Бекітемін:
«Жасөркен» ересек тобының ұйымдастырылған оқу іс – әрекетніңтехнологиялық картасы
Өткізген уақыты:
Білім беру саласы:Таным.
Оқу іс әрекеті: Қ.М.Ұ.Қ.
Тақырыбы: «6 саны мен цифры»
Мақсаты:
Білімділік: 6 санымен және оның құрамымен таныстыру.
Дамытушылық: 1-ден 6-ға дейін ауызша тура және кері санап, ойын элементтерін, ертегіні қолдану тәсілдері арқылы баланың ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік:Балаларды ұйымшылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: 6 саны туралы айтып, салыстыру,санау.
Қаостілділік: алты-шесть; түлкі-лиса; қоян-заяц; қасқыр-волк; аю-медведь; санау-считать; т.б.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Ғажайып сәт
|
|
|
Ұйымдастыру- шылық ізденіс кезеңі Рефлексивті жинақтау кезе |
бауырсақ жіберіпті. Ол бүгін бізге 6 саны мен цифрын таныстыруға алып келе жатырған жолында кедергілерге тап болыпты. Енді ол бізден көмек сұрап жазыпты.
Қоянның тапсырмалары:
Қоян бауырсақты босатып, жөнімен кетеді. Балалар, бауырсақ сендерге рахметін айтып жатыр. Балалар, бауырсағымыз бізге асығамын деп, енді қасқырға ұсталып қалды. Оның да сендерге арналған тапсырмалары бар екен.
Сергіту сәті 1 дегенде - көбелек тұрды таңертең. 2 дегенде – қанатын жайып керілді. 3 дегенде – шықпен бетін жуады. 4 дегенде – шыр айналып билейді. 5 дегенде – гүлге келіп қонады. 6 дегенде – ұшып кетеді. Аю да бауырсақты ұстап алып, тапсырмасын орындасаңдар жіберемін дейді.
Балалар, біздің бауырсағымыз сендерге рахметін айтып жатыр. Ол енді қу түлкіге ұсталып қалыпты. Оның тапсырмасы бар екен. Орындаймыз ба? Дәптермен жұмыс: 2-тапсырма: әр үйде 6 терезеден болу керек. Суретін сал. 3-тапсырма: тәрелкеде 6 кәмпит болу керек, суретін сал. Аңдардың тапсырмасын орындадық, бауырсаққа көмектестік енді қайтатын да кез келді. Енді өз орнымызға қайтатын да кез келді. Ал бауырсақты біз атасы мен әжесіне қайтарып берейік. Қорытынды:
Балаларды мадақтап, оқу іс әрекетін аяқтау. |
6 саны мен цифрымен танысады. 6-ға дейін тура және кері санайды. Шеңберге тұрып, ормандағы күртік қардың үстінімен келе жатырған сияқты жүреді.
Орманда жүргендей елестетеді. Қоянның тапсырмаларын орындауға келіседі.
Қоянның тапсырмасын орындайды. Қасқырдың тапсырмаларын орындуға кіріседі.
Сергіту сәтін қимыл-қозғалыс арқылы көрсетіп жасайды.
Түлкінің тапсырмасын орындайды.
- иә, орындаймыз. Дәптердегі тапсырмаларды орындайды. Терезелер мен кәмпиттердің суреттерін салады. -5 саусақ. -5 саусақ. -Санайды. Көздерін жұмып орындарына отырады.
|
Күтілетін нәтиже:
Не білді: 6 саны мен цифры туралы. 1-ден 6-ға дейін тура және кері санауды.
Меңгерді: 6 санының құрамын меңгерді.
Даңдыланды: ұйымшылдыққа, қайырымдылыққа дағдыланды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ: 6 саны мен цифры
Ашық сабақ: 6 саны мен цифры
Бекітемін:
«Жасөркен» ересек тобының ұйымдастырылған оқу іс – әрекетніңтехнологиялық картасы
Өткізген уақыты:
Білім беру саласы:Таным.
Оқу іс әрекеті: Қ.М.Ұ.Қ.
Тақырыбы: «6 саны мен цифры»
Мақсаты:
Білімділік: 6 санымен және оның құрамымен таныстыру.
Дамытушылық: 1-ден 6-ға дейін ауызша тура және кері санап, ойын элементтерін, ертегіні қолдану тәсілдері арқылы баланың ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік:Балаларды ұйымшылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: 6 саны туралы айтып, салыстыру,санау.
Қаостілділік: алты-шесть; түлкі-лиса; қоян-заяц; қасқыр-волк; аю-медведь; санау-считать; т.б.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Ғажайып сәт
|
|
|
Ұйымдастыру- шылық ізденіс кезеңі Рефлексивті жинақтау кезе |
бауырсақ жіберіпті. Ол бүгін бізге 6 саны мен цифрын таныстыруға алып келе жатырған жолында кедергілерге тап болыпты. Енді ол бізден көмек сұрап жазыпты.
Қоянның тапсырмалары:
Қоян бауырсақты босатып, жөнімен кетеді. Балалар, бауырсақ сендерге рахметін айтып жатыр. Балалар, бауырсағымыз бізге асығамын деп, енді қасқырға ұсталып қалды. Оның да сендерге арналған тапсырмалары бар екен.
Сергіту сәті 1 дегенде - көбелек тұрды таңертең. 2 дегенде – қанатын жайып керілді. 3 дегенде – шықпен бетін жуады. 4 дегенде – шыр айналып билейді. 5 дегенде – гүлге келіп қонады. 6 дегенде – ұшып кетеді. Аю да бауырсақты ұстап алып, тапсырмасын орындасаңдар жіберемін дейді.
Балалар, біздің бауырсағымыз сендерге рахметін айтып жатыр. Ол енді қу түлкіге ұсталып қалыпты. Оның тапсырмасы бар екен. Орындаймыз ба? Дәптермен жұмыс: 2-тапсырма: әр үйде 6 терезеден болу керек. Суретін сал. 3-тапсырма: тәрелкеде 6 кәмпит болу керек, суретін сал. Аңдардың тапсырмасын орындадық, бауырсаққа көмектестік енді қайтатын да кез келді. Енді өз орнымызға қайтатын да кез келді. Ал бауырсақты біз атасы мен әжесіне қайтарып берейік. Қорытынды:
Балаларды мадақтап, оқу іс әрекетін аяқтау. |
6 саны мен цифрымен танысады. 6-ға дейін тура және кері санайды. Шеңберге тұрып, ормандағы күртік қардың үстінімен келе жатырған сияқты жүреді.
Орманда жүргендей елестетеді. Қоянның тапсырмаларын орындауға келіседі.
Қоянның тапсырмасын орындайды. Қасқырдың тапсырмаларын орындуға кіріседі.
Сергіту сәтін қимыл-қозғалыс арқылы көрсетіп жасайды.
Түлкінің тапсырмасын орындайды.
- иә, орындаймыз. Дәптердегі тапсырмаларды орындайды. Терезелер мен кәмпиттердің суреттерін салады. -5 саусақ. -5 саусақ. -Санайды. Көздерін жұмып орындарына отырады.
|
Күтілетін нәтиже:
Не білді: 6 саны мен цифры туралы. 1-ден 6-ға дейін тура және кері санауды.
Меңгерді: 6 санының құрамын меңгерді.
Даңдыланды: ұйымшылдыққа, қайырымдылыққа дағдыланды.
шағым қалдыра аласыз













