезеңі
|
Ғажайып
сәт
-
Балалар, бүгін бізге қонақтар
келіпті. Қане, алдымен қонақтарымызбен үш тілде амандасайық. Оларға
қандай ақылды балалар екенімізді
көрсетейік.
-
Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
-
Ия, қыс мезгілі. Ал қыста не
жауады? Қараңдаршы мына жерда жатқан қарларда сандар
жазылған.
-
Балалар, ендеше маған кім
1-ден 5- ке дейін санап беред?
-
Балалар, бізге хат келді.
Хатты
|
|
Ұйымдастыру-
шылық
ізденіс
кезеңі
Рефлексивті жинақтау
кезе
|
бауырсақ жіберіпті. Ол бүгін
бізге 6 саны мен цифрын таныстыруға алып келе жатырған жолында
кедергілерге тап болыпты. Енді ол бізден көмек сұрап
жазыпты.
-
Балалар, бауырсаққа бармас
бұрын 6 санымен танысып алайықшы.
-
Біз қазір бауырсаққа көмекке
аттанайық. Шеңберге тұрайық.
-
Балалар, орман іші қыста қарға
толы болады. Ендеше күртік қарлармен
жүрейік.
-
Бауырсақ жылап отыр екен. Оны
қоян ұстап алыпты.біз қоянның тапсырмасын орындасақ ол бауырсақты
жіберемін дейді.
Қоянның
тапсырмалары:
-
Қоян туралы тақпақ
айту.
-
Балалар, қоянның көжектері бар
екен. Ол көжектеріне тамақ керек дейді. Ал, қояндар нені жақсы
көреді? Ендеше тақтадағы сәбіздерді 6-ға
жеткізейік.
Қоян бауырсақты босатып,
жөнімен кетеді. Балалар, бауырсақ сендерге рахметін айтып жатыр.
Балалар, бауырсағымыз бізге асығамын деп, енді қасқырға ұсталып
қалды. Оның да сендерге арналған тапсырмалары бар
екен.
-
6 санын ауада және тақтаға
жаз.
Сергіту
сәті
1 дегенде - көбелек тұрды
таңертең.
2 дегенде – қанатын жайып
керілді.
3 дегенде – шықпен бетін
жуады.
4 дегенде – шыр айналып
билейді.
5 дегенде – гүлге келіп
қонады.
6 дегенде – ұшып
кетеді.
Аю да бауырсақты ұстап алып,
тапсырмасын орындасаңдар жіберемін
дейді.
-
Балалар, аю нені жегенді жақсы
көреді?
-
Дұрыс. Ендеше, біз мына
құлпынайларды салыстырайық.
Балалар, біздің бауырсағымыз
сендерге рахметін айтып жатыр.
Ол енді қу түлкіге ұсталып
қалыпты. Оның тапсырмасы бар екен. Орындаймыз
ба?
Дәптермен
жұмыс:
2-тапсырма: әр үйде 6
терезеден болу керек. Суретін сал.
3-тапсырма: тәрелкеде 6 кәмпит
болу керек, суретін сал.
Аңдардың тапсырмасын
орындадық, бауырсаққа көмектестік енді қайтатын да кез келді. Енді
өз орнымызға қайтатын да кез келді. Ал бауырсақты біз атасы мен
әжесіне қайтарып берейік.
Қорытынды:
-
Балалар, бүгінгі ертегі
сабағымыз ұнады ма?
-
Біз қандай санмен
таныстық?
-
Кім 6 ға дейін санап бере
алады?
Балаларды мадақтап, оқу іс
әрекетін аяқтау.
|
6 саны мен цифрымен
танысады.
6-ға дейін тура және кері
санайды.
Шеңберге тұрып, ормандағы
күртік қардың үстінімен келе жатырған сияқты
жүреді.
Орманда жүргендей
елестетеді.
Қоянның тапсырмаларын
орындауға келіседі.
Қоянның тапсырмасын
орындайды.
Қасқырдың тапсырмаларын
орындуға кіріседі.
Сергіту сәтін қимыл-қозғалыс
арқылы көрсетіп жасайды.
Түлкінің тапсырмасын
орындайды.
- иә,
орындаймыз.
Дәптердегі тапсырмаларды
орындайды.
Терезелер мен кәмпиттердің
суреттерін салады.
-5
саусақ.
-5
саусақ.
-Санайды.
Көздерін жұмып орындарына
отырады.
|