Ашық сабақ 6 сынып Which country would you like to visit?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 6 сынып Which country would you like to visit?

Материал туралы қысқаша түсінік
Аяқталған осы шақтың сұраулы түрін және оған жауап беріп үйренуСұраулы сөйлемнің жасалу жолын анықтайды, мысалдар келтіреді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспарының шаблоны

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: English speaking countries

Мектеп: Я. Есенбеков

Күні: 13.02.2017 Мұғалімнің аты-жөні: Зұлпыбекова С

Сынып: 6 А Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Which country would you like to visit?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

Аяқталған осы шақтың сұраулы түрін және

оған жауап беріп үйрену



Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Аяқталған осы шақты сұраулы сөйлемге айналдыра алады


Оқушылардың басым бөлігі: Сұраулы сөйлемнің жасалу жолын анықтайды, мысалдар келтіреді


Кейбір оқушылар:Аяқталған осы шақтың уақыт көрсеткіштерін дұрыс қолдана алады, берілген тапсырмаларды толық орындайды

Бағалау критерийі

1 Аяқталған осы шақтағы сөйлемдерді сұраулы сөйлемге айналдыра алады

2 Сөздердің орналасу тәртібін анықтай алады

3 Мәтін бойынша сқраққа жауап береді

Тілдік мақсаттар

Оқыту нәтижесі:

Оқушылар....істей алады Аяқталған осы шақтағы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра алады, уақыт көрсеткіштерін дұрыс қолдана алады


Негізгі сөздер мен тіркестер: Present Perfect, negative, just, already, ever, never

Құндылықтара баулу


Достық құндылықтарды құрметтеуге баулу


Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, орыс тілі, география сабақтарымен

байланыс болады

Алдыңғы білім


Аяқталған осы шақтың болымды сөйлемдерде қолданылуын біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин



1 мин


5 мин



2 мин

Ұйымдастыру кезеңі


«Егер мен күн болсам ...» әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру


Бағалау критерийімен таныстыру


«Қатесін тап» әдісімен үй тапсырмасын сұрау


Жаңа сабақ мақсаты мен табыс критерийлерін ұсыну, тұжырымдау






Бағалау критерийі


Қапшық





Сабақтың ортасы

Өтілген материалмен байланыс

Оқушылар өтілген сабақ бойынша мысалдар келтіреді

Ех 1 Бірнеше елдердің туларымен таныса отырып, қай мемлекетте болғандарын, қайда барғылары келетінін аяқталған осы шақпен байланыстырып, сөйлемдер жазады.


Ех 2 Диологты оқып, аударады


Ех 5 Мәтінді тыңдау арқылы «Рас па әлде жалған ба?» әдісімен берілген тапсырмаларды орындайды

Writing

Ex 7 My friend’s plan

Жеке жұмыс


Оқулық


Дәптер




Оқулық




дәптер


Сабақтың соңы

1 мин

4 мин


1 мин


«Бас бармақ» әдісі бойынша оқушылардан кері байланыс алу

« Серпілген сауал» әдісімен сабақты қорытындылау

Стикерлер арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайды




парақшалар

Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпекшісіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушыларға мүмкіндіктер беру арқылы қолдау жасаймын

Оқушыларға бірнеше сұрақтар қою арқылы материалды игеру деңгейін анықтаймын

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау ережелері сақталады

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болма, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


















Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Оқу ісінің меңгерушісі: Г. Омарова



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2021
510
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі