Сабақтың басы
10 мин
|
Ұйымдастыру.
Шағын топтарға бөлу
(БҰҰ-на
мүшелік
ететін
4 мемлекетке бөлу)
(қима қағаздардағы тулардың
суреті
арқылы)
Психологиялық ахуал тудыру
(БҰҰ-ның
мақсатына
байланысты тілек
айту)
Үй
тапсырмасын тексеру:
Әр
топқа
бөлініп
берілген
түрткіжайттың жергілікті жерге
әсері
туралы
репортажды тамашалау.
Барлығын тексеру
және
бір-екі
жұмысты
тыңдау.
|
Сәлемдеседі.
Нұсқау бойынша шағын топтарға
бөлінеді.
БҰҰ туралы білімдерімен
бөліседі.
Таныстырылымдарын
ұсынады, бір-бірінің жұмысын
тамашалайды.
|
Бағалау
критерийлері:
-
тақырыптың
ашылуы;
-
форматтың
сақталуы;
-
диктордың өзін
ұстауы.
Мұғалімнің
бағалауы
|
Қима қағаздар, д.ж.
саяси картасы, таныстырылым
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Өткенді еске
түсіру.
Тақырыпты ашу (қызықты ақпарат
арқылы)
Оқу мақсатын
анықтау
Мағынаны тану үшін балаларға
тапсырманы таңдау еркі
беріледі.
1-тапсырма.
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі. Жұптық жұмыс. Бірлескен оқу тәсілі. Ойлау дағдысының
деңгейі: талдау.
Бейнеролик және контекстпен
жұмыс жасау арқылы кестені толтыр және жұпта
талқыла.
2-тапсырма.
«Кім жылдам?» әдісі. Жеке
жұмыс. Белсенді оқу тәсілі.
Ойлау дағдысының деңгейі:
қолдану.
OnlineMektep платформасында
берілген кестені
толтыр.
Мониторинг нәтижесі бойынша
оқушыларды 3 топқа саралап отырғызып, деңгейлік тапсырма
беру.
3-тапсырма.
Топтық жұмыс. Саралап оқыту
тәсілі. Ойлау дағдысының деңгейі:
талдау, бағалау.
А тобы. «Картографиялық»
әдіс. Климаттық белдеулерді картадан
көрсетіп, сәйкес өлең шумақтарымен
сипаттаңдар.
В тобы. «Жариялау»
әдісі. Құрлық пен теңіздің бөлінісі
климаттық белдеулердің өлшеміне және секторлығына қалай ықпал
етеді? Шағын зерттеу жүргізіп, нәтижесін ұнаған формада
жариялаңдар.
С тобы. «Көрініс»
әдісі. Климаттың адамға және адамның
климатқа ықпалын
бағалаңдар.
|
Сұрақтарға жауап беріп,
өткенді еске
түсіреді.
Тақырыпты ашады, алдарына
мақсат белгілейді.
Нұсқаулықты тыңдайды,
қалаулары бойынша таңдалған тапсырманы орындайды, дәптерге түртіп
алады, жұпта жұмыс жасап, бірін-бірі
бағалайды.
Нұсқаулықты тыңдайды,
ноутбуктерді пайдаланып, сандық платформада тапсырманы жеке
орындайды.
Топтарға сараланып
отырады.
Нұсқаулықты тыңдайды, топта
тапсырманы орындайды.
|
1.
Дескриптор:
-
көрсеткіштер бойынша
кл.белдеуді дұрыс анықтайды;
-
кл.белдеудің түріне
қарай ауа
массаларын кестеге дұрыс
толтырады;
-
кл. белдеулердің түріне
қарай ауа
температурасын кестеге дұрыс
толтырады;
-
кл. белдеулердің түріне
қарай жауын-шашын
мөлшерін кестеге дұрыс
толтырады;
-
кл. белдеулердің түріне
қарай жерде
таралуын кестеге дұрыс
толтырады.
Бағалау: дұрыс жауаптары арқылы жұпта
бірін-бірі бағалайды.
2.Дескриптор:
-
тұрақты және өтпелі климаттық
белдеулерді ажыратады;
-
континентті және теңіздік
климатты ажыратады;
-
климаттық белдеулердің
орналасуын, оларға тән ауа массасының типтерін, температура,
жауын-шашын мөлшерін дұрыс
көрсетеді.
Бағалау: дұрыс жауаптары арқылы
платформаның
мониторингі.
3.Дескриптор:
А
тобы.
-
климаттық белдеулерді картадан
дұрыс көрсетеді;
-
тұрақты және өтпелі климаттық
белдеулерді талдайды;
-
сәйкес өлең шумақтарымен
сипаттайды.
В
тобы.
-
құрлық пен теңіздің бөлінісі
климаттық белдеулердің өлшеміне және секторлығына ықпалын зерттейді
және анықтайды;
-
құрлық пен теңіздің бөлінісі
климаттық белдеулердің өлшеміне және секторлығына ықпалына мысалдар
келтіреді;
-
зерттеу нәтижесін ұнаған
формада жариялайды.
С
тобы.
-
климаттың адамға ықпалын
бағалайды;
-
адамның климатқа ықпалын
бағалайды;
-
ойларын көрініс түрінде
жеткізе алады.
Бағалау: дескриптор негізінде өзін-өзі
бағалау.
|
Таныстырылым
Климаттық белдеулер
картасы
Бейнеролик
Контекст
Смарт тақта және
ноутбуктер.
OnlineMektep
платформасы.
Таныстырылым Климаттық
белдеулер картасы
Постер
|
Сабақтың
аяғы
5
мин
|
Кері
байланыс: «Ауа-райы»
әдісі
Үйге
тапсырма: климаттық белдеулерді кескін
картаға түсіру, Адамның климатқа әсеріне минто пирамидасын
жасау.
|
Көрсеткіштер бойынша өздерін
бағалап, сәйкес суретті стикерге салып, климаттық картаға жоғары
ұпайды экваторға жақын, төмен ұпайды полюстерге жақын
орналастырады.
Үй тапсырмасын орындау туралы
нұсқаулықты тыңдайды, жазып
алады.
|
Бағалау: топ басшыларының бағалау
парақтарындағы жиналған ұпай сандары
бойынша.
|
Таныстырылым
Бағалау
парақтары
|