Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Бөлім: |
Тірі ағзаларды жүйелеу |
Педагогтің аты-жөні: |
Орынбасарова Кызжибек Бакытовна |
Күні: |
28.09.2023ж |
Сыныбы: 7 «в» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктер. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.3 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттау |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Омыртқасыз жануарлардың құрылысын сипаттай алады. Көпшілік оқушылар үшін: Омыртқалы жануарлардың құрылысын түсіндіре алады. |
Құндылықтарды дарыту |
Топтық және жұптық жұмыс кезінде оқушыларда ынтымақтастықта бола білу, өзгелердің пікірімен санасу, сыйластық, адамгершілік құндылықтарын дарыту жүзеге асырылады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 2 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу! Оқушыларды түгендеу Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Шар көмегімен оқушыларды 4 топқа біріктіру. I – Ұлулар тобы II – Буынаяқтылар тобы III – Балықтар тобы IV – Құстар тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Жануарлардың суреттер салынған салынған қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе 5мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Конфеттерге сұрақтар жазылған қағаздарды жабыстырып төмендегі сұрақтар түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Тірі ағзалар патшалығын сипаттаңдар. 2.Жүйелеудің маңызы туралы айтыңдар. 3. Заманауи жүйелеудің негізін қалаған ғалым кім? 4.Ең ірі көпшілік мойындаған жүйелеу категориясы . |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, үй тапсырмасына дұрыс жауап берген оқушыларды «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру Жалпы- 2балл |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
5. Тіршіліктің негізгі қанша пашалығы бар? 6.Прокориоттар дегениміз не? 7. Эукариоттар дегеніміз не? 8.Саңырауқұлақтар патшалығы анықтама беріңдер. 9.Өсімдіктер патшалығына сипаттама беріңдер. 10. Жануарлар патшылығы дегеніміз не? 11. Барлық эукариоттардың ең кіші жүйелеу категориясы. 12. Өсімдіктердің жүйелеу категориясын ретімен атаңдар. 13. Жануарлар дың жүйелеу категориясын атаңдар. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 14мин |
Бүгін біз сендермен биология сабағының өткен сабағында бастаған Тірі ағзаларды жүйелеу тарауын жалғастырамыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың сыртқы құрылысындағы ерекшеліктер. Видеоролик тамашалайық Француз биологы Жан Батист Ламарк жануарлардың ішкі құрылыстарын салыстыра отырып ,жүйеледі. Жануарлар:
|
Оқулықты ашып дәптерлеріңе бүгінгі күнді жазып тақырыпты түсіреміз Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріңе жазып алады |
|
Презентация Слайд 1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Омыртқасыздардың белгілер. Ламарк омыртқасыздарға орталық бөлігі омыртқа жотасы болып табылатын ішкі қаңқасы жоқ барлық жануарларды жатқызды. Омыртқасыздарда не шеміршекті, не сүйекті бассүйегі болмайды. Қарапайымдар жануарлар патшалығының ең қарапайым өкілдері- біржасушалылар Губкалар типіне денесінде қуыс бар,көпшілігі суда тіршілік етеді,көпжасушалылар . Ішекқуыстылар типі екі қабат қалыптасып, энтодерма және эктодерма деп аталады
Жалпақ құрттар жасушалардың үш қабаттан тұратын және бұлшықет жүйесі бар,ең бірінші пайда болған жануарлар жалпақ құрттар. Жұмыр құрттар типі бұл жануарларда ішінде алғаш рет ішкі мүшелері орналасқан дене қуысы пайда болды. Денесі сірқабықпен қапталған .Денесі жұмыр, сегменттерге бөлінбеген Буылтық құрттар типі олардың денесі жеке буылтықтарға-сегменттерге бөлінген. Бұл омыртқасыз жануарлардың өте маңызды типі. Буылтық құрттарда қан және қан тамырлары жүйесі пайда болды. |
|
|
Слайд
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұлулар денесі жұмсақ әрі мантиясы бар,бас, тұлға, аяқ, бақалшақтан тұрады Буын аяқтылар аяқтары бунақталған,денесі хитинмен қапталған .
Омыртқалылардың белгілері. Басты белгісі ішкі қаңқасы болып табылады. Ол сүйекті немесе шеміршекті болуы мүмкін. Бастысы омыртқалыларда ол үнемі денесінің бойымен ось – омыртқа жотасы немесе желі (хорда) түрінде созылып жатады.
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10мин |
Тапсырмалар айдарындағы 1.тапсырма Топтық жұмыс Постер қорғау |
1. топ Ұлулар Омыртқалылардың негізгі кластарын жазып атаңдар 2.топ Буынаяқтылар Омыртқасыздардың негізгі типтерін атаңдар 3.топ Балықтар Омыртқасыздардың белгілерін талдаңдар 4.топ Құстар Омыртқалылардың белгілерін талдаңдар |
Дескриптор: Жалпы - 5 балл 1Тапсырманы орындайды.. ҚБ кәмпиттер әдісі |
Слайд 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5мин |
2.Тапсырма Жұптық жұмыс Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
Дескриптор: Жалпы 3балл Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың құрылысының ерекшеліктерін сипаттап, 3 тен кем емес белгілерін жазады; ҚБ мадақтау әдісі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Дұрыс жауап
|
|
Слайд Кеспе қағаздар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6мин |
3.Тапсырма Жеке жұмыс |
Берілген жануарларды омыртқалы және омыртқасыздарға топтастырыңыз 1.Кептер, 2.ит,3.құмырсқа, 4.жауын құрты, 5.кесіртке, 6. жылан, 7.көбелек, 8.Маса, 9маймыл, 10.өрмекші,11. балық, 13.шаян, 14.теңізжұлдызы,15.қой
|
Дескриптор: Жалпы 2балл Омыртқасыз және омыртқалы жануарларды дұрыс топтастырады; ҚБ кәмпиттер арқылы
|
Слайд, дәптер, кәмпит |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Дұрыс жауап
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты бекіту 1мин Дұрыс немесе жалған әдісі
Дұрыс жауап
|
Дескриптор: Берілген сөйлемдердің дұрыс немесе жалған екендігін анықтайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |