Материалдар / Ашық сабақ 6 сынып "Нақты процестердің графиктерін қолданып шамалар арасындағы тәуелділіктерді зерттеу

Ашық сабақ 6 сынып "Нақты процестердің графиктерін қолданып шамалар арасындағы тәуелділіктерді зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: шынайы процестердің графиктерін қолданып шамалар арасындағы тәуелділіктерді зерттеу
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



«Н.Бекежанов атындағы №13 жалпы білім беретін мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі



Зерттеу сабағы №3


«Нақты процестердің графиктерін қолданып шамалар

арасындағы тәуелділіктерді зерттеу»




Математика мұғалімі: Таукебаева А.А




2023-2024 жыл





Тексерілді: 15.04.2024ж

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Шамалар арасындағы тәуелділіктер

Педагогтің аты-жөні:

Таукебаева А.А

Күні:

15.04.2024ж

Сыныбы: 6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нақты процестердің графиктерін қолданып шамалар арасындағы тәуелділіктерді зерттеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.5.2.10 шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу;

Сабақтың мақсаты:

шынайы процестердің графиктерін қолданып, шамалар арасындағы тәуелділіктерді табу және зерттеу;

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды еңбекқорлыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі


7 минут

I.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сыныпты «Сандар топқа бөлінеді» әдісі арқылы топқа бөлу

Сабақты жағымды ахуалдан бастау.


Үй тапсырмасын тексеру: Слайдтың көмегімен тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.


Сәлемдеседі.

Оқушылар сандарды таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді

  1. Тәуелді шамалар

  2. Тәуелсіз шамалар

  3. Айнымалы шамалар

«Бүгін сәтті күн» тақырыбында бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

ҚБ: «Мадақтау сөз» әдісі

Есепті дұрыс есептеген оқушыға -1 балл

Өзін-өзі бағалау парағына оқушылар белгілейді

Тақта;

Слайд;

Оқу құралдары;

«Математика», 6-сынып, 2-бөлім

Жаңа сабақ кіріспе

30 минут

Миға шабуыл тапсырмалары арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстырамын

Мұғалім слайд арқылы жаңа тақырыпқа қысқаша түсініктеме береді

Өдірісте, техникада, ғылымдық жұмыстарда нақты процестерді сипаттау үшін шамалар арасындағы тәуелділікті көрсететін графиктер қолданылады.

График деп екі айнымалы шаманың арасындағы байланысты көрсететін координат жазықтығындағы қисық сызықты айтады.

Берілген шамалар арасындағы тәуелділіктерді график бойынша зерттей отырып, қандай өзгерістердің орын алып отырғанын бақылауға болады.


Оқушылар сұраққа жауап береді.

  1. Айнымалы шамалар деген не?

  2. Қандай шамаларды білісің?

  3. Шамалдар арасындағы тәуелділіктердің берілу тәсілдерін ата?

Оқушылар жаңа сабақты мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды

1-мысал.

  1. Кардиограммадағы қисық сызық жүректің уақытқа тәуелді жиырылу күшін суреттейді.

  1. Кернеудің ток күшіне тәуелділігі

Тәуелділіктің графигінен кейбір мағлұматтар анық көрінеді.

ҚБ: «Мадақтау сөз» әдісі

Әр дұрыс жауапқа 1 балл

Тақта;

Слайд;

Оқу құралдары;

«Математика», 6-сынып, 2-бөлім

Сабақтың ортасы























1Тапсырма. Топтық жұмыс

1 қосымша

2 қосымша

3қосымша







2 тапсырма Жұптық жұмыс

«Сәбіз жейміз» ойыны

Ыдыстағы қыздырылған судың t°C температурасының оны қыздыру t (мин) уақытына тәуелділігі берілген. Кестені пайдаланып графигін салыңдар

t(мин)

0

1

2

3

4

5

6

7

t°C

15

30

45

60

75

90

105

120

3 тапсырма Жеке жұмыс (деңгейлік)

А)1-суретте 6 сынып оқушылары «Туған жерге тағзым» жобасы аясында мектеп автобусымен туған жердің тарихи нысандарымен танысуға шықты. Төменде олардың қозғалыс графигі берілген: График бойынша бос орынды толтыр:

1) Уақыт – ..... шама, ал жүрген жол – ..... шама.

2) Алғашқы бір сағатта ..... км жол жүрді.

3) Бірінші аялдаманы .... км жол жүргеннен кейін жасады. Екінші аялдаманы .... км жол жүргеннен кейін жасады.

4) Бірінші аялдаманың ұзақтығы – .... сағат. Екінші аялдаманың ұзақтығы – ... сағат.

5) Соңғы жарты сағатта автобус жылдамдығы .... км/сағ болды.

6) Олар .... рет аялдама жасады.


В) График бойынша бос орындарды толтыр:

1) Уақыт – ..... шама, ал ауа температурасы – ..... шама.

2) Сағат ..... , ...... және ........ ауа температурасы 0°C болды.

3) Сағат ...... ең төменгі температура ....... °C көрсетті.

  1. Су толқынымен қалтқы неше сантиметр (ең биік) жоғары көтерілді?

  2. Су толқынымен қалтқы неше сантиметр (ең төмен) төмен түсті?

Оқушылар А3 форматында берілген графикті пайдаланып топпен кесте толтырады













Оқушылар ыдыстағы сәбіздерді таңдап алып,ішінде берілген кестені пайдаланып график сызып белгілейді











Жауабы:

1) Уақыт – тәуелсіз шама, ал жүрген жол – тәуелді шама.

2) Алғашқы бір сағатта 60 км жол жүрді.

3) Бірінші аялдаманы 120 км жол жүргеннен кейін жасады. Екінші аялдаманы демалғаннан кейін 45 км жол жүргеннен кейін жасады.

4) Бірінші аялдаманың ұзақтығы – 1 сағат. Екінші аялдаманың ұзақтығы – жарты сағат.

5) Соңғы жарты сағатта автобус жылдамдығы 90 км/сағ болды.

6) Олар 2 рет аялдама жасады.









Жауабы:

1) Уақыт – тәуелсіз шама, ал ауа температурасы – тәуелді шама.

2) Сағат 2-де , 11-де және 22-де ауа температурасы 0°C болды.

3) Сағат 6-да ең төменгі температура ....... °C көрсетті.











Жауабы:

  1. Су толқынымен қалтқы 30 сантиметр (ең биік) жоғары көтерілді.

  2. Су толқынымен қалтқы 30 сантиметр (ең төмен) төмен түсті.



Дескриптор.

тәуелді, тіуелсіз айнымалыны ажыратады-1балл;

-кестені толтырады-1балл;

Сұраққа жауап береді-1 балл

Жалпы 3 балл

ҚБ: Тапсырманы бірінші орындаған тапқа купон беріледі


Дескриптор.

График салады-1балл

Белгілейді-1балл

Жалпы бал -2балл


ҚБ:Тапсырманы 1-ші, 2-ші және 3-ші орындаған жұпқа купон беріледі





Дескриптор.

тәуелді, тіуелсіз айнымалыны ажыратады-1балл

-сұрақтарға толық жауап береді-2балл

Жалпы-3 балл


ҚБ: ең жылдам тапсырманы орындаған 3 оқушыға тәтті (шиколод) кәмпиттері беріледі

Тақта;

Слайд;

Оқу құралдары;

А3 форматтағы қағаз





Слайд;

Қима қағаз

купондар

ЕБҚ


Тест тапсырмасы


Оқушы берілген тест тапсырмасын орындайды

Дескриптор:

- әр дұрыс жауапқа -1балл

Тест парағы

Оқу құралдары

Сабақтың соңы

8 мин


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:

Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағындағы балдарын талдаймыз


Үйге тапсырма беру: №1333 есеп




Оқушылар жаңа сабақта өтілген тақырыпқа байланысты қойылған сұраққа жауап береді

Оқушыларға «Ұялы байланыс» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді және бағалау парағындағы балдарын есептеп алған балдарын көрсетеді


Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бі рін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі