|
пәні |
Ағылшын |
||
|
сыныбы |
6 |
||
|
Күні |
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
I’ll be a doctor |
||
|
Cілтеме |
Біілм стандарты, пән бағдарламасы ағылшын тілі 6 сынып, Т.Аяпова, З.Әбілдаева. Алматы «Атамұра» 2011 |
||
|
Жалпы мақсаты |
Келер шақ грамматикасын бекіту, мамандықтар туралы мәлімет беру, және тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді өмірде қолдану |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Келер шақ туралы біледі. Мамандықтарды ағылшын тілінде айта алады. |
||
|
Негізгі идеялар |
Мамандық түрлерін айтып үйренеді және өмірде қолданады |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Интерактивті тақта, түрлі түсті парақтар, слайдтар |
||
|
Ресурстар |
уақыт |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
|
І. Ұйымдастыру |
3минут |
|
|
|
ІІ. Фонетикалық жаттығу |
5 |
I’m a pupil You’re a writer She is a teacher He’s a fighter А) Мұғалім тақпақты оқып, аударып береді, оқушыларға қайталатады. Б) Тақпақтың сөздерінің орнын ауыстырып, қате жерлерін оқушыларға тапқызады |
А) Оқушылар тыңдайды, мұғалімнің артынан қайталайды Б) Оқушылар тақпақтың сөздерін орнына қойып, қате жерлерін табады A teacher I am Are writer you a Is writer a she He pupil a is |
|
III. Үй тапсырмасы |
8 |
Оқушыларды алдымен үй тапсырмасын сұрамас бұрын «қол беру» әдісі арқылы дайындықтарын анықтап аламын. «Show me» әдісі арқылы үй тапсырмасы 9 жаттығу Келер шақта жасалған сөйлемдер беріледі және бірінші топ сұраулы түрін, екінші топ болымсыз түрге айналдырып жазады |
Оқушылар сабаққа дайындықтарын көрсетеді Оқушылар үй тапсырмасында берілген сөздерді дыбыстардың астына тізіп жазады. Берілген сөйлемдерді сұраулы және болымсыз түрге айналдырып жазады. Мысалы: I will buy a big house I will not buy a big house Will you buy a big house? He will live in Astana Will he live in Astana? He will not live in Astana |
|
IV. Мағынаны тану |
|
Мұғалім оқушыларға жаңа тақырып жөнінде ақпарат береді және жаңа сөздермен жұмыс жасатады. Жаңа тақырып “I’ll be a doctor” An artist әртіс A programmer программист A doctor дәрігер A lawyer заңгер A pilot ұшқыш A manager меңгеруші A cosmonaut ғарышкер Ойын. Әр топтан оқушы шығып қағазда берілген сөзді мимикамен келтіреді, екінші топ табады Диалог жүргізеді
|
Оқушылар сабақтың тақырыбымен танысады. Жаңа сөздермен жұмыс жасайды. Ойын арқылы оқушының мимикамен қай мамандықты көрсетіп тұрғанын айтады. An artist әртіс A programmer программист A doctor дәрігер A lawyer заңгер A pilot ұшқыш A manager меңгеруші A cosmonaut ғарышкер Екі топ өзара қысқаша диалог жүргізеді.
