Сабақ
№2 Теңдеуді шешу
|
Мектеп: №201 мектеп-лицей
|
Күні:
03.09.2019ж
|
Мұғалімнің аты-жөні: Төлепберген
Назерке
|
Сынып:
6«а»
|
Қатысқан оқушы саны:
|
Қатыспаған оқушы саны:
|
Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
|
5.2.2.1
арифметиткалық амалдардың белгісіз компонеттерін табу
ережесі негізінде теңдеулерді шешу
5.2.2.2
Теңдеудің
шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін
қолдану
|
Сабақтың мақсаты
|
арифметиткалық амалдардың белгісіз компонеттерін таба
алады, ережеге сүйеніп теңдеулерді шешеді
Теңдеудің
шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдана
алады
|
Жетістік критерийлері
|
Оқушылар
осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез
ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.
|
Тілдік
мақсат
|
Осы тақырыпқа қатысты
терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі
әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай
сөздіктер қолданамын.
Шешімі
|
Решение
|
Solution
|
Сияқты
Үлкенірек
|
Больше
|
As large
as
|
Бірден
көп
|
Больше
одного
|
One more
than
|
Қосу
|
Сложение
|
Add
|
Көбейту
|
Умножение
|
Multiply
|
Бөлу
|
Деление
|
Divide
|
Азайту
|
Вычитание
|
Subtract
|
|
Құндылықтарды
дамыту
|
Әділдікке, патриоттыққа
тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту
|
Пәнаралық
байланыс
|
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интерактивті тақта, ,
фигуралар
|
Бастапқы
білім
|
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Сабақта
орындалатын іс-әрекеттер
|
Оқыту
ресурстары
|
Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
сәті
Оқушылармен
сәлемдесу
Үй тапсырмасын сұрау
және өзара тексерту
Миға шабуыл
:
|
|
Негізгі
бөлім Тақырыпты
ашу
10
минут
|
Теңдеуді шешіңдер
оқулық бойынша
№ 70
есеп
(60.1-
х)+9,09=
18.1
2.
44,2-(х
+0,45)= 21,8
44,2-21,8= х
+,045
х=
21,95
3.
7,34+(100-х)=
56,3
56.3-7.34=
100-х
x=
100-48.96
x=
51.04
4/
(x+67.45)-91.01=4.59
x+67.45=
4.59+91.01
x+67.45=95.6
x=28.15
№76 есеп Алматы
қаласындағы ең үлкен концерт залы бірі- Республика
сарайы
-
х -(317,25+532,54) =
652 + 476,46 Теңдеуінің
түбірі алынған ауданы :
-
х-
4 = 5,625 теңдеуінің
түбірі – мың шаршы метрмен алынған ауданы:
-
3 және
сандарының ең кіші ортақ еселігіне тең сан көрермендер
залындағы орындар санын береді
№77
|
|
Жеке
жұмыс
12
минут
|
№78 есеп Жолбарыстың қылыш
тісті түрі
Жыл бұрын жойылып
кеткен . Осы жылды натурал сан арқылы жазыңдар
Амур жолбарысының ең
үлкен массасы килограммен алынған * өрнегінің мәніне тең. Амур жолбарысының ең үлкен массасын
табыңдар
Жауабы :
10000
2. 9786
кг
|
|
Соңы
3
минут
|
Сабақты
бекіту
Рефлексия
Қызыл
- өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін
жандар Жасыл
– ақ көңіл, табиғатты сүйетін
жандар\ Сары – ниеті таза, пейілі кең
жомарт жандар Көк – мейірімді, сенімді,
биік армандарды көздейтін жандар
Үйге тапсырма: №
8,10
|
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды
жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
Саралау іріктелген
тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес
қолдау көрсету жұмыстары.
|
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды
марапаттау
|
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ
жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл
бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз
сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен
екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға
не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
Сабақ
барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге
көңіл бөлу қажет?
|