Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министірінің 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына 4-қосымша)


    Климаттық белдеулер

    1

    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    3. Физикалық география 3.2. Атмосфера

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Климаттық белдеулер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.3.2.3- климаттық белдеулерді талдау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: климаттық белдеулерді талдайды.

    Көпшілік оқушылар: құрлық пен теңіздің бөлінісінің климаттық белдеулердің өлшеміне және секторлығына ықпалын талдайды.

    Кейбір оқушылар: климаттың адамға және адамның климатқа ықпалын бағалайды.

    Құндылықтарға баулу

    Атаулы даталарды ұлықтау, «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында Абай мұрасын насихаттау.


    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    10 мин

    Ұйымдастыру.

    Шағын топтарға бөлу

    (БҰҰ-на мүшелік ететін 4 мемлекетке бөлу) (қима қағаздардағы тулардың суреті арқылы)

    Психологиялық ахуал тудыру

    (БҰҰ-ның мақсатына байланысты тілек айту)

    Үй тапсырмасын тексеру:

    Әр топқа бөлініп берілген түрткіжайттың жергілікті жерге әсері туралы репортажды тамашалау.

    Барлығын тексеру және бір-екі жұмысты тыңдау.

    Сәлемдеседі.

    Нұсқау бойынша шағын топтарға бөлінеді.


    БҰҰ туралы білімдерімен бөліседі.

    Таныстырылымдарын ұсынады, бір-бірінің жұмысын тамашалайды.










    Бағалау критерийлері:

    • тақырыптың ашылуы;

    • форматтың сақталуы;

    • диктордың өзін ұстауы.


    Мұғалімнің бағалауы



    Қима қағаздар, д.ж. саяси картасы, таныстырылым

    Сабақтың ортасы


    30 мин

    Өткенді еске түсіру.

    Тақырыпты ашу (қызықты ақпарат арқылы)

    Оқу мақсатын анықтау


    Мағынаны тану үшін балаларға тапсырманы таңдау еркі беріледі.

    1-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Жұптық жұмыс. Бірлескен оқу тәсілі. Ойлау дағдысының деңгейі: талдау.

    Бейнеролик және контекстпен жұмыс жасау арқылы кестені толтыр және жұпта талқыла.


    2-тапсырма. «Кім жылдам?» әдісі. Жеке жұмыс. Белсенді оқу тәсілі. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану.

    OnlineMektep платформасында берілген кестені толтыр.


    Мониторинг нәтижесі бойынша оқушыларды 3 топқа саралап отырғызып, деңгейлік тапсырма беру.

    3-тапсырма. Топтық жұмыс. Саралап оқыту тәсілі. Ойлау дағдысының деңгейі: талдау, бағалау.

    А тобы. «Картографиялық» әдіс. Климаттық белдеулерді картадан көрсетіп, сәйкес өлең шумақтарымен сипаттаңдар.

    В тобы. «Жариялау» әдісі. Құрлық пен теңіздің бөлінісі климаттық белдеулердің өлшеміне және секторлығына қалай ықпал етеді? Шағын зерттеу жүргізіп, нәтижесін ұнаған формада жариялаңдар.

    С тобы. «Көрініс» әдісі. Климаттың адамға және адамның климатқа ықпалын бағалаңдар.


    Сұрақтарға жауап беріп, өткенді еске түсіреді.

    Тақырыпты ашады, алдарына мақсат белгілейді.



    Нұсқаулықты тыңдайды, қалаулары бойынша таңдалған тапсырманы орындайды, дәптерге түртіп алады, жұпта жұмыс жасап, бірін-бірі бағалайды.





    Нұсқаулықты тыңдайды, ноутбуктерді пайдаланып, сандық платформада тапсырманы жеке орындайды.



    Топтарға сараланып отырады.



    Нұсқаулықты тыңдайды, топта тапсырманы орындайды.

    1. Дескриптор:

    • көрсеткіштер бойынша кл.белдеуді дұрыс анықтайды;

    • кл.белдеудің түріне қарай ауа массаларын кестеге дұрыс толтырады;

    • кл. белдеулердің түріне қарай ауа температурасын кестеге дұрыс толтырады;

    • кл. белдеулердің түріне қарай жауын-шашын мөлшерін кестеге дұрыс толтырады;

    • кл. белдеулердің түріне қарай жерде таралуын кестеге дұрыс толтырады.


    Бағалау: дұрыс жауаптары арқылы жұпта бірін-бірі бағалайды.


    2.Дескриптор:

    • тұрақты және өтпелі климаттық белдеулерді ажыратады;

    • континентті және теңіздік климатты ажыратады;

    • климаттық белдеулердің орналасуын, оларға тән ауа массасының типтерін, температура, жауын-шашын мөлшерін дұрыс көрсетеді.


