Ресурстар
|
жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш,
стикер, видеоматериалдар, постер, кері байланыс
парағы
|
Сабақтың
басы
|
«Әсерлерімізбен
бөлісейік» жылулық
шеңбері
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
Сұраққа жауап берген оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
|
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың
дәйексөзі «Досы көппен сыйлас,
досы жоқпен сырлас»
Оқушылармен бірге
дәйексөздің мәнін
ашамыз.
«Көршіңе
әңгімелеп бер» Тынышбек қалай
түзелді?
Бұл әдіс оқушылар өз ойларын
дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға
уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен
бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы
тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын
ұсыныңыз.
Дескриптор:
-
жаңа білімнің
тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды
табады.
-
шығармашылыққа
негізделген сұрақтар қояды.
-
берілген тақырып
бойынша ой қорыту жасай
алады.
Оқушылар бір
–бірін бағалайды.
«Сұрақтар
парақшасы» әдісі арқылы оқушыларға
тақырыптың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қойылады
және жауап алынады.
№
|
Сұрағы
|
Жауаптар
нұсқасы
|
|
|
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
Оқушыларды
бағлау.
4-тапсырма. Төменде берілген ұғымдар мен
олардың анықтамаларын салыстырып, әрбір ұғымның өзіне сәйкес
келетін анықтамасын
табыңдар.
Ұғымдар
|
Анықтамалар
|
-
Татулық
-
Достық
-
Ауызбіршілік
-
Бірлік
-
Ынтымақтастық
|
А) Адамдардың бір-біріне адал,
қалтқысыз сеніп,бір мүдделі, ортақ көзқараста болатын
қасиеті.
Ә )Адамдардың берік
бірлігі,сыйласымдылығы.
Б) Бірлікке келу, бірге тірлік
жасаудың көрінісі, татулықтың
белгісі.
В) Мақсаты бір топ мүшелерінің
тату-тәттілік, ынтымақтастық ,ұйымшылдық көрсете
білуі.
Г) Ынтымақтасып біріккен
бірауыздылық ,іштей байланысты табиғи
біртұтастық.
|
6-тапсырма
. Тақырыптық лексиканы
пайдаланып, «Сыйласаң ,сыйлы боласың» атты сөзжұмбақты
шешіңдер.
Тақтаға сөзжұмбақ
ілінеді.
7-тапсырма
. Төменде берілген қазақтың
атақты биі Саққұлақ шешеннің қанатты сөзін мұқият оқып, мағынасын
түсіндіріндер.
Жеке
тапсырма. Оқушылар достарына арнап
тілек жазып, ашық хаттар
дайындайды.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмала
ры.
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату
|
Сабақтың
соңы
|
Жағдаяттарды
шешу.
Әр оқушыға
жағдаяттар жазылған парақшалар
үлестіріледі.
Ән
«Достарым»
Рефлексия
«Білім
гүлі» кері
байланыс.
Үйге тапсырма: С.Үсенұлы
«Достарым» әңгімесі
беріледі.
|
Оқушылар
дың бірін-бірі, өзін өзі
бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын
әділ бағалауға үйрету.
|