Бөлім:
|
Жасушалық
биология
Су және органикалық
заттар
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Сәрсенова Әселім
Мұхтарқызы
|
Күні:
|
7.10.22
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жасуша, ұлпа, мүше, мүшелер
жүйесі түсініктері. Өсімдіктер және жануарлар жасушаларын
салыстыру. Жарық микроскобынан көрінетін жасуша құрылымдары:
пластидтер, вакуоль, ядро, цитоплазма, жасушалық мембрана,
жасушалық қабырға.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.4.2.1 - «жасуша», «ұлпа»,
«мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарды
түсіндіру;
7.4.2.2 - өсімдіктер және
жануарлар жасушаларын
ажырату
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Білім алушылар ағзадағы
«жасуша», «ұлпа», «мүше», «мүшелер жүйесі» ұғымдарды
түсінеді
Өсімдіктер және
жануарлар жасушаларын ажырата
алады.
Білім алушылар өсімдік
ағзаларындағы тасымалды танып біле алады. Өсімдік пен жануар
арасындағы заттардың тасымалдауын бөліп сипаттай
алады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруда шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
3.Оқушыларды топтарға
біріктіру
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі
|
1.Жануарлар жасушасында
неге пластид болмайды?
2. Пластидтердің әртүрлі болуы неге
байланысты?
3.Өсімдіктер мен жануар жасушасы вакуольдерінің
айырмашылығы неде?
4. Ұлпа дегеніміз не?
5. Мүше деген не?
6. Өсімдік организмі
қандай мүшелерден тұрадды?
|
талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен
танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Тірі организим
жасушаларын сипаттайды.
|
Презентация
|
|
Тапсырмалар айдарындағы
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1.
Қай жасуша
өсімдік жасушасы? Қандай белгілері бойынша анықтайды?Сілтеме
сызықтар арқылы не көрсетілген?
2. Берілген белгілер
қай жасуша түріне тән болса, тұсына «+» таңбасын
қояды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Суреттегі тапсырмпны
орындайды.
2.Кестені
толтырады.
3.Дұрыс тұжырымды
таңдайды (ия немесе жоқ ).
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Тапсырмалар айдарындағы
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1.Өсімдік ұлпаларын
талдап түсіндіреді.
2. Жануарлар ұлпасын
талдайды. Айырмашылықтарын
салыстырады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Ұлпаларды
талдайды.
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|