Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 7-сынып "Атамекен — алтын бесік"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: 19
Сынып: 7
Тақырып: Атамекен — алтын бесік
Құндылық: Сүйіспеншілік
Қасиеттер: Жақсы көру және кішіпейілдік; аянбай қызмет ету; жанашырлық
Сабақ мақсаты: Оқушылардың жақсы көру және кішіпейілдік, аянбай қызмет ету, жанашырлық туралы түсініктерін кеңейте отырып, сүйіспеншілік құндылықтарын дамыту Міндеттері: 1. Атамекенді қадірлей
білу, адам өмірінде ата мекеннің алатын орны туралы мағлұмат
беру; |
Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер) |
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңi. Оқушыларды түгендеп , сабаққа дайындықтарын қадағалау 2.Тыныштық сәтi. Орманға саяхат Арқаларыңызды тік ұстап отырыңыздар. Көздеріңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әр тыныс алғаныңызда өзіңізді тыныш сезінуге тырысыңыз. Сіз сыныптың есігіне жақындадыңыз, есікті ашып, дәлізбен келе жатырсыз. Далаға шықтыңыз. Таза ауаны жұтып, самал жел мен күн нұрының сіздің бетіңізді жылытқанын сездіңіз. Орманға қарай жүріңіз. Абайлаңыз, жолыңыздағы жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минутқа тоқтап, айналаңызға қараңыз. Табиғаттың сұлулығы мен тазалығын сезініңіз. Жаныңыздағы гүлдердің біріне келіп, сәл иіліп, мұқият қараңыз, қандай нәзік. Оны иіскеп, хош иісін сезіңіз. Айналаңызға зер салып, ары қарай жүріңіз. Гүлдер, гулдер мен ағаштардың хош иісі, құстардың әні және жәндіктердің баяу үні. Орманда жүріп, ағаштардың көптігіне, жақындаған сайын биіктей беретіндігіне назар аударыңыз. Күн көзі сізге жапырақтар арасынан сығалап, жасырынбақ ойнағандай, оның сылдырын естіңіз. Орманда біз өзімізді бақытты және қауіпсіз сезінеміз. Жазыққа шығып, бірнеше минут тынығыңыз. Өзіңіз бір сәт саясында отырғыңыз келген бір ағашты таңдаңыз. Ағаштың жанына келіп, оны құшақтаңыз. Қандай мықты ағаш. Оның күштілігі мен ондағы өмір қуатын сезініңіз. Енді оның түбіне арқаңызды сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алып, сөзді қоршаған ішкі тыныштық пен үнсіздікті сезініңіз (Мұғалім осы жерде бірнеше минут тоқтай тұруына болады). Біз жеңілдік пен бақытты сезінеміз. Қандай таңғажайып табиғат, біз барлық тіршілік иесін қалай аялап, сүюіміз керек екенін түсінеміз. Енді бұл сіздің ағашыңыз, кез-келген уақытта осында келе аласыз. Мектепке қайта оралуға әзірленіңіз. Орныңыздан тұрып, айналаңызға тағы да мұқият қараңыз. Жәндіктерді басып кетпей, келген жолыңызбен қайтадан мектепке оралыңыз. Міне, мектептің ауласына жеттік. Айналаңызға тағы қарап, терең тыныс алып, есікті ашып ішке кіріңіз де орныңызға келіңіз. Осы тыныштық пен қанағат сезімін сақтаңыз. Көзіңізді ашып, күлімдеңіз! 1.Оқушылар қандай әсерде болдыңыздар? Ендеше табиғатқа , туған жерді жақсы көріп оған жанашырлықпен қарайық. 3.Үй тапсырмасын тексеру 19 сабақ. Ғ.Оралбаевтың «Бір шымшым топырақ» мәтінін оқып келу. Сұрақтар:
«Отан сүйер ұлан бол» Б.Момышұлы Мен
немере сүйіп отырған адаммын. Балаларды өте жақсы көремін. Сол
балалардың, бүлдіршін балдырғандардың бақытты болашағы үшін сұрапыл
соғыста ер азабын мейлінше көрген адаммын. 2. Бауыржан атамыз не себептен өз халқыңа лайықты азамат бол деп айтқан ? 3. Адам бойында қандай мінездер болу керек деп ойласыздар? Олай болса жақсы мінезіміз арқылы атамкенге , туған жеріміз бен елімізге аянбай еңбек етейік. |
