Сабақтың басы
10
мин.
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Оқушыларды қатарға тұрғызамын. Рапорт
қабылдау.
Бой
жазу жаттығуларын және бұлшықет топтарына арналған жаттығулар
орындатамын.
1.Жүру: Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру.
Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып
жүру.
2.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп жүгіру
,аяқты артқа сермеп жүгіру. Оң жақ қырымен қолды алға айналдыра
жүгіру. Сол жақ қырымен қолды артқа айналдыра жүгіру. Жүріске
ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау.
Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын
орындау .
«Бір минут» әдісі
-Баскетбол ойыны ережесі туралы не
білесіңдер?
|
Оқушылар қатарға тұрады Сәлемдеседі. Рапорт
баяндайды.
Оқушылар бой
жазу жаттығуларын және бұлшықет топтарына арналған жаттығулар
орындайды.
Баскетбол ойынының ережесі мен техникалық
тәсілдерін талқылайды.
Оқушылар бой
жазу жаттығуларын және бұлшықет топтарына арналған жаттығулар
орындайды.
Баскетбол ойыны туралы білетіндерін ортаға
салады.
|
Ынталандыру сөздері
«Тамаша!
Керемет!
Өте жақсы!»
ҚБ: «От
шашу»
|
Спорт алаңы
Үлкен кең кеңістік
Ысқырық
|
Сабақтың ортасы
30
мин.
|
Баскетбол ойыны туралы
ақпарат:
Баскетбол ойынының аты-ағылшын сөзінен:
«баскет»-себет, «бол»-доп дегенді білдіреді. Баскетбол ойынының
қазіргі ережесі 1894 жылы АҚШ да басылып жарияланған болып, бұл
спорт ойынының отаны Америка болып
есептелелі.
Ойынның мазмұны мен
ережелері:
Баскетбол ойынына қарсылас екі команда қатысады.
Әр команда қарсыласының себетіне көбірек доп түсіруге ұмтылады.
Ойын аумағы ұзындығы 26м, ені14м болатын алаңда өткізіледі. Әр
командада 5 ойыншы ойнайды.
Оқушыларды екі топқа
бөлемін.
Тапсырма
1- топ. Допты алып жүріп шенберге лақтыру
әдістерін орындайды
2- топ. Допты оң және сол қолымен жүргізу
техникасын орындайды
Саралау тапсырмалары
1-топ
Қимыл-қозғалыс арқылы әдіс-тәсілдерді
орындаңдар.
2-топ
Допты жүргізу арқылы бір-біріңе
беріңдер.
|
Баскетбол ойыны туралы ақпаратпен
танысады.
Баскетбол ойынының мағынасын
біледі.
Баскетбол ойынының Отаны Америка екенін
біледі.
Ойынның ережесімен танысады.
Әр командада бес ойыншы болатынын
біледі.
Екі топқа бөлінеді.
Оқушылар өз тапсырмасын орындаған соң орындары
немесе тапсырмалармен ауысады
Допты алып жүргізе отырып бір-біріне
береді.
|
ҚБ:
«Үш шапалақ»
Дескриптор
-допты жүргізу кезінде қауіп қатерлерді
анықтайды
-допты жүргізе алады
-доты себетке лақтырады
-допты оң сол қолымен жүргізе
алады
|
|
Сабақтың соңы.
5
мин.
|
Зейінді және тыныс алуды қалпына келтіру
жаттығуларын орындатамын.
Рефлексия
-Бүгін не
білдік?
-Не жаңалық
болды?
-Қандай қиындық
туындады?
-Тағы не білгің
келеді?
|
Оқушылар
мұғалімнің көрсеткенін және айтқанын орындайды. (тыныс алу жүйесін
қалпына келтіру жаттығулары).
|
«Тамаша! Керемет! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Кері
байланыс
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетесіз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма
ұсынасыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау.
|