Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

    Бөлім 2 А:





    Мектеп:№4







    Мұғалімніңаты-жөні:Касымова.А.Т.

    Күні|:13.03.20



    Қатысқандар

    саны:24

    Сабақ тақырыбы

    Бұйымды безендіру.

    Оқу мақсаты:

    6.2.3.2 Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды қолдана отырып,бір өнім орындау

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың көпшілігі:

    1.Дайын бұйымды безендіру үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап, сәндеу тәсілдерін таңдайды.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    2. Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды қолданып жастықшаны сәндеу және безеңдіру жұмыстарын орындайды

    Оқушылардың кейбіреулері:

    3. Безендірген дайын жастықшаны сыныпқа ұсынып , жұмысын дәлелдейді

    Бағалау критерийлері

    Оқушы мақсатқа жетті, егер:

    1.Қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтады,сәндеу тәсілдерін таңдады:

    2. Нобайға сәйкес конструкциялар мен материалдарды қолданып, моншақтарды тігу арқылы жастықшаны безендіру жұмыстарын орындады ;

    3. Дайын бұйым, жастықшаны безендірудің жолдарын түсіндіріп дәлелдеп берді.


    Тілдік мақсаттар

    Безендіру, тігу, лента, жастықша

    Пәндік тіл және терминология

    Диалогқа/жазбаға қажетті тіркестер

    Мәдениетті тігу, көркемдеп тігу, өңдеп,тігу.

    Мен трансформациялау ... тәсілдерін білемін.

    Безендіру үшін мен..... қолдандым

    Пәнаралықбайланыстар

    Бейнелеу,технология, тарих, сызу

    Сабақбарысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы












    Сабақтың ортасы














































































    Сабақтың соңы


    Психологиялық ахуал орнату.«Шаттық шеңбері»

    1.Ұйымдастыру кезеңі,

    2.Дайындықтарын тексеру

    3.Топқа бөлу. / жазық фигуралар арқылы/

    «Миға шабуыл» топтар конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады.

    Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу.

    І.Дайын бұйымды безендіру үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап, сәндеу тәсілдерін таңдайды.

    1 тапсырма.

    Дайын бұйымды безендіру үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап сәндеу тәсілдерін талдайды.

    «Бірге ойлаймыз» әдісі

    * Сәндеу дегеніміз не?

    * Калай ойлайсыз, безендіру үшін қандай құралдар

    қолданылады?

    * Бұйымды сәндеудің қандай тәсілдерін білесің?

    * Өз бұйымдарыңды безендіруде қанда тәсілді қолданар

    едің?

    Топтар дереккөздер арқылы сұрақтарға жауап іздейді.Өз зерттеулерін постер арқылы қорғайды.


    Бағалау критерийі

    Қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтады, сәндеу тәсілдерін таңдады:

    Дескриптор:

    • Қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтады;

    • Сәндеу тәсілдерін таңдады:


    ҚБ: Топтар бір-бірін бағалайды.

    ІІ. Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды қолданып жастықшаны сәндеу және безендіру жұмыстарын орындайды

    2 тапсырма: «Менің қолымнан бәрі келеді» әдісі

    оқушылар жұптасып жастықшаны сәндеу және безеңдіру жұмыстарын орындайды

    Безендіру жұмыстарын орындау

    1. Қадам: Нобайын орындау

    2.Қадам: әшекей бұйымдар таңдау

    3 Қадам: жапсыру, тігу жұмыстарын орындау

    Бағалау критерийі

    2. Нобайға сәйкес конструкциялар мен материалдарды қолданып, моншақтарды тігу арқылы жастықшаны безендіру жұмыстарын орындады ;


    Дискриптор:

    - Нобайын жасайды

    - Қажетті сәндеу материалдарын таңдайды

    - тігу жұмыстарын орындайды;

    - үлгісі бойынша тігеді

    - түстік шешімді дұрыс таңдайды.


    Қ.Б. « Түрлі пішіндер»әдісі

    -өте жақсы

    – жақсы

    -әлі де түсіндіруді қажет етемін


    ІІІ. Безендірген дайын жастықшаны сыныпқа ұсынып , жұмысын дәлелдейді .


    3-тапсырма. «Кір жуу» әдісі

    Оқушылар жұмыстарын аяқтап,сынып алдында таныстырып, талдайды.

    Бағалау критерийі:

    3. Дайын бұйым, жастықшаны безендірудің жолдарын түсіндіріп дәлелдеп берді.


