Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
7
саны — натурал сан және сандық сәуледе 6 санынан кейін
тұрады.
Түстер
палитрасы. Оқушыларға тапсырманы топпен
орындауды ұсынамын. Ол үшін қатырма қағазға түрлі- түсті
дөңгелектер желімделген палитраны пайдаланамын. Жеке әртүрлі түсті
қағаз дөңгелектер дайындап, таратамын. Оқушыларға әрбір палитрада
жеті түстен болу үшін неше түрлі- түсті дөңгелек жетпейтінін
анықтауға мүмкіндік беремін. Жұмыс барысында оқушылар түстер
гаммасын сақтай отырып, жетпейтін дөңгелектерді желімдеу
керек.
Жауабы:
Біріншіге бір бояу
қосу керек, екіншіге — екеу, үшіншіге —
үшеу.
Дескриптор: 7 санының сандық сәуледегі
орнын таба алады. Түстер палитрасындағы қажетті түстер санын
анықтайды.
Сандарды
салыстыр. Оқушылармен салыстыру
таңбаларын қайталаймын. Тапсырманы өз беттерінше орындауды
ұсынамын. Оқушылар сандардың арасындағы сия тамшыларының орнына
қандай салыстыру таңбасын қоятынын табады. Содан кейін оқушылар өз
жұмыстарын тексеру үшін тақтаға дұрыс жауапты
ілемін.
Кемпірқосақта неше
түс бар? Оқушылар түстердің аттарын атап, кемпірқосақ түстерінің
санын санап шығады.
Жауабы:
7 түс (1 — қызыл, 2
— қызыл сары, 3 — сары, 4 — жасыл, 5 — көгілдір, 6 — көк, 7 —
күлгін).
Дескриптор: 7 санының құрамын анықтай
алады. 7 цифрын жаза алады.Кемпірқосақтағы жеті түсті атай
алады.
Шығарып
көр. Жауабы:Жеті
жаста.
Мысалдар құрастыр
және шығар. 7 санының құрамы туралы білімін бекітуге берілген
тапсырма. Оқушылар суреттер бойынша мысалдар құрастырып, оларды
шешеді.
Жауабы:
1 + 6 = 7; 5 + 2 =
7; 3 + 4 = 7.
Орындап
көр.
–Балалар өздереңе таныс
ноталарды атап көріңізші. Содан кейін барлығы қанша екенін
санаймыз.
Оқулықта берілген
есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындатамын. Тапсырмалар
орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы
орындау деңгейіне сай бағалап отыру.
санатамын. Қиындық туған
жағдайда ноталардың аттарын
айтамын.
Сергіту сәті «Көңілді
күн»
Оқушыларға ауызша жаттығулар
қатарын жасауды ұсынамын:
Тура және кері ретпен 10-ға дейін
санау;
2-ден 5-ке дейін, 6-дан 3-ке дейін,
4-тен 9-ға дейін, 9-дан 5-ке дейін
санау;
|