Сабақ барысын талдау: |
4.Дәйексөз. Пәлен жерде пайда бар, Мақал -мәтел Кіндік қаның тамып, туып-өскен мекеніңді, табаның тиіп тұрған топырақты бәрінен артық көруге хақылысың. Туған жердің бір түйір тасы жаттың ат басындай алтынынан қымбат емес пе? Дулығалы ата-бабаларымыз кең даласын, асқар тауын, сарқырап аққан көк өзенін қорғап, мақтан еткен, бізге мұраға қалдырған. Біз тәуелсіздік кеңістігінде күндей жарқырап отаншылдық рух пен туған жерге деген махаббат сәуле шашып тұруы керек. Енді осы мақал – мәтелді жаттап алайық Хормен 1 рет Ұлдар 2 рет Қыздар 2 рет Сұрақ : Атамекенді құрметтеу үшін бізде қандай қасиеттер болу керек ? Дұрыс айтасыңдар адамның туған ата-анасы біреу, оның Отаны да біреу ғана. Сондықтан адам ең алдымен өз елінің перзенті, жан жүрегімен берілген азаматы болуы керек бізде Отанға , туған жерге деген сүйіспеншіліктің арқасында ғана жақсы жақсы адам болатынымызды ұмытпайық . |
|
5.Әңгiмелеу Балқаш көлі туралы
аңыз Сұрақ . Ерден мен Балқияның бір –бірініне деген жанашырлығы мен сүйіспеншіліктері туралы не айтар едіңіздер? Олай болса балалар сүйіспеншілік риясыз болу керек . Сонда ған біз елімізге адал қызмет жасай аламыз. |
|
6.Шығармашылық жұмыс 1.Дәптермен жұмыс 19 сабақ ,1тапсырма 2. Сыныпты 3 топқа бөлемін 1топ «Атамекен , туған жер» туралы мақал –мәтел жазады 2 топ сурет салады 3 топ эссе жазады Әр топқа 5 минут уақыт беріледі . Үлегерген топтың жұмысын талдау Сұрақ: Топпен жұмыс жасағанда қандай көңіл-күйде болдыңыздар ? Жақсы, балалар, біз әрқашанда бір-бірімізге жанашырлықпен қарап , бір-бірімізді риясыз сүйіспеншілікке бөлеп жүрейік. |
|
7.Топпен ән айту. « Атамекен» Сөзі : Қадыр Мырза Әлінікі Әні: Ескендір Хасанғалиевтікі Жасыл жайлау — түкті кілем, көк кілем Көк кілемде көп аунаймын, көп күлем Маңдайымнан сипап өткен самалды Қазағымның алақаны-ау деп білем Қайда жүрсең ата мекен Көкейіңде жатады екен Күннің өзі ұясына Қыймай оны батады екен Жасыл жайлау — түкті кілем, көк кілем Көк кілемде көп аунаймын, көп күлем Күннің нұрын, айдың аппақ сәулесі Қазағымның махаббаты-ау деп білем Қайда жүрсең ата мекен Көкейіңде жатады екен Күннің өзі ұясына Қыймай оны батады екен Жасыл жайлау — түкті кілем, көк кілем Көк кілемде көп ойнаймын, көп күлем Асқар тауың, аспаныммен таласқан Қазағымның мәртебесі-ау деп білем Қайда жүрсең ата мекен Көкейіңде жатады екен Күннің өзі ұясына Қыймай оны батады екен Қайда жүрсең ата мекен Көкейіңде жатады екен Күннің өзі ұясына Қыймай оны батады екен |
|
8.Үй тапсырмасы. 1.Оқулықтағы 20 сабақтағы С.Жүнісовтың «Аманай мен Заманай» туралы үзіндісін оқып мазмұнын түсініп келіңіздер. |
|
9.Соңғы тыныштық сәтi. Аяқ-қолымызды айқастырмай, тік отырамыз. Қазір біз тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Біз терең тыныс алғанда біздің ойымыз тынышталады. Демді ішке алғанда жүрегімізді ішкі тыныштық пен қуанышқа толтырамыз. Ал, демімізді сыртқа шығарғанда мазасыздықты сыртқа шығарамыз. Ал, балалар дайындалайық. Көзімізді жұмамыз. Арқамызды тік ұстап, қол-аяғымызды айқастырмаймыз. Қолымызды үстелдің үстіне немесе тіземізге қоюға болады. 9-10 рет, баяу жасалады. Сонымен балалар біз жаншырлық , адал қызмет , кішіпейілділік туралы жақсы ойлар айттық . Олай болса атамекенге , туған жерге, елге деген риясыз сүйіспеншілік пен жақсы қасиеттерімізді естен шығармайық . |
|