    Дескриптор

    • Тігу әдісін түсіндіреді;

    • Тігуге керекті материалдарды атап, орындалған жұмысты дәлелдейі;

    ҚБ: « Бағдаршам » әдісі


    Кері байланыс

    Оқушылар істеген жұмыстарының жағымды жағымсыз жақтарын дәлелдеп береді

    Оқушылармен сабақтың соңында атқарылған жұмысқа талдау жасау.

    Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

    Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?

    Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

    Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма?

    Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?




    Равнобедренный треугольник 1 Равнобедренный треугольник 1















    А3 Пішім қағазы,

    Түрлі түсті фломастерлер


















    Жастықшалар,

    Ине,жіп,қайшы

    Ленталар.














    А4 пішім қағаз














    Түрлі пішіндер





















    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    1-тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі

    Дайын бұйымды сәндеу үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап сәндеу тәсілдерін таңдайды.

    “Дереккөздер” тәсілі

    - Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс

    жасайды

    2-тапсырма Практикалық жұмыс

    «Менің қолымнан бәрі келеді» әдісі

    Оқушылар жұптасып жастықшаны сәндеу және безеңдіру жұмыстарын орындайды

    “Тапсырма” тәсілі

    Білім деңгейі əртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.

    Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай көмек беріп, кейбір оқушыға күрделі тапсырмалар беремін

    3-тапсырма. «Кір жуу» әдісі

    Оқушылар жұмыстарын аяқтап,сынып алдында таныстырып, талдайды.


    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Топтар бір-бірін бағалайды.













    « Түрлі пішіндер»әдісі

    -өте жақсы

    – жақсы

    -әлі де түсіндіруді қажет етемін





    « Бағдаршам » әдісі



    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Практикалық жұмыс жасы және жеке ерекшеліктері ескеріле отырып жүзеге асырылады.

    Зерттеуші парағын қоладанып өзін-өзі және бірін-бірі бағала

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Касымова Алия Танатовна
    30 Желтоқсан 2020
    1018
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. 6 сынып. Бұйымды безендіру.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. 6 сынып. Бұйымды безендіру.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Осы ұсынып отырған қысқа мерзімді жоспарым көркем еңбек пәні мұғалімдеріне көмегі тиеді деп ойлаймын.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

    Бөлім 2 А:





    Мектеп:№4







    Мұғалімніңаты-жөні:Касымова.А.Т.

    Күні|:13.03.20



    Қатысқандар

    саны:24

    Сабақ тақырыбы

    Бұйымды безендіру.

    Оқу мақсаты:

    6.2.3.2 Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды қолдана отырып,бір өнім орындау

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың көпшілігі:

    1.Дайын бұйымды безендіру үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап, сәндеу тәсілдерін таңдайды.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    2. Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды қолданып жастықшаны сәндеу және безеңдіру жұмыстарын орындайды

    Оқушылардың кейбіреулері:

    3. Безендірген дайын жастықшаны сыныпқа ұсынып , жұмысын дәлелдейді

    Бағалау критерийлері

    Оқушы мақсатқа жетті, егер:

    1.Қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтады,сәндеу тәсілдерін таңдады:

    2. Нобайға сәйкес конструкциялар мен материалдарды қолданып, моншақтарды тігу арқылы жастықшаны безендіру жұмыстарын орындады ;

    3. Дайын бұйым, жастықшаны безендірудің жолдарын түсіндіріп дәлелдеп берді.


    Тілдік мақсаттар

    Безендіру, тігу, лента, жастықша

    Пәндік тіл және терминология

    Диалогқа/жазбаға қажетті тіркестер

    Мәдениетті тігу, көркемдеп тігу, өңдеп,тігу.

    Мен трансформациялау ... тәсілдерін білемін.

    Безендіру үшін мен..... қолдандым

    Пәнаралықбайланыстар

    Бейнелеу,технология, тарих, сызу

    Сабақбарысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы












    Сабақтың ортасы














































































    Сабақтың соңы


    Психологиялық ахуал орнату.«Шаттық шеңбері»

    1.Ұйымдастыру кезеңі,

    2.Дайындықтарын тексеру

    3.Топқа бөлу. / жазық фигуралар арқылы/

    «Миға шабуыл» топтар конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады.

    Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу.

    І.Дайын бұйымды безендіру үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап, сәндеу тәсілдерін таңдайды.