    Бағалау: дұрыс жауаптары арқылы платформаның мониторингі.


    3.Дескриптор:

    А тобы.

    • климаттық белдеулерді картадан дұрыс көрсетеді;

    • тұрақты және өтпелі климаттық белдеулерді талдайды;

    • сәйкес өлең шумақтарымен сипаттайды.

    В тобы.

    • құрлық пен теңіздің бөлінісі климаттық белдеулердің өлшеміне және секторлығына ықпалын зерттейді және анықтайды;

    • құрлық пен теңіздің бөлінісі климаттық белдеулердің өлшеміне және секторлығына ықпалына мысалдар келтіреді;

    • зерттеу нәтижесін ұнаған формада жариялайды.

    С тобы.

    • климаттың адамға ықпалын бағалайды;

    • адамның климатқа ықпалын бағалайды;

    • ойларын көрініс түрінде жеткізе алады.

    Бағалау: дескриптор негізінде өзін-өзі бағалау.



    Таныстырылым

    Климаттық белдеулер картасы

    Бейнеролик

    Контекст












    Смарт тақта және ноутбуктер.


    OnlineMektep платформасы.







    Таныстырылым Климаттық белдеулер картасы

    Постер


    Сабақтың аяғы


    5 мин

    Кері байланыс: «Ауа-райы» әдісі

    Үйге тапсырма: климаттық белдеулерді кескін картаға түсіру, Адамның климатқа әсеріне минто пирамидасын жасау.


    Көрсеткіштер бойынша өздерін бағалап, сәйкес суретті стикерге салып, климаттық картаға жоғары ұпайды экваторға жақын, төмен ұпайды полюстерге жақын орналастырады.


    Үй тапсырмасын орындау туралы нұсқаулықты тыңдайды, жазып алады.

    Бағалау: топ басшыларының бағалау парақтарындағы жиналған ұпай сандары бойынша.

    Таныстырылым

    Бағалау парақтары


    Аты-жөні ________________________________________________________________

    Белдеудің атауы

    Басым болатын ауа массалары

    Ауа температурасы

    Жауын-шашын, мм/жыл

    Жерде таралуы

    Экваторлық




    5-80 с.е. – 4-110 о.е.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рашитова Ұлжан Рашитқызы
    04 Желтоқсан 2023
    260
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. 7 - сынып. Климаттық белдеу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. 7 - сынып. Климаттық белдеу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7-сыныптарға арналған Климаттық белдеулер тақырыбындағы ашық сабақ.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министірінің 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына 4-қосымша)


    Климаттық белдеулер

    1

    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    3. Физикалық география 3.2. Атмосфера

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Климаттық белдеулер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.3.2.3- климаттық белдеулерді талдау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: климаттық белдеулерді талдайды.

    Көпшілік оқушылар: құрлық пен теңіздің бөлінісінің климаттық белдеулердің өлшеміне және секторлығына ықпалын талдайды.

    Кейбір оқушылар: климаттың адамға және адамның климатқа ықпалын бағалайды.

    Құндылықтарға баулу

    Атаулы даталарды ұлықтау, «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында Абай мұрасын насихаттау.


    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    10 мин

    Ұйымдастыру.

    Шағын топтарға бөлу

    (БҰҰ-на мүшелік ететін 4 мемлекетке бөлу) (қима қағаздардағы тулардың суреті арқылы)

    Психологиялық ахуал тудыру

    (БҰҰ-ның мақсатына байланысты тілек айту)

    Үй тапсырмасын тексеру:

    Әр топқа бөлініп берілген түрткіжайттың жергілікті жерге әсері туралы репортажды тамашалау.

    Барлығын тексеру және бір-екі жұмысты тыңдау.

    Сәлемдеседі.

    Нұсқау бойынша шағын топтарға бөлінеді.


    БҰҰ туралы білімдерімен бөліседі.

    Таныстырылымдарын ұсынады, бір-бірінің жұмысын тамашалайды.










    Бағалау критерийлері:

    • тақырыптың ашылуы;

    • форматтың сақталуы;

    • диктордың өзін ұстауы.


    Мұғалімнің бағалауы



    Қима қағаздар, д.ж. саяси картасы, таныстырылым

    Сабақтың ортасы


    30 мин

    Өткенді еске түсіру.

    Тақырыпты ашу (қызықты ақпарат арқылы)

    Оқу мақсатын анықтау


    Мағынаны тану үшін балаларға тапсырманы таңдау еркі беріледі.

    1-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Жұптық жұмыс. Бірлескен оқу тәсілі. Ойлау дағдысының деңгейі: талдау.

    Бейнеролик және контекстпен жұмыс жасау арқылы кестені толтыр және жұпта талқыла.


    2-тапсырма. «Кім жылдам?» әдісі. Жеке жұмыс. Белсенді оқу тәсілі. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану.

    OnlineMektep платформасында берілген кестені толтыр.


    Мониторинг нәтижесі бойынша оқушыларды 3 топқа саралап отырғызып, деңгейлік тапсырма беру.

    3-тапсырма. Топтық жұмыс. Саралап оқыту тәсілі. Ойлау дағдысының деңгейі: талдау, бағалау.

    А тобы. «Картографиялық» әдіс. Климаттық белдеулерді картадан көрсетіп, сәйкес өлең шумақтарымен сипаттаңдар.

    В тобы. «Жариялау» әдісі. Құрлық пен теңіздің бөлінісі климаттық белдеулердің өлшеміне және секторлығына қалай ықпал етеді? Шағын зерттеу жүргізіп, нәтижесін ұнаған формада жариялаңдар.

    С тобы. «Көрініс» әдісі. Климаттың адамға және адамның климатқа ықпалын бағалаңдар.


    Сұрақтарға жауап беріп, өткенді еске түсіреді.

    Тақырыпты ашады, алдарына мақсат белгілейді.



    Нұсқаулықты тыңдайды, қалаулары бойынша таңдалған тапсырманы орындайды, дәптерге түртіп алады, жұпта жұмыс жасап, бірін-бірі бағалайды.





    Нұсқаулықты тыңдайды, ноутбуктерді пайдаланып, сандық платформада тапсырманы жеке орындайды.



    Топтарға сараланып отырады.



    Нұсқаулықты тыңдайды, топта тапсырманы орындайды.

    1. Дескриптор:

    • көрсеткіштер бойынша кл.белдеуді дұрыс анықтайды;

    • кл.белдеудің түріне қарай ауа массаларын кестеге дұрыс толтырады;

    • кл. белдеулердің түріне қарай ауа температурасын кестеге дұрыс толтырады;

    • кл. белдеулердің түріне қарай жауын-шашын мөлшерін кестеге дұрыс толтырады;

    • кл. белдеулердің түріне қарай жерде таралуын кестеге дұрыс толтырады.


    Бағалау: дұрыс жауаптары арқылы жұпта бірін-бірі бағалайды.


    2.Дескриптор:

    • тұрақты және өтпелі климаттық белдеулерді ажыратады;

    • континентті және теңіздік климатты ажыратады;

    • климаттық белдеулердің орналасуын, оларға тән ауа массасының типтерін, температура, жауын-шашын мөлшерін дұрыс көрсетеді.


    Бағалау: дұрыс жауаптары арқылы платформаның мониторингі.


    3.Дескриптор:

    А тобы.

    • климаттық белдеулерді картадан дұрыс көрсетеді;

    • тұрақты және өтпелі климаттық белдеулерді талдайды;

    • сәйкес өлең шумақтарымен сипаттайды.

    В тобы.

    • құрлық пен теңіздің бөлінісі климаттық белдеулердің өлшеміне және секторлығына ықпалын зерттейді және анықтайды;

    • құрлық пен теңіздің бөлінісі климаттық белдеулердің өлшеміне және секторлығына ықпалына мысалдар келтіреді;

    • зерттеу нәтижесін ұнаған формада жариялайды.

    С тобы.

    • климаттың адамға ықпалын бағалайды;

    • адамның климатқа ықпалын бағалайды;

    • ойларын көрініс түрінде жеткізе алады.

    Бағалау: дескриптор негізінде өзін-өзі бағалау.



    Таныстырылым

    Климаттық белдеулер картасы

    Бейнеролик

    Контекст












    Смарт тақта және ноутбуктер.


    OnlineMektep платформасы.







    Таныстырылым Климаттық белдеулер картасы

    Постер


    Сабақтың аяғы


    5 мин

    Кері байланыс: «Ауа-райы» әдісі

    Үйге тапсырма: климаттық белдеулерді кескін картаға түсіру, Адамның климатқа әсеріне минто пирамидасын жасау.


    Көрсеткіштер бойынша өздерін бағалап, сәйкес суретті стикерге салып, климаттық картаға жоғары ұпайды экваторға жақын, төмен ұпайды полюстерге жақын орналастырады.


    Үй тапсырмасын орындау туралы нұсқаулықты тыңдайды, жазып алады.

    Бағалау: топ басшыларының бағалау парақтарындағы жиналған ұпай сандары бойынша.

    Таныстырылым

    Бағалау парақтары


    Аты-жөні ________________________________________________________________

    Белдеудің атауы

    Басым болатын ауа массалары

    Ауа температурасы

    Жауын-шашын, мм/жыл

    Жерде таралуы

    Экваторлық




    5-80 с.е. – 4-110 о.е.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 7 сынып
    04.12.2023
    260
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рашитова Ұлжан Рашитқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации