Сабақ жоспарының шаблоны
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: English speaking countries Мектеп: Я. Есенбеков Күні: 13.02.2017 Мұғалімнің аты-жөні: Зұлпыбекова С Сынып: 6 А Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Which country would you like to visit? |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
Аяқталған осы шақтың сұраулы түрін және оған жауап беріп үйрену |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Аяқталған осы шақты сұраулы сөйлемге айналдыра алады Оқушылардың басым бөлігі: Сұраулы сөйлемнің жасалу жолын анықтайды, мысалдар келтіреді Кейбір оқушылар:Аяқталған осы шақтың уақыт көрсеткіштерін дұрыс қолдана алады, берілген тапсырмаларды толық орындайды |
|||||
|
Бағалау критерийі |
1 Аяқталған осы шақтағы сөйлемдерді сұраулы сөйлемге айналдыра алады 2 Сөздердің орналасу тәртібін анықтай алады 3 Мәтін бойынша сқраққа жауап береді |
|||||
|
Тілдік мақсаттар Оқыту нәтижесі: |
Оқушылар....істей алады Аяқталған осы шақтағы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра алады, уақыт көрсеткіштерін дұрыс қолдана алады Негізгі сөздер мен тіркестер: Present Perfect, negative, just, already, ever, never |
|||||
|
Құндылықтара баулу |
Достық құндылықтарды құрметтеуге баулу |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, орыс тілі, география сабақтарымен байланыс болады |
|||||
|
Алдыңғы білім |
Аяқталған осы шақтың болымды сөйлемдерде қолданылуын біледі |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 2 мин 1 мин 5 мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі «Егер мен күн болсам ...» әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру Бағалау критерийімен таныстыру «Қатесін тап» әдісімен үй тапсырмасын сұрау Жаңа сабақ мақсаты мен табыс критерийлерін ұсыну, тұжырымдау |
Бағалау критерийі Қапшық |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Өтілген материалмен байланыс Оқушылар өтілген сабақ бойынша мысалдар келтіреді Ех 1 Бірнеше елдердің туларымен таныса отырып, қай мемлекетте болғандарын, қайда барғылары келетінін аяқталған осы шақпен байланыстырып, сөйлемдер жазады. Ех 2 Диологты оқып, аударады Ех 5 Мәтінді тыңдау арқылы «Рас па әлде жалған ба?» әдісімен берілген тапсырмаларды орындайды Writing Ex 7 My friend’s plan Жеке жұмыс |
Оқулық Дәптер Оқулық дәптер |
||||
|
Сабақтың соңы 1 мин 4 мин 1 мин |
«Бас бармақ» әдісі бойынша оқушылардан кері байланыс алу « Серпілген сауал» әдісімен сабақты қорытындылау Стикерлер арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайды |
парақшалар |
||||
|
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпекшісіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
|
Оқушыларға мүмкіндіктер беру арқылы қолдау жасаймын |
Оқушыларға бірнеше сұрақтар қою арқылы материалды игеру деңгейін анықтаймын |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау ережелері сақталады |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||
|
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болма, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||
Оқу ісінің меңгерушісі: Г. Омарова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 6 сынып Which country would you like to visit?
Ашық сабақ 6 сынып Which country would you like to visit?
Сабақ жоспарының шаблоны
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: English speaking countries Мектеп: Я. Есенбеков Күні: 13.02.2017 Мұғалімнің аты-жөні: Зұлпыбекова С Сынып: 6 А Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Which country would you like to visit? |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
Аяқталған осы шақтың сұраулы түрін және оған жауап беріп үйрену |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Аяқталған осы шақты сұраулы сөйлемге айналдыра алады Оқушылардың басым бөлігі: Сұраулы сөйлемнің жасалу жолын анықтайды, мысалдар келтіреді Кейбір оқушылар:Аяқталған осы шақтың уақыт көрсеткіштерін дұрыс қолдана алады, берілген тапсырмаларды толық орындайды |
|||||
|
Бағалау критерийі |
1 Аяқталған осы шақтағы сөйлемдерді сұраулы сөйлемге айналдыра алады 2 Сөздердің орналасу тәртібін анықтай алады 3 Мәтін бойынша сқраққа жауап береді |
|||||
|
Тілдік мақсаттар Оқыту нәтижесі: |
Оқушылар....істей алады Аяқталған осы шақтағы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге айналдыра алады, уақыт көрсеткіштерін дұрыс қолдана алады Негізгі сөздер мен тіркестер: Present Perfect, negative, just, already, ever, never |
|||||
|
Құндылықтара баулу |
Достық құндылықтарды құрметтеуге баулу |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, орыс тілі, география сабақтарымен байланыс болады |
|||||
|
Алдыңғы білім |
Аяқталған осы шақтың болымды сөйлемдерде қолданылуын біледі |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 2 мин 1 мин 5 мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі «Егер мен күн болсам ...» әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру Бағалау критерийімен таныстыру «Қатесін тап» әдісімен үй тапсырмасын сұрау Жаңа сабақ мақсаты мен табыс критерийлерін ұсыну, тұжырымдау |
Бағалау критерийі Қапшық |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Өтілген материалмен байланыс Оқушылар өтілген сабақ бойынша мысалдар келтіреді Ех 1 Бірнеше елдердің туларымен таныса отырып, қай мемлекетте болғандарын, қайда барғылары келетінін аяқталған осы шақпен байланыстырып, сөйлемдер жазады. Ех 2 Диологты оқып, аударады Ех 5 Мәтінді тыңдау арқылы «Рас па әлде жалған ба?» әдісімен берілген тапсырмаларды орындайды Writing Ex 7 My friend’s plan Жеке жұмыс |
Оқулық Дәптер Оқулық дәптер |
||||
|
Сабақтың соңы 1 мин 4 мин 1 мин |
«Бас бармақ» әдісі бойынша оқушылардан кері байланыс алу « Серпілген сауал» әдісімен сабақты қорытындылау Стикерлер арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайды |
парақшалар |
||||
|
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпекшісіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
|
Оқушыларға мүмкіндіктер беру арқылы қолдау жасаймын |
Оқушыларға бірнеше сұрақтар қою арқылы материалды игеру деңгейін анықтаймын |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау ережелері сақталады |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||
|
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болма, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||||
Оқу ісінің меңгерушісі: Г. Омарова
шағым қалдыра аласыз













