Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
7-сабақ. Алгоритмді орындау
|
Бөлімі |
IІ бөлім. Шығармашылық және компьютер. Ортақ тақырып: «Менің отбасым және достарым» |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Жұмәділлә Н.М. |
||||
|
Күні |
13.10.2025ж |
||||
|
Сыныбы |
2 «Г » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
7-сабақ. Алгоритмді орындау |
||||
|
Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты |
2.1.1.1 — Алгоритм ұғымын түсіну және орындаушының әрекетін сипаттау. 2.1.1.2 — Алгоритмді сөзбен және ауызша сипаттау. 2.1.1.3 — Тармақталу элементі бар қарапайым алгоритмдерді орындау. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: Алгоритмнің орындалу ретін түсінеді, орындаушының әрекетін сипаттай алады, Оқушылардың көбі үшін: Қарапайым тармақталған алгоритм құрастырады. Кейбір оқушылар үшін: Алгоритмнің орындалу ретін түсінеді. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі (сөйлем құрау), Дүниетану (бағдаршам ережесі). |
||||
|
Құндылықтармен байланыс |
Еңбексүйгіштік, ынтымақтастық, жауапкершілік. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-əрекеті |
Оқушының іс-əрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Психологиялық ахуал тудыру: «Жылы сөз» шеңбері.
|
Бір-біріне жылы лебіз білдіреді. |
Мадақтау, қол шапалақтау |
Суреттер, LED экран |
|
|
Қызығушылықты ояту (5 мин) Өткенді пысықтау |
Сұрақ қою: «Бағдаршамда жасыл шам жанса не істейміз?» «Қызыл шам жанса ше?» «Есіңе түсір!» ойыны |
Оқушылар жауап береді, өз ойларын айтады. Сұрақтарға жауап береді. |
Ауызша мадақтау |
Бағдаршам суреті Wordwall.net |
|
|
Жаңа білім (10 мин) |
Мұғалім түсіндіреді: «Алгоритм» — орындаушы орындайтын іс-әрекеттер тізбегі. Мысал: бағдаршамнан өту, үй жинау.
|
Алгоритм мысалдарын талқылайды. |
Формативті: сұрақ-жауап |
Оқулық, 28–29 беттер |
|
|
Топтық жұмыс (10 мин) |
Sabak.steam-hub сайтында киіз
үйлер бойынша топтасады. Тапсырма: 1-топ – «Бағдаршам» алгоритмін сөзбен сипаттайды . 2-топ –
«Жұмыртқа қуыру» алгоритмін жасайды. |
Топта жұмыс істейді, суреттермен толықтырады. |
Бағалау парағы арқылы өзара бағалау |
Суреттер, А3 қағаз, маркерлер |
|
|
Сергіту сәті |
«Ритм» сергіту сәті |
Экранға қарап,ритм бойынша жаттығу жасайды |
|
|
|
|
Жеке жұмыс (7 мин) |
Тапсырма: «Үй жинау» алгоритмін ретімен жаз. (Сурет бойынша) |
Әр оқушы өз алгоритмін жазады. |
Жұлдызша беру |
Жұмыс дәптері |
|
|
Ой қорыту (5 мин) |
Сұрақтар: 1. Алгоритм деген не? 2. Орындаушы кім? 3. Алгоритмді сөзбен қалай сипаттаймыз? |
Жауап береді, қорытынды жасайды. |
Қалыптастырушы бағалау |
Интерактивті слайд |
|
|
Қорытынды: |
Оқушылар алгоритмнің орындалу ретін түсінеді, орындаушының әрекетін сипаттай алады, қарапайым тармақталған алгоритм құрастырады. |
|
|
|
|
|
Рефлексия (3 мин) |
Sabak.steam-hub сайты «Бағдаршам» әдісі: Қызыл – түсінбедім, Сары – жартылай, Жасыл – түсіндім. |
Тиісті түсті көтереді. |
Ауызша кері байланыс |
Бағдаршам түстері карточкасы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. 7-сабақ. Алгоритмді орындау
Ашық сабақ. 7-сабақ. Алгоритмді орындау
Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
7-сабақ. Алгоритмді орындау
|
Бөлімі |
IІ бөлім. Шығармашылық және компьютер. Ортақ тақырып: «Менің отбасым және достарым» |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Жұмәділлә Н.М. |
||||
|
Күні |
13.10.2025ж |
||||
|
Сыныбы |
2 «Г » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
7-сабақ. Алгоритмді орындау |
||||
|
Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты |
2.1.1.1 — Алгоритм ұғымын түсіну және орындаушының әрекетін сипаттау. 2.1.1.2 — Алгоритмді сөзбен және ауызша сипаттау. 2.1.1.3 — Тармақталу элементі бар қарапайым алгоритмдерді орындау. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: Алгоритмнің орындалу ретін түсінеді, орындаушының әрекетін сипаттай алады, Оқушылардың көбі үшін: Қарапайым тармақталған алгоритм құрастырады. Кейбір оқушылар үшін: Алгоритмнің орындалу ретін түсінеді. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі (сөйлем құрау), Дүниетану (бағдаршам ережесі). |
||||
|
Құндылықтармен байланыс |
Еңбексүйгіштік, ынтымақтастық, жауапкершілік. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс-əрекеті |
Оқушының іс-əрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Психологиялық ахуал тудыру: «Жылы сөз» шеңбері.
|
Бір-біріне жылы лебіз білдіреді. |
Мадақтау, қол шапалақтау |
Суреттер, LED экран |
|
|
Қызығушылықты ояту (5 мин) Өткенді пысықтау |
Сұрақ қою: «Бағдаршамда жасыл шам жанса не істейміз?» «Қызыл шам жанса ше?» «Есіңе түсір!» ойыны |
Оқушылар жауап береді, өз ойларын айтады. Сұрақтарға жауап береді. |
Ауызша мадақтау |
Бағдаршам суреті Wordwall.net |
|
|
Жаңа білім (10 мин) |
Мұғалім түсіндіреді: «Алгоритм» — орындаушы орындайтын іс-әрекеттер тізбегі. Мысал: бағдаршамнан өту, үй жинау.
|
Алгоритм мысалдарын талқылайды. |
Формативті: сұрақ-жауап |
Оқулық, 28–29 беттер |
|
|
Топтық жұмыс (10 мин) |
Sabak.steam-hub сайтында киіз
үйлер бойынша топтасады. Тапсырма: 1-топ – «Бағдаршам» алгоритмін сөзбен сипаттайды . 2-топ –
«Жұмыртқа қуыру» алгоритмін жасайды. |
Топта жұмыс істейді, суреттермен толықтырады. |
Бағалау парағы арқылы өзара бағалау |
Суреттер, А3 қағаз, маркерлер |
|
|
Сергіту сәті |
«Ритм» сергіту сәті |
Экранға қарап,ритм бойынша жаттығу жасайды |
|
|
|
|
Жеке жұмыс (7 мин) |
Тапсырма: «Үй жинау» алгоритмін ретімен жаз. (Сурет бойынша) |
Әр оқушы өз алгоритмін жазады. |
Жұлдызша беру |
Жұмыс дәптері |
|
|
Ой қорыту (5 мин) |
Сұрақтар: 1. Алгоритм деген не? 2. Орындаушы кім? 3. Алгоритмді сөзбен қалай сипаттаймыз? |
Жауап береді, қорытынды жасайды. |
Қалыптастырушы бағалау |
Интерактивті слайд |
|
|
Қорытынды: |
Оқушылар алгоритмнің орындалу ретін түсінеді, орындаушының әрекетін сипаттай алады, қарапайым тармақталған алгоритм құрастырады. |
|
|
|
|
|
Рефлексия (3 мин) |
Sabak.steam-hub сайты «Бағдаршам» әдісі: Қызыл – түсінбедім, Сары – жартылай, Жасыл – түсіндім. |
Тиісті түсті көтереді. |
Ауызша кері байланыс |
Бағдаршам түстері карточкасы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз


















