Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. 6 сынып. Бұйымды безендіру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: Бөлім 2 А: |
|
Мектеп:№4 |
||||||
|
|
|||||||
|
|
Мұғалімніңаты-жөні:Касымова.А.Т. |
||||||
Күні|:13.03.20 |
|
Қатысқандар саны:24 |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Бұйымды безендіру. |
|||||||
Оқу мақсаты: |
6.2.3.2 Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды қолдана отырып,бір өнім орындау |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың көпшілігі: 1.Дайын бұйымды безендіру үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап, сәндеу тәсілдерін таңдайды. Оқушылардың басым бөлігі: 2. Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды қолданып жастықшаны сәндеу және безеңдіру жұмыстарын орындайды Оқушылардың кейбіреулері: 3. Безендірген дайын жастықшаны сыныпқа ұсынып , жұмысын дәлелдейді |
|||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушы мақсатқа жетті, егер: 1.Қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтады,сәндеу тәсілдерін таңдады: 2. Нобайға сәйкес конструкциялар мен материалдарды қолданып, моншақтарды тігу арқылы жастықшаны безендіру жұмыстарын орындады ; 3. Дайын бұйым, жастықшаны безендірудің жолдарын түсіндіріп дәлелдеп берді. |
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Безендіру, тігу, лента, жастықша Пәндік тіл және терминология Диалогқа/жазбаға қажетті тіркестер Мәдениетті тігу, көркемдеп тігу, өңдеп,тігу. Мен трансформациялау ... тәсілдерін білемін. Безендіру үшін мен..... қолдандым |
|||||||
Пәнаралықбайланыстар |
Бейнелеу,технология, тарих, сызу |
|||||||
Сабақбарысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Психологиялық ахуал орнату.«Шаттық шеңбері» 1.Ұйымдастыру кезеңі, 2.Дайындықтарын тексеру 3.Топқа бөлу. / жазық фигуралар арқылы/ «Миға шабуыл» топтар конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. І.Дайын бұйымды безендіру үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап, сәндеу тәсілдерін таңдайды. 1 тапсырма. Дайын бұйымды безендіру үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап сәндеу тәсілдерін талдайды. «Бірге ойлаймыз» әдісі * Сәндеу дегеніміз не? * Калай ойлайсыз, безендіру үшін қандай құралдар қолданылады? * Бұйымды сәндеудің қандай тәсілдерін білесің? * Өз бұйымдарыңды безендіруде қанда тәсілді қолданар едің? Топтар дереккөздер арқылы сұрақтарға жауап іздейді.Өз зерттеулерін постер арқылы қорғайды. Бағалау критерийі Қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтады, сәндеу тәсілдерін таңдады: Дескриптор:
ҚБ: Топтар бір-бірін бағалайды. ІІ. Әртүрлі конструкциялар мен материалдарды қолданып жастықшаны сәндеу және безендіру жұмыстарын орындайды 2 тапсырма: «Менің қолымнан бәрі келеді» әдісі оқушылар жұптасып жастықшаны сәндеу және безеңдіру жұмыстарын орындайды
Безендіру жұмыстарын орындау 1. Қадам: Нобайын орындау 2.Қадам: әшекей бұйымдар таңдау 3 Қадам: жапсыру, тігу жұмыстарын орындау Бағалау критерийі 2. Нобайға сәйкес конструкциялар мен материалдарды қолданып, моншақтарды тігу арқылы жастықшаны безендіру жұмыстарын орындады ; Дискриптор: - Нобайын жасайды - Қажетті сәндеу материалдарын таңдайды - тігу жұмыстарын орындайды; - үлгісі бойынша тігеді - түстік шешімді дұрыс таңдайды. Қ.Б. « Түрлі пішіндер»әдісі -өте жақсы – жақсы -әлі де түсіндіруді қажет етемін ІІІ. Безендірген дайын жастықшаны сыныпқа ұсынып , жұмысын дәлелдейді . 3-тапсырма. «Кір жуу» әдісі Оқушылар жұмыстарын аяқтап,сынып алдында таныстырып, талдайды. Бағалау критерийі: 3. Дайын бұйым, жастықшаны безендірудің жолдарын түсіндіріп дәлелдеп берді. Дескриптор
ҚБ: « Бағдаршам » әдісі Кері байланыс Оқушылар істеген жұмыстарының жағымды жағымсыз жақтарын дәлелдеп береді Оқушылармен сабақтың соңында атқарылған жұмысқа талдау жасау.
Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім? |
А3 Пішім қағазы, Түрлі түсті фломастерлер Жастықшалар, Ине,жіп,қайшы Ленталар. А4 пішім қағаз Түрлі пішіндер |
||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? 1-тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі Дайын бұйымды сәндеу үшін қажетті материал мен құрал-жабдықтарды анықтап сәндеу тәсілдерін таңдайды. “Дереккөздер” тәсілі - Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс жасайды 2-тапсырма Практикалық жұмыс «Менің қолымнан бәрі келеді» әдісі Оқушылар жұптасып жастықшаны сәндеу және безеңдіру жұмыстарын орындайды “Тапсырма” тәсілі Білім деңгейі əртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай көмек беріп, кейбір оқушыға күрделі тапсырмалар беремін 3-тапсырма. «Кір жуу» әдісі Оқушылар жұмыстарын аяқтап,сынып алдында таныстырып, талдайды. |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Топтар бір-бірін бағалайды. « Түрлі пішіндер»әдісі -өте жақсы – жақсы -әлі де түсіндіруді қажет етемін « Бағдаршам » әдісі |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
||||||
Практикалық жұмыс жасы және жеке ерекшеліктері ескеріле отырып жүзеге асырылады. |
Зерттеуші парағын қоладанып өзін-өзі және
бірін-бірі бағала Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |