Ұйымдастыру кезеңі
7 минут
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа
дайындықтарын
тексеру.
Сыныпты
«Сандар топқа бөлінеді» әдісі арқылы топқа
бөлу
Сабақты
жағымды ахуалдан
бастау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Слайдтың көмегімен тапсырма дұрыс жауабымен
көрсетіліп тұрады.
|
Сәлемдеседі.
Оқушылар сандарды таңдау арқылы 3 топқа
бөлінеді
-
Тәуелді
шамалар
-
Тәуелсіз
шамалар
-
Айнымалы
шамалар
«Бүгін сәтті күн»
тақырыбында бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл
күй сыйлайды.
«Мен саған, сен маған»
арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын
тексереді.
|
ҚБ: «Мадақтау сөз»
әдісі
Есепті дұрыс есептеген оқушыға -1
балл
Өзін-өзі бағалау парағына оқушылар
белгілейді
|
Тақта;
Слайд;
Оқу
құралдары;
«Математика», 6-сынып, 2-бөлім
|
Жаңа сабақ кіріспе
30
минут
|
Миға шабуыл тапсырмалары арқылы өткен
сабақ пен жаңа сабақты байланыстырамын
Мұғалім слайд арқылы жаңа тақырыпқа
қысқаша түсініктеме береді
Өдірісте, техникада, ғылымдық жұмыстарда
нақты процестерді сипаттау үшін шамалар арасындағы тәуелділікті
көрсететін графиктер қолданылады.
График деп екі айнымалы шаманың
арасындағы байланысты көрсететін координат жазықтығындағы қисық
сызықты айтады.
Берілген шамалар арасындағы
тәуелділіктерді график бойынша зерттей отырып, қандай өзгерістердің
орын алып отырғанын бақылауға болады.
|
Оқушылар сұраққа жауап
береді.
-
Айнымалы шамалар деген
не?
-
Қандай
шамаларды
білісің?
-
Шамалдар арасындағы тәуелділіктердің
берілу тәсілдерін
ата?
Оқушылар жаңа сабақты мұғалімнің
түсіндіруін
тыңдайды
1-мысал.
-
Кардиограммадағы қисық сызық жүректің
уақытқа тәуелді жиырылу күшін
суреттейді.

-
Кернеудің ток күшіне
тәуелділігі

Тәуелділіктің графигінен кейбір
мағлұматтар анық көрінеді.
|
ҚБ: «Мадақтау сөз»
әдісі
Әр
дұрыс жауапқа 1 балл
|
Тақта;
Слайд;
Оқу
құралдары;
«Математика», 6-сынып, 2-бөлім
|
Сабақтың ортасы
|
№1Тапсырма.
Топтық жұмыс
1
қосымша
2
қосымша
3қосымша
№2 тапсырма Жұптық жұмыс
«Сәбіз жейміз» ойыны
Ыдыстағы қыздырылған судың
t°C температурасының оны қыздыру
t (мин)
уақытына тәуелділігі берілген.
Кестені пайдаланып графигін салыңдар
t(мин)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
t°C
|
15
|
30
|
45
|
60
|
75
|
90
|
105
|
120
|
№3 тапсырма Жеке жұмыс (деңгейлік)
А)1-суретте 6 сынып оқушылары «Туған жерге тағзым»
жобасы аясында мектеп автобусымен туған жердің тарихи нысандарымен
танысуға шықты. Төменде олардың қозғалыс графигі берілген: График
бойынша бос орынды толтыр:
1) Уақыт – .....
шама, ал жүрген жол – ..... шама.
2) Алғашқы бір сағатта ..... км жол
жүрді.
3) Бірінші аялдаманы .... км жол
жүргеннен кейін жасады. Екінші аялдаманы .... км жол жүргеннен
кейін жасады.
4) Бірінші аялдаманың ұзақтығы – ....
сағат. Екінші аялдаманың ұзақтығы – ... сағат.
5) Соңғы жарты сағатта автобус
жылдамдығы .... км/сағ болды.
6) Олар .... рет аялдама
жасады.
В) График бойынша бос орындарды
толтыр:
1) Уақыт – ..... шама, ал ауа
температурасы – ..... шама.
2) Сағат ..... , ...... және ........
ауа температурасы 0°C болды.
3) Сағат ...... ең төменгі температура
....... °C көрсетті. 
-
Су
толқынымен қалтқы неше сантиметр (ең биік) жоғары
көтерілді?
-
Су
толқынымен қалтқы неше сантиметр (ең төмен) төмен
түсті?
|
Оқушылар А3 форматында берілген графикті
пайдаланып топпен кесте толтырады
Оқушылар ыдыстағы сәбіздерді таңдап
алып,ішінде берілген кестені пайдаланып график сызып
белгілейді
Жауабы:
1) Уақыт – тәуелсіз шама, ал жүрген жол – тәуелді шама.
2) Алғашқы бір сағатта 60 км жол жүрді.
3) Бірінші аялдаманы 120 км жол жүргеннен кейін жасады. Екінші
аялдаманы демалғаннан кейін 45 км жол жүргеннен кейін жасады.
4) Бірінші аялдаманың ұзақтығы –
1
сағат. Екінші
аялдаманың ұзақтығы – жарты сағат.
5) Соңғы жарты сағатта автобус
жылдамдығы 90
км/сағ болды.
6) Олар 2 рет аялдама жасады.
Жауабы:
1) Уақыт – тәуелсіз шама, ал ауа
температурасы – тәуелді шама.
2) Сағат 2-де , 11-де және 22-де ауа
температурасы 0°C болды.
3) Сағат 6-да ең төменгі температура
....... °C көрсетті.
Жауабы:
-
Су толқынымен қалтқы 30 сантиметр (ең
биік) жоғары көтерілді.
-
Су толқынымен қалтқы 30 сантиметр (ең
төмен) төмен түсті.
|
Дескриптор.
тәуелді, тіуелсіз айнымалыны
ажыратады-1балл;
-кестені
толтырады-1балл;
Сұраққа жауап береді-1
балл
Жалпы 3 балл
ҚБ: Тапсырманы бірінші орындаған тапқа купон
беріледі
Дескриптор.
График салады-1балл
Белгілейді-1балл
Жалпы бал -2балл
ҚБ:Тапсырманы 1-ші, 2-ші және 3-ші орындаған
жұпқа купон беріледі
Дескриптор.
тәуелді, тіуелсіз айнымалыны
ажыратады-1балл
-сұрақтарға толық жауап
береді-2балл
Жалпы-3 балл
ҚБ: ең жылдам тапсырманы
орындаған 3 оқушыға тәтті (шиколод) кәмпиттері беріледі
|
Тақта;
Слайд;
Оқу құралдары;
А3 форматтағы қағаз
Слайд;
Қима қағаз
купондар
|
Сабақтың соңы
8 мин
|
Сабақты қорытындылау:
«Жалғасын тап»
әдісі
арқылы
сабақты
қорытындылаймын:
Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағындағы
балдарын
талдаймыз
Үйге тапсырма
беру: №1333
есеп
|
Оқушылар жаңа сабақта өтілген тақырыпқа
байланысты қойылған сұраққа жауап береді
Оқушыларға «Ұялы байланыс»
кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді және бағалау парағындағы балдарын есептеп алған балдарын
көрсетеді
|
Оқушылар
бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бі рін-бірі бағалайды.
Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
|

|