Материалдар / Ашық сабақ 6 сынып

Ашық сабақ 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер мен оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2020
405
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Сабақ №2 Теңдеуді шешу

Мектеп: №201 мектеп-лицей

Күні: 03.09.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Төлепберген Назерке

Сынып: 6«а»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.2.2.1

арифметиткалық амалдардың белгісіз компонеттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу

5.2.2.2

Теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

арифметиткалық амалдардың белгісіз компонеттерін таба алады, ережеге сүйеніп теңдеулерді шешеді

Теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдана алады

Жетістік критерийлері

Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.

Тілдік мақсат

Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.

Шешімі

Решение

Solution

Сияқты Үлкенірек

Больше

As large as

Бірден көп

Больше одного

One more than

Қосу

Сложение

Add

Көбейту

Умножение

Multiply

Бөлу

Деление

Divide

Азайту

Вычитание

Subtract


Құндылықтарды дамыту

Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс


АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, , фигуралар

Бастапқы білім


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті


Оқушылармен сәлемдесу

Үй тапсырмасын сұрау және өзара тексерту



Миға шабуыл :














Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут



Теңдеуді шешіңдер оқулық бойынша

70 есеп

(60.1- х)+9,09= 18.1


2. 44,2-(х +0,45)= 21,8

44,2-21,8= х +,045

х= 21,95

3. 7,34+(100-х)= 56,3

56.3-7.34= 100-х

x= 100-48.96

x= 51.04

4/ (x+67.45)-91.01=4.59

x+67.45= 4.59+91.01

x+67.45=95.6

x=28.15


76 есеп Алматы қаласындағы ең үлкен концерт залы бірі- Республика сарайы

  1. х -(317,25+532,54) = 652 + 476,46 Теңдеуінің түбірі алынған ауданы :

  2. х- 4 = 5,625 теңдеуінің түбірі – мың шаршы метрмен алынған ауданы:

  3. 3 және сандарының ең кіші ортақ еселігіне тең сан көрермендер залындағы орындар санын береді


77





























Жеке жұмыс

12 минут

78 есеп Жолбарыстың қылыш тісті түрі

Жыл бұрын жойылып кеткен . Осы жылды натурал сан арқылы жазыңдар

Амур жолбарысының ең үлкен массасы килограммен алынған * өрнегінің мәніне тең. Амур жолбарысының ең үлкен массасын табыңдар


Жауабы : 10000

2. 9786 кг


Соңы

3 минут

Сабақты бекіту

Рефлексия

Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар


Үйге тапсырма: № 8,10



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.


Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