Ашық сабақ 7 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж 1822-1824 реформа
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

7.2 Отарлау және ұлт-азаттық күрес

Педагогтің аты-жөні:

Узбекова А

Күні:26.11.2024ж


Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1822-1824 жылдардағы патша реформалары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен XIX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру

7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

Бағалау критерийлері

Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді анықтайды

Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстырады

Ойлау дағдылары

Білу және түсіну

Қолдану

Сабақтың мақсаты

1822-1824 жж жарғылары нәтижесінде Қазақстанда болған әкімшілік-аумақтық өзгерістерді анықтайды

Дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстырады

Құндылықтар

Әділдік және жауапкершілік айы;

Апта дәйексөзі:

Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Өткен білімді еске түсіру


Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу ,оқушыларды түгелдеу

Қазақ хандығының әкімшілік құрылымының алғашқы 3 сатысы: ауыл, ата-аймақ, ру бөліктері бойынша топтастыру

Үй тапсырмасын пысықтау

Learning apps қосымшасы арқылы үй тапсырмасын сұрау

Оқылым алды

«Артығын тап» тапсырмасы бойынша келесі ұғымдар беріледі

Бұл сөзлер қандай тарихи оқиғамен байланысты болуы мүмкін?

Берілген болжам жауаптар арқылы сабақ тақырыбын ашып, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады.

1.. Learning apps қосымшасындағы ұяшықтардағы сұрақтарға жауап береді


2.Оқушылар болжам жауаптарын ұсынады

3. Ұғымдарды пайдаланып дәстүрлі билік жүйесіне сипаттама береді

Дескриптор:

Әр дұрыс жауапқа балл беріліп отырады


Оқушылар болжау арқылы осы ұғымдар арасынан дәстүрлібилік жүйесіне қатысты емес сөзді алып тастайды.

Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбын анықтайды

ҚБ Мадақтау

«Екі жұлдыз бір тілек»

Learning apps

https://learningapps.org/



Слайдқа сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлері, тарихи концепт пен зерттеу сұрағы жазылып көрсетіледі


Рисунок 1

Сабақтың ортасы




Оқылым барысында

Мәтінмен жұмыс

Қазақ хандығында дәстүрлі билік жүйесінің жойылу себептеріне қысқаша тоқталып, бейнематериалды интерактивті тақтадан шығарып көрсетеді.

1-тапсырма. «Стоп кадр» әдісі арқылы

кестені толтырыңыз

Оқу дағдысы ақпаратты табу және түсіну Оқу әрекеті:

1.4 ,1.5.

2-тапсырма. «Талдау сұрақтарымен жұмыс» оқу дағдысы Ақпаратты кіріктіру және интерпретация

Оқу әрекеттері 2.2 2.12

Талдау тапсырмасы жұптық жұмыс арқылы жүзеге асырылады.

Шешім қабылдау сұрақтары:

  • реформаның көздеген мақсаттары қандай?

  • Ерекшелендіру сұрақтары:

  • Реформаның нәтижесі қандай? Интерпретациялық сұрақтар:

  • Орта жүзді әкімшілік жағынан үш буынға бөліп басқару көзделді, округ, болыс, ауыл. Енді ойланыңыз сіздің ойыңызша қалай, нешеге бөліп басқарған дұрыс еді? Неге?

Оқылымнан кейінгі тапсырма

Оқу дағдысы

Ақпаратты кіріктіру және интерпретация

Оқу әрекеттері 2.4 2.6

Венн диаграммасы арқылы оқушылар

Жаңа игерілген ақпаратты жинақтап, түйіндеу үшін топтарға дәстүрлі билік және жаңа басқару жүйелерініңөзіне тән ерекшелігі мен ұқсастығын анықтау тапсырмасы ұсынылады

Зерттеу сұрағы:«Неліктен XIX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?»

Сабақты қорытындылау

Төмендегі тұжырымдардың дұрыс бұрыс екенін анықтаңыз:

1.1822 жылғы Жарғыға сәйкес,Орта жүзде хандық билік сақталды Бұрыс

2.1824 жылғы жарғы Кіші жүздегі хандық билікті жоюға бағытталады. Дұрыс

3.Реформалар нәтижесінде Орта және Кіші жүзде округтер құрылды Дұрыс

4.Жарғылар енгізілгеннен кейін қазақтардың өзін өзі басқару құқығы кеңейді Бұрыс

Дәстүрлі қазақ қоғамындағы кезеңмен реформа кезеңіндегі өзгерістерге деген өз ойыңыз


Мәтінмен танысады,

бейнероликті көреді


Мәтіннен алған білімдерін пайдаланып қосымша бейнероликті тыңдап кесте толтырады






Әр жұп өзіне берілген талдау сұрақтарына жауап береді























Жаңа игерілген ақпаратты жинақтап, түйіндеу үшін топтарға «Сібір қырғыздары» және «Орынбор қырғыздары» Жарғыларының ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау тапсырмасын орындайды







Сабақты бекітуге арналған тапсырмаға жауап береді





ҚБ Мадақтау

«Екі жұлдыз бір тілек»


Дескриптор:

-«Сібір қырғыздары» мен «Орынбор қырғыздары» Жарғыларының авторларын атайды;

Жарғылардыңқабылданған жылдарын біледі;

-Әкімшілк құрылымын анықтайды




Дескриптор:

-Реформаның жүзеге асырылуындағы мақсатты анықтайды;

- Реформаның нәтижесін түсіндіреді;

Орта жүздің әкімшілік- бөліктерге бөліну мүмкіндігін болжайды,







Дескриптор:

Дәстүрлі билік жүйесімен жаңа басқару жүйелерінің 3 ерекшелігі мен ортақ 3 ұқсастырын салыстыра отырып анықтайды








«Ең үздік жауап»


Барлық жауап дұрыс болса

4 ұпай

3жауап дұрыс болса 3 ұпай

2 жауап дұрыс болса 2 ұпай

1 жауап 1 ұпай

Презентация



http://lms.nci.kz/history/view?f=189&id=8&lang=kaz





Кестелер



Таратпа материалдар










Сызбалар






















Кестелер



Таратпа материалдар





Бекіту






Үйге тапсырма «Тарихи хат» Сіз XIX ғасырда өмір сүрген қазақ биісіз патша әкімшілігіне хат жазыңыз

-Жарғылардың қазақ халқына тигізген әсері

-Қазақ қоғамының басқару жүйесіндегі өзгерістер

-Өзіңіздің ұсыныс немесе наразылығыңыз


Сабақтың тақырыбын қорытындылап үйге тапсырма алады


Ақпараттық карточка






Кері байланыс

«Бағдаршам» Classroom платформасында

-Мен барлығын түсіндім-жасыл

-Мен орташа түсіндім-сары

-Ешнәрсе түсінбедім-қызыл

Оқушылар тақтаға шығып

Кері байланыс береді

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



https://classroomscreen.com/app/screen/







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.10.2025
192
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі