Ашық сабақ: 6 саны мен цифры

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: 6 саны мен цифры

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

«Жасөркен» ересек тобының ұйымдастырылған оқу іс – әрекетніңтехнологиялық картасы

Өткізген уақыты:

Білім беру саласы:Таным.

Оқу іс әрекеті: Қ.М.Ұ.Қ.

Тақырыбы: «6 саны мен цифры»

Мақсаты:

Білімділік: 6 санымен және оның құрамымен таныстыру.

Дамытушылық: 1-ден 6-ға дейін ауызша тура және кері санап, ойын элементтерін, ертегіні қолдану тәсілдері арқылы баланың ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.

Тәрбиелік:Балаларды ұйымшылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: 6 саны туралы айтып, салыстыру,санау.

Қаостілділік: алты-шесть; түлкі-лиса; қоян-заяц; қасқыр-волк; аю-медведь; санау-считать; т.б.


Іс – әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс -әрекеті


Балалардың іс - әрекеті




Себепті қызығушылығын ояту кезеңі
















Ғажайып сәт

  • Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті. Қане, алдымен қонақтарымызбен үш тілде амандасайық. Оларға қандай ақылды балалар екенімізді көрсетейік.

  • Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

  • Ия, қыс мезгілі. Ал қыста не жауады? Қараңдаршы мына жерда жатқан қарларда сандар жазылған.

  • Балалар, ендеше маған кім 1-ден 5- ке дейін санап беред?

  • Балалар, бізге хат келді. Хатты



  • Қонақтармен үш тілде амандасады.

  • Қыс мезгілі.

  • Жердегі қарларды санап, қандай сан жазылғанын айтады.


  • 1-ден 5-ке дейін тура және кері санайды.




Ұйымдастыру-

шылық

ізденіс кезеңі






































Рефлексивті жинақтау кезе

бауырсақ жіберіпті. Ол бүгін бізге 6 саны мен цифрын таныстыруға алып келе жатырған жолында кедергілерге тап болыпты. Енді ол бізден көмек сұрап жазыпты.

  • Балалар, бауырсаққа бармас бұрын 6 санымен танысып алайықшы.

  • Біз қазір бауырсаққа көмекке аттанайық. Шеңберге тұрайық.

  • Балалар, орман іші қыста қарға толы болады. Ендеше күртік қарлармен жүрейік.

  • Бауырсақ жылап отыр екен. Оны қоян ұстап алыпты.біз қоянның тапсырмасын орындасақ ол бауырсақты жіберемін дейді.

Қоянның тапсырмалары:

  1. Қоян туралы тақпақ айту.

  2. Балалар, қоянның көжектері бар екен. Ол көжектеріне тамақ керек дейді. Ал, қояндар нені жақсы көреді? Ендеше тақтадағы сәбіздерді 6-ға жеткізейік.

Қоян бауырсақты босатып, жөнімен кетеді. Балалар, бауырсақ сендерге рахметін айтып жатыр. Балалар, бауырсағымыз бізге асығамын деп, енді қасқырға ұсталып қалды. Оның да сендерге арналған тапсырмалары бар екен.

  1. 6 санын ауада және тақтаға жаз.

Сергіту сәті

1 дегенде - көбелек тұрды таңертең.

2 дегенде – қанатын жайып керілді.

3 дегенде – шықпен бетін жуады.

4 дегенде – шыр айналып билейді.

5 дегенде – гүлге келіп қонады.

6 дегенде – ұшып кетеді.

Аю да бауырсақты ұстап алып, тапсырмасын орындасаңдар жіберемін дейді.

  • Балалар, аю нені жегенді жақсы көреді?

  • Дұрыс. Ендеше, біз мына құлпынайларды салыстырайық.

Балалар, біздің бауырсағымыз сендерге рахметін айтып жатыр.

Ол енді қу түлкіге ұсталып қалыпты. Оның тапсырмасы бар екен. Орындаймыз ба?

Дәптермен жұмыс:

2-тапсырма: әр үйде 6 терезеден болу керек. Суретін сал.

3-тапсырма: тәрелкеде 6 кәмпит болу керек, суретін сал.

Аңдардың тапсырмасын орындадық, бауырсаққа көмектестік енді қайтатын да кез келді. Енді өз орнымызға қайтатын да кез келді. Ал бауырсақты біз атасы мен әжесіне қайтарып берейік.

Қорытынды:

  • Балалар, бүгінгі ертегі сабағымыз ұнады ма?

  • Біз қандай санмен таныстық?

  • Кім 6 ға дейін санап бере алады?

Балаларды мадақтап, оқу іс әрекетін аяқтау.



6 саны мен цифрымен танысады.

6-ға дейін тура және кері санайды.

Шеңберге тұрып, ормандағы күртік қардың үстінімен келе жатырған сияқты жүреді.



Орманда жүргендей елестетеді.

Қоянның тапсырмаларын орындауға келіседі.

  • Сәбіз жегенді.

Қоянның тапсырмасын орындайды.

Қасқырдың тапсырмаларын орындуға кіріседі.





Сергіту сәтін қимыл-қозғалыс арқылы көрсетіп жасайды.











  • Құлпынай жегенді жақсы көреді.

  • Тақтадағы құлпынайларды салыптырады.

Түлкінің тапсырмасын орындайды.



- иә, орындаймыз.

Дәптердегі тапсырмаларды орындайды.

Терезелер мен кәмпиттердің суреттерін салады.

-5 саусақ.

-5 саусақ.

-Санайды.

Көздерін жұмып орындарына отырады.

  • Ия, ұнады.

  • 6 санымен таныстық.

  • Балалар қолдарын көтеріп санайды.



Күтілетін нәтиже:

Не білді: 6 саны мен цифры туралы. 1-ден 6-ға дейін тура және кері санауды.

Меңгерді: 6 санының құрамын меңгерді.

Даңдыланды: ұйымшылдыққа, қайырымдылыққа дағдыланды.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2018
1038
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі