Сабақтың басы
2
мин
3
мин
10
мин
|
1.Оқушылармен амандасу.
«3-ке дейін
санау» тренинг арқылы
ұйымдастыру кезеңін жүргізу.
2.Үй
тапсырмасын сұрау https://www.gimkit.com/kits
, арқылы
өткен сабаққа шолу жасау.
Әрбір
кезеңнен өткен сайын , пайтон программалау тілінің орындалу
командаларына байланысты сұрақтар шығады.
Шыққан
сұрақтарға жауап береді.
3.Жаңа
тақырыпты түсіндіру.
Презентация
көрсету.
Деректер типтері туралы
түсіндіру.
Тип түрлерімен таныстыру.
Есеп шығару жолын, программа құруды
түсіндіру.
Жаңа тақырыпты
анықтайды.
Сабақ мақсатымен
танысады.
Сызықтық
алгоритмдер бойынша программаны қалай құрастыруға
болады?
Сол туралы бүгін
үйренеміз.

Берілген есепке программа құрып
көрсету.
a=int(input("a="))
b=int(input("b="))
y=2*a+b
print("y=",y)
|
1.Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар шеңбер бойында 3-ке дейін санап, кері санау
жүргізеді.
https://www.gimkit.com/kits
платформасы арқылы тест сұрақтарына
жауап береді. Сұрақ ішінде жазылған пайтон командаларының атқару
қызметтерін айтып шығады шығады.
Оқушылар жаңа тақырыпты табады.
Қанша айнымалы бар
екенін анықтап, сызықтық алгоритм бойынша программасын құрып,
нәтижесін шығарады.
|
10 балдық жүйе бойынша
бағалау
Бағалау парақшасы
тарқатылады.
Дескриптор:
ҚБ
қол шапалақтау
|
Тренинг
https://www.gimkit.com/kits

Қосымша
материал
|
Сабақтың
ортасы
5
мин
5
мин
5
мин
10 мин
|
Топтық
жұмыс. Деректер типін
табу.

Жұптық жұмыс
Әр жұпқа математикалық түрінде
жазылған есептер беріледі. Берілген есепті пайтон тілінде жазып
шығулары керек.

Жеке
жұмыс.
1-тапсырма.
Функциональдық сауаттық
тапсырмасы.
Қызметкердің айлық жалақысын
есептеу программасын құр.
(d – жұмыс күндері, z – бір
күндік еңбекақы).
d=int(input("d="))
z=int(input("z="))
r=d*z
print('менин енбек акым',r)
d=5
z=5500
менин
енбек акым 27500
2-тапсырма
Егер 1 сағатта
бірінші оқушы М шелек алма
терсе,
екінші бала К шелек
және
үшіншісі L
шелек
терсе,
балалар t сағатта неше шелек алма
тереді?
m=int(input("m="))
k=int(input("k="))
l=int(input("l="))
t=int(input("t="))
c=(m+k+l)*t
p rint('балалар',t,'сагатта',c,'шелек алма терди',)
|
Мұғалімді тыңдайды
Пайтонда қолданатын мәліметтер
типтерімен танысады.
Деректер
типтерінің түрлерін дәптерге жазады
Деректер
типтерін түрлеріне қарай ажыратып жазады.
Математикалық түрде берілген
есепті пайтон тілінде жазып, келесі жұппен алмастырып,
бір-бірін тексереді.
Берілген фунциональдық
сауаттылық тапсырмасын орындайды.
Мәселе есепке программа
құрады.
Берілген
уақыт ішінде екінші тапсырманы орындайды.
|
Қол шапалақтау,
мадақтау.
Дескриптор:
Математикалық есепті Python тілінде
жазады
1
балл
Қанша айнамалы қолданғандарын
айтады
1 балл
Өрнектердің орындалу ретін
көрсетеді
1-балл
Жалпы 3
балл
Дескриптор:
Айнымалыларды
анықтайды:
1-балл.
Программа
кодын құрады 1 балл,
Нәтижесін
экранға шығарады:
1-балл
Жалпы :
3-балл
Дескриптор:
Айнымалыларды
анықтайды:
1-балл.
Программа кодын құрып, есептің
нәтижесін шығарады:
2-балл
Жалпы:
3-балл
|
Жұмыс дәптері
https://app.presentations.ai/#/docs/edit/11789055
Қосымша өмірмен
байланыстырылған есептер
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
«Таза
тақта» әдісі арқылы сабақты
қорытындылау. www.educaplay.com
Тап-таза тақтаны сұрақ қою
арқылы толтыру.
Ө здері қойған
сұрақтар оқушылардың өздеріне қайта қойылады. Әрбір жауап берілген
сұрақтар тақтадан өшіріліп отырады, тақта қайтадан тап-таза күйіне
келеді.
Кері
байланыс
|
Математикалық есептер
жазады.
Бүгінгі тақырып бойынша
сұрақтар қояды.
Өздері
қойған сұраққа қайта жауап береді.
Маған қиын болды.
Мен үйрендім
Маған қызық
болды
|
Әрбір тапсырмаға 1-бал
беліледі.
|
Тақта
Рефлексия
суреттері
|
Үй тапсырмасы
|
§ 3.8, 92-бет, «Үй
тапсырмасы»
Төменде берілген программа
кодында
а = 486 болса, онда қандай нәтиже аламыз?
Программаның қызметін анықта.
a =
int (input());
x =
a // 100;
y =
(a // 10) %10;
z =
a % 10;
b =
x * 100 + z;
print (b)
|
Есепті шығарып
келеді.
|
|
6-сынып информатика оқулығы
|