Сабақтың
басы
5 минут
Сабақтың
ортасы
35 минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Ынтымақтастық атмосфераны
қалыптастыру:
Топқа
бөлу: «Кездейсоқ
таңдау»
https://teach.classdojo.com
платформасы арқылы тоқа бөлу
(W):Ширату жаттығулары: «DEAL»
әдісі
Сабақ тақырыбын және оқу
мақсатын таныстыру
Мұғалім оқушылардың назарын
қара жәшікке аударады. Қара жәшіктегі затты анықтау үшін оқушыларға
сұрақ қою..
1. Жұмыс дегенді қалай
түсінесіңдер?
2. Күнделікті тұрмыста қандай
жұмыстар атқарасыңдар?
3. Жұмыс істеу үшін күштің
қандай қажеті бар?
4. Энергия дегенді қалай
түсінесіңдер?
5. Адам энергияны қайдан алады
деп ойлайсыңдар?
6. Энергияның қандай түрлерін
білесіңдер?
7.Жұмыс пен энергияның
байланысын қандай мысалдар келтіріп көрсетуге
болады?
Жаңа
сабақ
ДЖИГСО әдісі бойынша 3
топқа бөліп теориялық материалды меңгереді.
1 – топ Механикалық энергия
тобы
2- топ Кинетикалық энергия
тобы
3-топ Потенциалдық энергия
тобы
5,3-жаттығу
есептері
1 – топ Механикалық энергия
тобы
№2
Массасы 9,0г оқ винтовка
ұңғысынан 800м/с жылдамдықпен шығады.Оның кинетикалық энергиясы
қандай?
№1 Теориялық
зерттеу
Резеңке мен ермексаздан
жасалған шарлар үстелден еденге құлағанда,қандайқұбылыс болатынын
байқаңдар.Олардың құлаған кезінде орын алатын энергияның түрленуін
сипаттап жазыңдар.Бұл үдерістің айырмашылығын
көрсетіңдер.
2- топ Кинетикалық энергия
тобы
№3 Тарту күші
6*104
Н болатын
мәшиненің жылдамдығы 2м/с –тан 8м/с-қа артады.Мәшиненің жалпы
массасы 8 т.Мәшиненің кинетикалық энергиясының өзгерісін,тарту
күшінің жұмысын және оның орын ауыстыру аралығын табыңдар.Үйкеліс
есептелмейді.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып
отырады
Қара жәшік ішіндегі
суреттер.
Оқушылар топқа бөлініп
берілген тапсырманы орындайды
Оқушылар оқулықтағы тапсырманы
орындайды
Әр топ бір тапсырмаға жауап
береді, басқа топ өз тапсырмаларын бағалайды.
Теориялық зерттеу сұрақтарына жауап
береді;
•
Жеке
жұмысты орындап өз білімдерін тексереді
Оқушылар кері байланыс
береді
|
(f):
«Ашық микрафон»
Сұрақтарға жауап береді
Дескриптор
-Энергиянының түрін біледі-1
балл
-Формуланы түрлендіре алады-1
балл
--Энергияның өлшем
бірлігін атайды-
-1 балл
Дескриптор
Есептің шартын түзеді -1 балл
ХБЖ-ға келтіреді-1 балл
Есептің формуланысын түрлендіреді-1
балл
Есептің жауабын табады -1 балл
|
https://teach.classdojo.com
Оқулық
суреттер
Бекіту
10 минут
|
Сабақты
бекіту
|
Жеке
жұмыс «Блум
таксономисы»
1
|
Білу
|
Энергия дегеніміз
не?
|
Ұпай
|
2
|
Түсіну
|
Энергия түрлерін және
формуласын жаз?
|
|
3
|
Қолдану
|
Суретті
түсіндір?
|
|
4
|
Талдау
|
Потенциалдық және кинетикалық
энергияны салыстыр?
|
|
5
|
Жинақтау
|
Жалпы массасы 50 т реактивті
ұшақты ұшқыш Жермен салыстырғанда 300м/с жылдамдықпен басқаоып
келеді.Ұшақтың кенетикалық энергиясы қандай?
|
|
6
|
Бағалау
|
Энергияны білу біздің
күнделікті тұрмыста маңызы қандай?
|
|
|
Жаңа сабақты бекіту
сұрақтары.
Кім жылдам?
Әдісі
1.Қандай жағдайда дененің
энергиясы бар деп айтуға болады?
2.Энергия дегеніміз қандай
шама?
3.Жұмыс пен энергияның
бірліктері қандай?
4.Механикалық энергия деп нені
айтамыз және оның қандай түрлері бар ?
5.Дененің кинетикалық
энергиясы қандай шамалармен өрнектеледі?
6.Кинетикалық энергияны
есептеу формуласы қандай?
7.Сен тұрған жерде энергияның
қандай түрі қолданыста ?
|
Дескриптор:
-Энергияны ажыратады-1
балл
-Практикалық тапсырманы
орындайды-1 балл
-Алған білімін өмірде қолдана
алады -1 балл
|
|
Сабақтың
соңы
5
мин
Рефлексия: «Аргумент»
|
Бугінгі
сабақта менің көңіл –күйім болды
..,себебі..........................
Сабақта
мен ............................................. жұмыс жасадым,
себебі................................................
Сабақтағы
мен үшін
себебі.............................................................
Үйге
тапсырма Энергияның түрленуіне мысалдар
кетіріп эссе жазу.
|
Оқушылар энергияның жоқтан бар
болмайтынын және ешқайда жоғалып кетпейтінін
түсінеді
|
Формативті бағалау 10 балл
|
7 сынып
оқулығы
Қима
қағаздар
Рефлексия
кестесі
|