    1 тапсырма.

    Дайын бұйымды безендіру үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап сәндеу тәсілдерін талдайды.

    «Бірге ойлаймыз» әдісі

    * Сәндеу дегеніміз не?

    * Калай ойлайсыз, безендіру үшін қандай құралдар

    қолданылады?

    * Бұйымды сәндеудің қандай тәсілдерін білесің?

    * Өз бұйымдарыңды безендіруде қанда тәсілді қолданар

    едің?

    Топтар дереккөздер арқылы сұрақтарға жауап іздейді.Өз зерттеулерін постер арқылы қорғайды.


    Бағалау критерийі

    Қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтады, сәндеу тәсілдерін таңдады:

    Дескриптор:

    • Қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтады;

    • Сәндеу тәсілдерін таңдады:


    ҚБ: Топтар бір-бірін бағалайды.

    ІІ. Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды қолданып жастықшаны сәндеу және безендіру жұмыстарын орындайды

    2 тапсырма: «Менің қолымнан бәрі келеді» әдісі

    оқушылар жұптасып жастықшаны сәндеу және безеңдіру жұмыстарын орындайды

    Безендіру жұмыстарын орындау

    1. Қадам: Нобайын орындау

    2.Қадам: әшекей бұйымдар таңдау

    3 Қадам: жапсыру, тігу жұмыстарын орындау

    Бағалау критерийі

    2. Нобайға сәйкес конструкциялар мен материалдарды қолданып, моншақтарды тігу арқылы жастықшаны безендіру жұмыстарын орындады ;


    Дискриптор:

    - Нобайын жасайды

    - Қажетті сәндеу материалдарын таңдайды

    - тігу жұмыстарын орындайды;

    - үлгісі бойынша тігеді

    - түстік шешімді дұрыс таңдайды.


    Қ.Б. « Түрлі пішіндер»әдісі

    -өте жақсы

    – жақсы

    -әлі де түсіндіруді қажет етемін


    ІІІ. Безендірген дайын жастықшаны сыныпқа ұсынып , жұмысын дәлелдейді .


    3-тапсырма. «Кір жуу» әдісі

    Оқушылар жұмыстарын аяқтап,сынып алдында таныстырып, талдайды.

    Бағалау критерийі:

    3. Дайын бұйым, жастықшаны безендірудің жолдарын түсіндіріп дәлелдеп берді.


    Дескриптор

    • Тігу әдісін түсіндіреді;

    • Тігуге керекті материалдарды атап, орындалған жұмысты дәлелдейі;

    ҚБ: « Бағдаршам » әдісі


    Кері байланыс

    Оқушылар істеген жұмыстарының жағымды жағымсыз жақтарын дәлелдеп береді

    Оқушылармен сабақтың соңында атқарылған жұмысқа талдау жасау.

    Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

    Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?

    Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

    Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма?

    Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?




    Равнобедренный треугольник 1 Равнобедренный треугольник 1















    А3 Пішім қағазы,

    Түрлі түсті фломастерлер


















    Жастықшалар,

    Ине,жіп,қайшы

    Ленталар.














    А4 пішім қағаз














    Түрлі пішіндер





















    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    1-тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі

    Дайын бұйымды сәндеу үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап сәндеу тәсілдерін таңдайды.

    “Дереккөздер” тәсілі

    - Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс

    жасайды

    2-тапсырма Практикалық жұмыс

    «Менің қолымнан бәрі келеді» әдісі

    Оқушылар жұптасып жастықшаны сәндеу және безеңдіру жұмыстарын орындайды

    “Тапсырма” тәсілі

    Білім деңгейі əртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді.

    Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай көмек беріп, кейбір оқушыға күрделі тапсырмалар беремін

    3-тапсырма. «Кір жуу» әдісі

    Оқушылар жұмыстарын аяқтап,сынып алдында таныстырып, талдайды.


    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Топтар бір-бірін бағалайды.













    « Түрлі пішіндер»әдісі

    -өте жақсы

    – жақсы

    -әлі де түсіндіруді қажет етемін





    « Бағдаршам » әдісі



    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Практикалық жұмыс жасы және жеке ерекшеліктері ескеріле отырып жүзеге асырылады.

    Зерттеуші парағын қоладанып өзін-өзі және бірін-бірі бағала

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Сурет Ашық сабақ 6 сынып
    30.12.2020
    1018
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Касымова Алия Танатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации