Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 6-сынып «Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
«№29 қосымша білім беру мектеп-орталығы» КММ |
Бөлiм: |
«Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы» |
Пeдaгoгтiң aты-жөнi: |
Кемелханова Гульсум Курманбековна |
Kүнi: |
11.03.2024 |
Cыныбы: 6 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Caбaқтың тaқыpыбы: |
Былғары қолғап шеберлері |
Oқy бaғдapлaмacынa cәйкec oқy мaқcaты: |
6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру 6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру |
Caбaқтың мaқcaты: |
Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады Коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсініседі, ойларын толықтырып отырады |
Бaғaлay кpитepийi |
|
Бақыланушы оқушының аты-жөні: |
Бережнев Роман Карташова Ясмина Бублик Михаил |
Бақылаушы педагогтың аты-жөні: |
|
Caбaқтың бapысы:
Сабақтың кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин 10 мин Көшіру емтиханы тапсырмасын орындау дағдысын қалыптастыру Өзін-өзі тексеру |
Сәлемдесу, түгендеу, тіл жаттықтыруға арналған сұрақтар:
Үй тапсырмасына, емтиханға дайындығын тексеру. «Кім жүйрік» ойыны арқылы тор көздегі ұяшықтарды ашып, сұрақтарға жауап алу: Болашақтың мамандықтары:5сұрақ Қазақстан Ұлы Жібек жолы:5сұрақ Жер байлығына аяулы көзқарас:5сұрақ Олимпиада жеңімпаздары:5сұрақ «Тау шыңы» тәсілі бойынша оқушылар емтиханға дайындық деңгейін бағалайды, ең көп жауап білетін оқушылар бәйгеге түседі Жаңа тақырып ЖЖ. «Бокс» ойнату арқылы жаңа тақырыпты болжау. Мұғалім жылдам 10 сұрақ қояды. Оқушылар қалай ойласыңдар қазір қандай тақырыпта сөйлесеміз? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын және бағалау критерийлерімен таныстыру. |
- Өскемен қаласында - жиырма тоғызыншы - Менделеев көшесінде, бес қабатты - жаяу, автобуспен - алтыншы сыныпта - Дмитрий Сергеевич - Гульсум Курманбековна - төрт рет болады - дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, жұма - көктем мезгілі - көктемнің бірінші айы - Наурыз айы - дүйсенбі - бүгін он бірінші наурыз - Олимпиада жеңімпаздары бөлімін қайталау Өз таңдаған бөлім бойынша бір екі сұраққа жауап береді
Мұғалімнің қойған сұрағына жылдам әрі қатесіз жауап береді Тақырыпты болжайды Сабақтың тақырыбы мен мақсатын және бағалау критерийлерімен таныстыру. |
Жақсы! Жарайсың ! Дұрыс жауап ашылады Дұрыс не қате деп мұғалім айтады |
Презентация Бағалау парағы |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 мин 10 минут торлы диаграмма арқылы оқушылардың айтылым дағдыларын қалыптастыру 6 минут |
І. Оқылымалды тапсырмасы Тыңдалым- айтылым Ұжымдық жұмыс. Видеоны көріп, тыңдап мәтінде кездесетін жаңа сөздермен жұмыс жасату. Жаңа сөздер тақтада көрсетіледі, оқылады, мәтінмен жұмыс кезінде қолданылады. Алғашқы, бастапқы – изначальный, первый Мәрте, рет – раз Марапатталады – награда Жеңімпаз, жеңіске ие болу – победитель Иеленеді – присвоил Тұңғыш, ең алғашқы – самый первый Басеке, жарыс, сайыс- соревнования 1-тапсырма. ЖЖ. Оқылым-айтылым Мәтінді екінші рет оқып, мазмұны бойынша жоспар құратады. Оқылым тапсырмасы. ТЖ. «Торлы диаграмма» старатегиясы. 2-тапсырма. Тыңдалым-айтылым. Берілген видео мәтінді көріп, тыңдап, мәтін бойынша тірек сөздерді жазып, диаграмма көмегімен мәтінді мазмұндап айту.
Олимпиадалық ойындар бұл 200-ге жуық ел қатысатын және 4 жылда бір рет өткізілетін бүкіләлемдік спорттық жарыстар. Қазіргі Олимпадалық ойындардың бағдарламасына – 28 жазғы және 7 қысқы спорт түрлері енгізілген. Олимпиада символы – 5 жүзік – 5 құрлықты білдіреді. Бокстан халықаралық спорт шеберлері. Олимпиада ойындарының жеңімпаздары. 2000 жылы Сидней Олимпиадасында Қазақстан әлемге танылды. Алғашқы сайыста алтын медальді ұлттық құрамадағы 20 жастағы спортшы Бекзат Саттарханов әкелді. Артынша Ермахан Ибраимов алтын медальмен марапатталады. 2004 жылы Грекияда өткен Олимпиада ойындарында да былғары қолғап шеберлері жеңімпаз атанды. Бақтияр Артаев алтын медальдің иегері болды. Ол қазақ спортшыларының арасында тұңғыш рет Вэл Баркер кубогының иегері болды. 2008 жылы Пекин Олимпиадасында 69 келіге дейін салмақ дәрежесінде Бақыт Сәрсекбаев алтын медаль иегері болды. 2012 жылғы Лондон Олиипиадасында Серік Сәпиев бірінші орын алып, Вэл Баркер кубогын иеленді.
3-тапсырма. Дәптермен жұмыс. Былғары қолғап шеберлерін сәйкестендіріп жазадыртады |
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін айтады: Төрт жылда бір рет өткізілетін алғашқы сайыс алтын медальмен марапатталады Вэл Баркер кубогының иегері болды Тұңғыш былғары қолғап шебері Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрайды. Ықтимал жауаптар
1-топ – 2000 жылы Сидней Олимпиадасында Қазақстан әлемге танылды. Олимпиада жеңімпаздары: Бекзат Саттарханов және Ермахан Ибраимов. Олар алтын медаль иегерлері. Бақыт Сәрсекбаев – Пекинде өткен Олимпиада жеңімпазы. Ол алтын медаль иегері.
2-топ – 2004 жылы Грекияда өткен Олимпиада да былғары қолғап шеберлері жеңімпаз атанды. Бақтияр Артаев алтын медаль иегері болды. Тұңғыш Вэл Баркер кубогын алды. 2012 жылы Лондон Олимпиадасында Серік Сәпиев бірінші орын алды. Ол Вэл Баркер кубогын иеленді. Жеке жұмыс. Былғары қолғап (Бекзат Саттарханов, Бақтияр Артаев, Бақыт Сәрсекбаев, Серік Сәпиев) шеберлерін сәйкестендіріп жазады.
|
Бағалау критерийіне сай әрбір жауап берген оқушының балл саны жазылады Бағалау критерийіне сай әрбір жауап берген оқушының балл саны жазылады |
Бағалау парағы Бағалау парағы Бағалау парағы |
|||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут 3 минут 4 мин |
Сабақты қорытындылау. «Joyteka» әдісі. Оқушылар тақырып бойынша білімдерін түйіндейтін сұрақтарға жауап жазады.
Кері байланыс «Алма ағашы» арқылы кері байланыс алады.
Үй тапсырмасы: 32 бет 8-тапсырма валюта атауларын жазып келу Бағалау |
- 4 жылда бір рет - 5 құрлықты - Бекзат Саттарханов - Ермахан Ибраимов, Бекзат Саттарханов - Бақтияр Артаев, Серiк Сәпиев - Бақыт Сәрсекбаев Кері байланыс Қызыл алма - түсіндім. Жасыл алма – сұрақтарым бар. Сары алма - түсінбедім. |
Бағалау критерийіне сай әрбір жауап берген оқушының балл саны жазылады Оқушы жауабына қарап олардың жаңа тақырыпты қаншалықты түсінгенін бағалау |
Бағалау парағы |
|||||||||||||
Қорытынды: |
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Оқушының аты жөні |
Білім алушы |
|
|||
Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады |
1 |
А)Үй тапсырмасына, емтиханға дайындығын «Кім жүйрік» ойынымен сұрақтарға жауап беру арқылы көрсетеді. Б) «Бокс» ойыны мұғалімнің жылдам қойған 10 сұрағына 1-1,5 мин ішінде жауап беріп, сабақтың тақырыбын болжайды. (5-10 сұрақ) |
әр дұрыс 2 жауапқа 1 балл 1 |
|
әр дұрыс 5 жауапқа 1 балл 2 |
|
|||
2 |
Видеоны көріп, тыңдап мәтінде кездесетін жаңа сөздермен сөз тіркестерін айтады (4 сөз тіркесі) |
әр дұрыс жауап 1 балл 2 |
|
|
Коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсініседі, ойларын толықтырып отырады |
3 |
Мәтінді екінші рет оқып, мазмұны бойынша жоспар құрайды. |
2 |
|
4 |
Мәтін бойынша тірек сөздерді жазады диаграмма көмегімен мәтінді 2-5 сөйлеммен мазмұндап айтады. |
1 2 |
|
|
5 |
«Joyteka» әдісі. Оқушылар тақырып бойынша білімдерін түйіндейтін сұрақтарға жауап жазады. |
әр дұрыс 2 жауапқа 1 балл 3 |
|
|
Барлық балл |
13балл |
|