Басы
15 мин
|
1.Оқушылармен сәлемдесу,сабаққа даярлықтарына
назар аудару.
2.Психологиялық ахуал «Менің есімімнің
тарихы»
3.Топқа бөлу. (түрлі түсті
карточкалар)
Ағыстарға байланысты 3 топқа
бөлемін
«Гольфстрим»(Тынық мұхит
ағыстары),«Перу»(Атлант мұхитының ағыстары),«Лабрадор» (Үнді,
солтүстік Мұзды мұхит ағыстары)топтары
4.Миға шабуыл «Мұхит суларының қозғалыстарын» бейнеролик арқылы
сабақтың мақсаты мен тақырыбын ашу
. Өткен
сабақты қайталау.
"Еске түсіру ойыны" жеке жұмыс. дәптерге
орындалады.
Берілген сөздерді кестеде
жіктеңіз: өзен, теңіз, көл, бұғаз, мұздық, жер асты
суы, гейзерлер, айсберг, батпақ,
шығанақ.
Құрлық
сулары
|
Дүниежүзілік мұхит
бөліктері
|
|
|
|
|
Дескриптер
1.Берілген
сөздерді кесетеде жіктейді.
|
Оқушылар бір-бірімен таныстыру,олардың бойында
құндылықтарды қалыптастыру,адамның туылған кезде есімін қоюға үлкен
мән беруге бағыттау,тәрбиелік аспектісін дамыту.
|
Қол шапалақ
|
Ұялы телефон
Және интернет желілері
Кітап
QR-код
https://www.youtube.com/watch?v=rz7zsZQ6ybY
|
Ортасы
15 мин
10 мин
|
Мұхит суының қозғалысы тақырыбында сабақ
түсіндіру
VID-20221116-WA0047.mp4
1-тапсырма ЖЖ «Картамен жұмыс»
Дескриптор
-Атласты пайдалана отырып мұхит ағыстарын
анықтап, кескін картаға түсіреді.
|
2-тапсырма “ЖЖ” Саралау тапсырмалары
Берілген сөздерді картаны пайдалана отырып
кестеде жіктеңіз: Гольфстрим,Перу,Куросио,Канар,Бразилия,
Бенгаль.
Жылы ағыс
|
Суық ағыс
|
Гольфстрим
|
Перу
|
Куросио
|
Канар
|
Бразилия
|
Бенгель
|
Калифорния
|
Солт Атлант
|
(Д):
1)жылы,суық ағыстарды картадан тауып ,кестеге
жазып,толтырады
|
Оқушылар видео
тамашалайды
орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы
бәсекелеседі
|
0-5 балл
0-5
балл
|
Бейнеролик
Оқулықтағы мәтіннен,интернет
ресурстары
|