Материалдар / Ашық сабақ 6 сынып «Бұйым дайындау. Бұйымды көркемдеп безендіру»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 6 сынып «Бұйым дайындау. Бұйымды көркемдеп безендіру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақта ұйымдастыру кезеңінде көңілді смиайлктер арқылы амандасу, Ашық хат арқылы үй тапсырмасын сұрау. Берілген суреттер арқылы жаңа сабақты ашу және тапсырмалар орындау.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«№42 орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық мекемесі









Көркем еңбек

Тақырыбы «Бұйым дайындау. Бұйымды көркемдеп безендіру»

6 сынып









Пән мұғалімі Босымбекова Таңшолпан Күттыбекқызы



2022-2023 оқу жылы





Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Педагогтің аты-жөні

Босымбекова Таңшолпан

Күні

22.12.2022

Сынып: 6 «В»

қатысушылар саны:

қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бұйым дайындау. Бұйымды көркемдеп безендіру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау.

Сабақтың мақсаты


Бірнеше бөлшектерден тұратын бұйым жасауды үйрену.

Қауіпсіздік техникасын сақтай отырып материалдар мен құралдарды қолдана алу.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин



Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. Түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Смайликтер арқылы амандасу.

Топқа бөлу. Қоржыннан асық алу арқылы 2 топқа бөлінеді.

  1. Алшы

  2. Тәйке

Үй тапсырмасын «Ашық хат» әдісі арқылы сұрау.

  1. Табиғи материалдар қанша түрге бөлінеді?

  2. Жануартекті материалдарды ата?

  3. Өсімдіктекті материалдарды ата?

  4. Минералды материалдарды ата?

Сәндік- қолданбалы өнер туындыларына не жатады?

  1. Жапырақ, жаңғақ, бүр, сбан қандай материалдарға жатады?

  2. Теріден жасалған бұйымдарды ата?

Сәлемдеседі.

Суретегі іс- қимылдарды қайталайды.

Қоржыннан асық алу арқылы топқа бөлінеді.





















Қалыптастырушы бағалау.

Асық арқылы.

Өз ойын дұрыс жеткізіп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыларға «Жарайсың!», «Керемет!» деген мақтау сөздермен ынталандыру.













Сабақтың ортасы








2 мин




10 мин






1 мин

15 мин




Жаңа сабақ

Оқушылар суреттерге қарап

бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын табады. Сабақтың тақырыбы ашылған соң оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты мен сабақ мақсаты таныстырылады.

Бейне сабақ

Оқушыларға бұйым жасау және оны сәндеудің түрлері туралы мағлұмат беру.

1 тапсырма

Фотосуретке арналған жақтау даярлау.

  • Бөлшектерді желімдеу

  • Сәндеу

Сергіту сәті.

2 тапсырма.

Табиғи материалдардан жасалған кәде сыйлық құмыра жасау.

Оқушылар берілген суреттерге қарап бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.














Бұйым жасау барысында сақталуы тиіс критерийлер:

  1. Өсімдіктекті табиғи материалдардан бұйым дайындау.

  2. Бұйымды безендіреді.

  3. ҚЕ сақтайды

Дескриптор:

  • Өсімдіктекті табиғи материалдармен жұмыс жасай алады.

  • Ретімен орналастыра алады.















Сабақтың соңы

5 мин


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет


Оқушылар өздерінің сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендерін қалқанға жазып арнайы дулығаның макетіне салады.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!