|
|
V. Бекіту |
|
Постер арқылы екі топ сұраққа жауаптар жазады І топ: What will you be when you are 25? IІ топ: What countries will you travel when you are 25? |
Топтар берілген постерді толтырады: Мысалы: I: I’ll be a doctor….. II: I’ll travel to Japan |
|
VI. Үйге тапсырма |
|
11жаттығу |
Оқушылар тапсырманы орындап келеді |
|
VII. бағалау |
|
Текшелер бойынша бағалау Кері байланыс Смайлик арқылы |
Топтық жеке бағалау Смайликпен: Білдім. Үйрендім. Білгім келеді |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 6-сынып
Ашық сабақ 6-сынып
|
пәні |
Ағылшын |
||
|
сыныбы |
6 |
||
|
Күні |
|
||
|
Сабақ тақырыбы |
I’ll be a doctor |
||
|
Cілтеме |
Біілм стандарты, пән бағдарламасы ағылшын тілі 6 сынып, Т.Аяпова, З.Әбілдаева. Алматы «Атамұра» 2011 |
||
|
Жалпы мақсаты |
Келер шақ грамматикасын бекіту, мамандықтар туралы мәлімет беру, және тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді өмірде қолдану |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Келер шақ туралы біледі. Мамандықтарды ағылшын тілінде айта алады. |
||
|
Негізгі идеялар |
Мамандық түрлерін айтып үйренеді және өмірде қолданады |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
Интерактивті тақта, түрлі түсті парақтар, слайдтар |
||
|
Ресурстар |
уақыт |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
|
І. Ұйымдастыру |
3минут |
|
|
|
ІІ. Фонетикалық жаттығу |
5 |
I’m a pupil You’re a writer She is a teacher He’s a fighter А) Мұғалім тақпақты оқып, аударып береді, оқушыларға қайталатады. Б) Тақпақтың сөздерінің орнын ауыстырып, қате жерлерін оқушыларға тапқызады |
А) Оқушылар тыңдайды, мұғалімнің артынан қайталайды Б) Оқушылар тақпақтың сөздерін орнына қойып, қате жерлерін табады A teacher I am Are writer you a Is writer a she He pupil a is |
|
III. Үй тапсырмасы |
8 |
Оқушыларды алдымен үй тапсырмасын сұрамас бұрын «қол беру» әдісі арқылы дайындықтарын анықтап аламын. «Show me» әдісі арқылы үй тапсырмасы 9 жаттығу Келер шақта жасалған сөйлемдер беріледі және бірінші топ сұраулы түрін, екінші топ болымсыз түрге айналдырып жазады |
Оқушылар сабаққа дайындықтарын көрсетеді Оқушылар үй тапсырмасында берілген сөздерді дыбыстардың астына тізіп жазады. Берілген сөйлемдерді сұраулы және болымсыз түрге айналдырып жазады. Мысалы: I will buy a big house I will not buy a big house Will you buy a big house? He will live in Astana Will he live in Astana? He will not live in Astana |
|
IV. Мағынаны тану |
|
Мұғалім оқушыларға жаңа тақырып жөнінде ақпарат береді және жаңа сөздермен жұмыс жасатады. Жаңа тақырып “I’ll be a doctor” An artist әртіс A programmer программист A doctor дәрігер A lawyer заңгер A pilot ұшқыш A manager меңгеруші A cosmonaut ғарышкер Ойын. Әр топтан оқушы шығып қағазда берілген сөзді мимикамен келтіреді, екінші топ табады Диалог жүргізеді
|
Оқушылар сабақтың тақырыбымен танысады. Жаңа сөздермен жұмыс жасайды. Ойын арқылы оқушының мимикамен қай мамандықты көрсетіп тұрғанын айтады. An artist әртіс A programmer программист A doctor дәрігер A lawyer заңгер A pilot ұшқыш A manager меңгеруші A cosmonaut ғарышкер Екі топ өзара қысқаша диалог жүргізеді.
|
|
V. Бекіту |
|
Постер арқылы екі топ сұраққа жауаптар жазады І топ: What will you be when you are 25? IІ топ: What countries will you travel when you are 25? |
Топтар берілген постерді толтырады: Мысалы: I: I’ll be a doctor….. II: I’ll travel to Japan |
|
VI. Үйге тапсырма |
|
11жаттығу |
Оқушылар тапсырманы орындап келеді |
|
VII. бағалау |
|
Текшелер бойынша бағалау Кері байланыс Смайлик арқылы |
Топтық жеке бағалау Смайликпен: Білдім. Үйрендім. Білгім келеді |
шағым қалдыра аласыз













