пәні
|
Ағылшын
|
сыныбы
|
6
|
Күні
|
|
Сабақ
тақырыбы
|
I’ll be a
doctor
|
Cілтеме
|
Біілм стандарты, пән
бағдарламасы ағылшын тілі 6 сынып, Т.Аяпова, З.Әбілдаева. Алматы
«Атамұра» 2011
|
Жалпы
мақсаты
|
Келер шақ грамматикасын
бекіту, мамандықтар туралы мәлімет беру, және тақырыпқа байланысты
жаңа сөздерді өмірде қолдану
|
Күтілетін
нәтиже
|
Келер шақ туралы біледі.
Мамандықтарды ағылшын тілінде айта алады.
|
Негізгі
идеялар
|
Мамандық түрлерін айтып
үйренеді және өмірде қолданады
|
Сабақтың
көрнекілігі
|
Интерактивті тақта, түрлі
түсті парақтар, слайдтар
|
Ресурстар
|
уақыт
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушы
іс-әрекеті
|
І.
Ұйымдастыру
|
3минут
|
-
Greeting
-
Duty’s
report
-
The class is divided into 2
groups: doctors and teachers
-
Good
wishes
|
-
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
-
Кезекші оқушыларды түгелдейді.
Сынып екі топқа бөлінеді: дәрігерлер және
мұғалімдер
-
«Ақ тілек» тренингі. Оқушылар
жақсы тілектер айтады
|
ІІ. Фонетикалық
жаттығу
|
5
|
I’m a
pupil
You’re a
writer
She is a
teacher
He’s a
fighter
А) Мұғалім тақпақты оқып,
аударып береді, оқушыларға қайталатады.
Б) Тақпақтың сөздерінің орнын
ауыстырып, қате жерлерін оқушыларға
тапқызады
|
А) Оқушылар тыңдайды,
мұғалімнің артынан қайталайды
Б) Оқушылар тақпақтың сөздерін
орнына қойып, қате жерлерін табады
A teacher I
am
Are writer you
a
Is writer a
she
He pupil a
is
|
III. Үй
тапсырмасы
|
8
|
Оқушыларды алдымен үй
тапсырмасын сұрамас бұрын «қол беру» әдісі арқылы дайындықтарын
анықтап аламын.
«Show me» әдісі арқылы үй
тапсырмасы 9 жаттығу
Келер шақта жасалған сөйлемдер
беріледі және бірінші топ сұраулы түрін, екінші топ болымсыз түрге
айналдырып жазады
|
Оқушылар сабаққа дайындықтарын
көрсетеді
Оқушылар үй тапсырмасында
берілген сөздерді дыбыстардың астына тізіп
жазады.
Берілген сөйлемдерді сұраулы
және болымсыз түрге айналдырып жазады.
Мысалы:
I will buy a big
house
I will not buy a big
house
Will you buy a big
house?
He will live in
Astana
Will he live in
Astana?
He will not live in
Astana
|
IV. Мағынаны
тану
|
|
Мұғалім оқушыларға жаңа
тақырып жөнінде ақпарат береді және жаңа сөздермен жұмыс жасатады.
Жаңа тақырып
“I’ll be a
doctor”
An artist
әртіс
A
programmer программист
A doctor
дәрігер
A lawyer
заңгер
A pilot
ұшқыш
A manager
меңгеруші
A cosmonaut
ғарышкер
Ойын. Әр топтан оқушы шығып
қағазда берілген сөзді мимикамен келтіреді, екінші топ
табады
Диалог
жүргізеді
|
Оқушылар сабақтың тақырыбымен
танысады. Жаңа сөздермен жұмыс жасайды.
Ойын арқылы оқушының мимикамен
қай мамандықты көрсетіп тұрғанын айтады.
An artist
әртіс
A
programmer программист
A doctor
дәрігер
A lawyer
заңгер
A pilot
ұшқыш
A manager
меңгеруші
A cosmonaut
ғарышкер
Екі топ өзара қысқаша диалог
жүргізеді.
|
V.
Бекіту
|
|
Постер арқылы екі топ сұраққа
жауаптар жазады
І
топ:
What will you be when you are
25?
IІ
топ:
What countries will you travel
when you are 25?
|
Топтар берілген постерді
толтырады:
Мысалы:
I: I’ll be a
doctor…..
II: I’ll travel to
Japan
|
VI. Үйге
тапсырма
|
|
11жаттығу
|
Оқушылар тапсырманы орындап
келеді
|
VII.
бағалау
|
|
Текшелер бойынша
бағалау
Кері байланыс Смайлик
арқылы
|
Топтық жеке
бағалау
Смайликпен: Білдім. Үйрендім.
Білгім келеді
|